خانه > سرگرمی > فال روزانه سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵

فال روزانه سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵

فال روزانه

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۴ بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال سالی است که وارد مرحله جدیدی از زندگی تان می شوید، پس خودتان را برای تغییرات بزرگ آمده کنید. وقت آن است تا زاویه دید خود را گسترش دهید. این گونه نه تنها تفاهم بیشتری با اطرافیان تان خواهید داشت بلکه زیبایی های بیشتری از زندگی را نیز مشاهده خواهید کرد. هر چه هدف تان بزرگ تر باشد، تلاش تان نیز باید بیشتر باشد، پس تنبلی و غر زدن را کنار بگذارید و با اعتماد به نفسی بالا پیش روید. در اوایل سال جدید، یک پیشنهاد کاری خوبی به شما می شود که اگر قبولش کنید، زندگی جدیدی را تجربه خواهید کرد.
فال روزانه

اگر خیلی وقت است که دکوراسیون خانه تان را تغییر نداده اید، وقت آن است که این کار را بکنید. حتما لازم نیست که وسایل خانه تان را عوض کنید، می توانید با کمی تغییرِ رنگ هیجان را به خانه تان بیاورید. به فکر انجام کاری هستید اما این راه ممکن است که در آینده ای نزدیک موجب پشیمانی تان شود. پس کمی دیگر هم دست نگه دارید تا همه چیز برایتان روشن شود. در صحبت کردن با خانواده و دوستان تان صبوری بیشتری به خرج دهید، آنها با ارزش ترین دارایی های شما هستند.

فال روزانه
 شما توانایی هنری بالایی به خصوص در نوشتن و موسیقی دارید. پس چرا از آن استفاده بهتری نمی کنید؟ از ریسک اش می ترسید؟ شاید امروز وقت آن است که بر ترس هایتان غلبه کنید و قدم اول را بردارید. هیچوقت برای شروع دیر نیست. مطمئن باشید که اگر در زمینه ای که به آن علاقه دارید قدم بگذارید، موفقیت شما از اینجایی که ایستاده اید نیز بیشتر خواهد بود. اگر مجرد هستید به زودی فردی در مسیرتان قرار می گیرد و آنقدر رابطه شما عمیق می شود که انگار سالیان سال است یکدیگر را می شناختید.

فال روزانه

به دنبال خوشبختی می گردید، در حالی که در دو قدمی شما ایستاده است. به زودی شرایط مالی تان نیز رو به بهبود می رود و شما می توانید تمام بدهی های خود را صاف کنید. اما بهتر است که خیلی روی این پول حساب باز نکنید و به تلاش های خود در محیط کار ادامه دهید. به زودی اتفاقی غیر منتظره برایتان می افتد که روحیه شما را از این روز به آن رو می کند. شاید در ابتدا از شنیدن آن شوکه شوید اما به تدریج تاثیرات مثبت آن را بر زندگی تان می بینید.

فال روزانه

 جذابیت امروز شما بیش از همیشه شده است، از این رو می توانید دل هر کسی را که می خواهید، به دست آورید. شما دوستان زیادی دارید اما بهتر است دامنه آنها را محدودتر و البته رابطه خود را عمیق تر کنید. خیالپردازی، شما را از زندگی واقعی تان دور کرده، سعی کنید دست از پیش داوری بردارید و پس از دیدن تنها نشانه هایی از اطراف زود تصمیم نگیرید. به زودی عشق زندگی تان یکی از رازهایش را با شما در میان می گذارد. از نظر دادن در مورد آن بپرهیزید و تنها دو گوش شنوا برایش باشید.
فال روزانه
شما از کودکی عاشق هنر بوده اید و حال دوست دارید که به طور جدی تر در آن قدم بگذارید. شاید بازدید از یک نمایشگاه نقاشی برای شما کافی نباشد، بنابراین باید خودتان دست به قلم شوید و اثری بیافرینید. ثبت نام در کلاس های هنری می تواند در پیشرفت کاری شما موثر باشد. در روزهای گذشته آنقدر درگیر روزمرگی هایتان شدید که خودتان را هم فراموش کرده اید. وقت آن است که برای خوشگذرانی و رسیدگی به ظاهرتان دست به کار شوید.
فال روزانه
اگر چه شما آدم موفقی هستید اما گاهی در مسیرتان به بن بست می رسید و دلیل آن محدودیتی است که برای خود قائل می شوید. راههای زیادی وجود دارد که باید آنها را امتحان کنید و مطمئنا جواب خواهید گرفت. امروز مجبورید که زمان زیادی را در ماشین سپری کنید و مدام از این ور به آن ور دنبال کارهایتان باشید. با وجود تمام این خستگی ها، در انتهای روز یکی از دوستان قدیمی تان را می بینید و تمام خستگی هایتان به در می شود. اهداف تان از مهمترین چیزهایی است که باید در حال حاضر بر آن تمرکز کنید.

فال روزانه

به زودی نتیجه تمام سخت کوشی های اخیرتان را خواهید گرفت. این انرژی را برای شروع اهداف جدیدتان به کار گیرید. درست است که استقلال خوب است اما نه بدین معنی که شما تمام بار مسئولیت را تنهایی به دوش کشید.  گاهی مشورت و درخواست کمک از دیگران می تواند ایده های جدیدی را در ذهن تان شکوفا و سرعت پیشرفت تان را نیز تسریع کند. با شریک زندگی تان بحث کرده اید، در این شرایط بهتر است که گفتگو را کنار بگذارید و تنها سکوت کنید.
فال روزانه
تمرکزتان را تنها بر زمان حال بگذارید. شما مدام دوست دارید که جای فرد دیگری باشید و همین موضوع شما را از واقعیت و به تبع پیشرفت دور خواهد کرد. امروز تنها روی مشکلاتی که شما را در رسیدن به اهداف تان باز می دارد، تمرکز کنید. فقط یادتان باشد که پله پله پیش روید. صبر کلید موفقیت شما در چنین روزی است. میان شما و یکی از دوستان تان سوتفاهمی به وجود آمده اما غرورتان اجازه نمی دهد که پا پیش بگذارید. این موضوع پشت تلفن حل نخواهد شد، بنابراین شرایطی فراهم کنید و با او رودررو گفتگو کنید.

فال روزانه

امروز آتش عشق در هوا پراکنده است و شما می توانید به خوبی آن را احساس کنید. اما چه برنامه ای برای آن دارید؟ شاید بد نباشد که بعد از ظهر خود را با شریک زندگی تان بگذرانید. اگر چه کارهایی برای انجام دادن دارید اما نگران نباشید، عقب انداختن آنها هیچ تاثیری نخواهد داشت. اخیرا دردی را در بدن تان احساس می کنید که خیلی چیز مهمی نیست. همه اینها از استرس ناشی می شوند. اگر نمی توانید بر آن غلبه کنید، سعی کنید خودتان را از آن شرایط دور نگه دارید.

فال روزانه

اگر مجرد هستید، امروز فردی توجه شما را جلب می کند طوری که دوست دارید در مورد او بیشتر بدانید. نشانه ها حاکی از آن است که او شریک زندگی ایده آلی برایتان خواهد بود، پس فرصت را از دست ندهید و علاقه تان را به او نشان دهید. مسافرتی در پیش دارید اما دودل هستید. پیشنهاد ما به شما این است که این سفر را بروید فقط یادتان باشد که شما تنها نیستید و باید ملاحظه دوستان دیگرتان را هم بکنید. اختلاف نظر طبیعی است، مهم روش حل کردن آن است که هر کسی نمی داند اما بی شک شما خوب از عهده اش بر خواهید آمد.

فال روزانه

 بهترین کاری که امروز می توانید انجام دهید این است که در جمع باشید. به عنوان مثال به میهمانی بروید و در رویدادهای اجتماعی شرکت کنید. در این شرایط نه تنها انرژی شما بیشتر خواهد شد بلکه این احساس را به دیگران نیز منتقل خواهید کرد. سوتفاهی برای شریک زندگی تان پیش آمده که روح شما هم از آن بی خبر است. شما آنقدر درگیر روزمرگی هایتان هستید که توجهی به اطراف یا حتی برخی از رفتارهایتان ندارید، در صورتی که برای دیگران برداشت های دیگری دارد. سعی کنید این ناراحتی را برطرف کنید.

فال روزانه

خلاقیت و رمانتیک بودن دو چیزی است که امروز باید به آنها توجه کنید. به عنوان مثال یک یادداشت عاشقانه بنویسید و آن را روی میز کار یا کیف شریک زندگی تان بگذارید یا اثری هنری خلق کنید و آنها به یکی از عزیزترین هایتان هدیه دهید. این کار نه تنها به شما بلکه به طرف مقابل هم انرژی مثبتی منتقل خواهد کرد. اخیرا برای صحبت با دیگران دچار استرس می شوید، به جای فرار کردن از آن، سعی کنید علت اش را بیابید. اگر تنهایی از پس آن بر نیامدید، از دیگران یا یک روان پزشک کمک بگیرید.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

طرح های زیبا بسم الله رحمان رحیم

مجموعه ای زیبا از عکس های بسم الله الرحمن الرحیم  گردآوری:مجله حیاط خلوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *