خانه > فرهنگ و هنر > دنیای هنرمندان > عکس جدید مریم مومن در سریال سرزده

عکس جدید مریم مومن در سریال سرزده

مریم مومن در سریال سرزده

مریم مومن با انتشار عکس هایی از خود در سریال جدیدش اینستاگراش را به روز کرد . در ادامه عکس مریم مومن در سریال سرزده را مشاهده می کنید .

مریم مومن در سریال سرزده

**********************

بیوگرافی و عکس های مریم مومن

**********************

سریال سرزده

سریال «سرزده» یک درام اجتماعی است و داستان حول محور اصلان و رضا که دوستان دوران جوانی و رقبای کشتی چوخه بوده‌اند می‌گذرد که دست روزگار مسیر آن‌ها را از یکدیگر جدا کرده است. رضا پلیس شده و اصلان به کار‌های خلاف کشیده شده است. چهار سال قبل رضا موفق به دستگیری اصلان می‌شود.

این مینی سریال ۷ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای است و تصویربرداری آن ۶۰ روز در ایام بیماری کرونا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به طول انجامید.

این سریال به کارگردانی بهادر اسدی در شرایط کرونایی ساخته شده است و سعی شده درباره ویروس کرونا اطلاع رسانی شود و سریالی به روز در رابطه با پلیس و یگان ویژه و مواردی مثل توبه و بخشش است.

داستان سریال سرزده

داستان این سریال از آنجا شروع می‌شود که رضا و اصلان از دوستان قدیمی و هم رزم در کشتی چوخه هستند. رضا یکی از پلیس های موفق در یگان ویژه مشهد می باشد ولی متاسفانه اصلان به واسطه شرایط خانوادگی که داشته به سمت کارهای خلاف سوق پیدا کرده و بعد از گذراندن دوران حبس از زندان آزاد می شود و می خواهد در شب ۱۹ رمضان و شب های قدر توبه کرده و به اهالی محل بگوید که از این به بعد می خواهد راه درست را در پیش بگیرد. اما در شب قدر چند سرقت از مغازه های مختلف انجام می شود. این در زمانی است که شهر در بالاترین سطح امنیتی وجود دارد و همه درگیر ویروس کرونا می‌باشند. رضا (مجید واشقانی) بنا به وظیفه محوله مجوز عزاداری را برای سلامتی مردم لغو می‌کند و از این رو اصلان (رامبد شکرآبی) مسبب به هم خوردن مراسم عزاداری را رضا دانسته و پس از آن در صدد انتقام از او می افتد…

اسامی بازیگران سریال سرزده

در این سریال بازیگرانی چون علی انصاریان، مجید واشقانی، رامبد شکرابی، عبدالرحیم نوروزی، نسیم ادبی، نسرین ذبیحی، رویا میر علمی، کوروش رحمانی، امیر بهادر اورعی و کیمیا خلج، یاشار هاشم زاده، مریم مومن و فائزه علی آبادی  به ایفای نقش می‌پردازند.

بازیگران خردسال سریال نیکادل یاحقی و ریحانه ابوترابی هستند.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

اختلاف سن سپند امیرسلیمانی و مونا کرمی چقدر است؟

ازدواج سپند امیرسلیمانی و مونا کرمی  خبر ازدواج مونا کرمی و سپند امیرسلیمانی واکنش های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *