خانه > سرگرمی > فـال و طالع بینی > چیزهایی که باعث ناراحتی متولدین هر ماه می شود

چیزهایی که باعث ناراحتی متولدین هر ماه می شود

دلیل ناراحتی متولدین ماه های مختلف

همه ما هر از چند وقت دچار ناراحتی می شویم . ناراحتی یکی از احساس های مهم و بخشی از،خصلت انسانی است ولی از سوی دیگر به ما اجازه می دهد می دهد قدر خوشحالی هایمان را،بیشتر از همیشه بدانیم. سبک ناراحتی متولدین هر ماه با یکدیگر فرق دارد، برخی از مردم سریع،سعی می کنند خود را از ناراحتی خارج کرده ولی برخی دیگر تا مدت طولانی تری آن را در خود،نگه می دارند و در این میان اطرفیان برای کمک به آنها باید از شیوه خاصی استفاده کنند.

با این وجود اگر دلایلی که می تواند به منجر به شروع ناراحتی شود را شناسایی کنیم شاید بهتر بتوان،با آنها کنار آمد. در زیر با مهم ترین عوامل شروع ناراحتی در متولدین هر ماه بیشتر،می پردازیم.

فروردینی ها

فروردینی ها دوست ندارند از نظر فیزیکی ناخوش باشند و یا به دلیل جراحت، محدودیت برایشان،ایجاد شود. متولد ماه فروردین می تواند وحشتناک ترین بیماری باشد که شخصی با او سر و کار،داشته است چرا که اصلا به توصیه های لازم پزشک گوش نمی دهد. در نتیجه تا زمانی که سریع،از بستر بیماری خارج نشده و دوباره تبدیل به خود فرز و بی باک سابقش نشود، ناراحت و رنجیده،خاطر باقی می ماند. فروردینی ها در این زمان درست مثل حیوانی در قفس می شوند که رفتار خوبی،از خود نشان نداده و اغلب یک درمانگر و یا دوستان فهیم که بتواند شرایط او را درک کنند باید به او،در کنار آمدن با ناتوانی های فیزیکی اش کمک کنند.

اردیبهشتی ها

دلیل ناراحتی متولدین هر ماه برای اردیبهتشی ها، تسلیم شدن است، چرا که این امر به سادگی با،شخصیت لجباز آنها همخوانی ندارد و دوست ندارند شکست را بپذیرند. وقتی همه تلاش هایشان،در جهت رسیدن به موفقیت نتیجه ای نداشته باشد و متوجه شوند که دیگر هیچ راه دیگری وجود ندارد،ناراحتی و ناامیدی بر آنها چیره می شود. اردیبهشت ماهی ها کله شق هستند و اغلب وانمود می کنند،همه چیز رو به راه است ولی رفتارهای سرگردان و نامنظم آنها نشانه ناراحتی شان است. وقتی،آماده بروز دادن ناراحتی شان می شوند، آنها را خاطر جمع کنید که در کنارشان هستید و تنها نیستند.

خردادی ها

خردادی ها معمولا به خوبی از هرج و مرج ها عبور می کنند ولی گاهی اوقات ممکن است چنان،سریع و پرجنب و جوش تلاش کنند که در نهایت به شدت خود را خسته و فرسوده کرده و از پا بیفتند.این امر معمولا با یک اتفاق پیش می آیید و در پی آن یک ناراحتی زیاد و تسلی ناپذیر برایشان پیش می آید.در این مواقع باید آنها را وادار به خوابیدن و استراحت کرد تا در طی چند روز بالاخره روحیه قبلی شان،را به دست آورند.

تیرماهی ها

خانواده و دوستان برای تیرماهی ها همه چیز هستند و وقتی یکی از عزیزانشان را از دست می دهند،تا مدت بسیار بسیار طولانی سوگوار باقی می مانند. آنها دوست دارند آن شخص،را همه جا حاضر ببینند و نیاز دارند انواع مراسم ها را با آداب مخصوص برگزار کنند. یک تیرماهی چنان،عمیقا احساس فقدان می کند که تلاش برای بیرون آوردن او از ناراحتی بیهوده است. باید به آنها زمان،زیادی داده و شنونده خوبی برایشان باشید تا در نهایت همه چیز بهتر باشد.

مردادی ها

ناراحتی متولدین هر ماه برای متولدین مرداد این است که آنها دوست دارند صاحب چیزهای زیبا باشند،و به زندگی که ساخته اند، افتخار می کنند. وقتی یکی از چیزهای ارزشمند آنها آسیب دیده و یا دزدیده،شود احساس خیانت و نا امیدی پیدا می کنند. آنها همچنین از اینکه کسی سرشان کلاه بگذارد متنفرند،چرا که با این کار غرورشان آسیب دیده و احساس غم و اندوه پیدا می کنند. مردادی های ناراحت چنان،خشمگیمن و سرشار از بی اعتقادی می شوند که هر کسی ممکن است با آنها وحشتناک برخورد کند.البته معمولا در این مواقع چیزی نمی گذرد که حس “خود ارزشمندی” یک مرداد ماهی در او دوباره،ظاهر شده و وی را وادار به بازگشتن به خوشبختی می کند.

شهریوری ها

شهریوری ها می توانند به طور دیوانه کننده ای کنترل گر باشند و همه چیز را همینطور دوست دارند.آنها از برنامه های نیمه کاره و نامرتبی متنفرند. وقتی همه چیز به هم ریخته و آشفته شود، او دیگر،خود را مسئول محیط اطرافش نمی داند و در ناراحتی فرو می رود. در واکنش به این  وضعیت، آنها،اغلب ساکت شده و از نظر فیزیکی بیمار می شوند، مثلا سردردهای میگرنی و یا دل درد از شایع ترین،نشانه ناراحتی شهریوری هاست.

مهرماهی ها

ناراحتی متولدین هر ماه برای مهر بدین شکل است که گاهی اوقات اینطور به نظر می رسد که،مهرماهی ها همیشه می توانند احساسات خود را کنترل کرده و همه چیز را تحت نظر داشته باشند.بسیاری چیزها موجب ناراحتی آنها می شود ولی البته به صورت لحظه ای. در واکنش به ناراحتی،مهر ماهی ها گاهی گریه بلند و حتی خجالت آور سر داده، بینی خود را می گیرند و سپس دوباره شاد،شده و جهان شاد همیشگی برمی گردند.

آبان ماهی ها

در شخصیت آبان ماهی ها، در خود فرو رفتن و ناراحتی هر دو مثل هم هستند و هر دو آنها را دوست دارند.در حقیقت اغلب تاریک ترین چیزهای زندگی، توجه آنها را به خود جلب می کند! آبان ماهی ها عمیقا،رمانتیک هستند و با عشق های از دست رفته و یا بی نتیجه زندگی کرده و یا با وقار تمام بر زیبایی بلایای ،طبیعی گریه می کنند. وقتی ناراحتی همیشگی و نرمال آبان ماهی ها خیلی بیشتر از حد زیاد شود،معمولا به شکل خودآزاری و یا افزایش علاقه به داروهای توهم زا بروز پیدا می کند که موجب نگرانی،دوستانشان می شود و در این صورت شاید زمان آن رسیده تا به دنبال یک درمان حرفه ای برای او باشند.

آذرماهی ها

آذرماهی ها ذاتا شکاک هستند و به همین دلیل ممکن است هر چیزی در طبیعت را به سخره بگیرند.مزاح و طنز نقطه امن آنهاست. آذرماهی ها زمانی در ناراحتی فرو می روند،که یک اتفاق و یا یک شخص آنقدر وحشتناک باشد که حتی مجموعه ای از شوخی ها و مذاح ها نیز،برای آن کار ساز نبوده و کارایی نداشته باشد. در این وضعیت آذرماهی ها به صورت غیرطبیعی ساکت،می شوند و زمان لازم است تا دوباره به حالت شوخ طبیعی خود بازگردند.

دی ماهی ها

ناراحتی متولدین هر ماه برای دی ماهی ها بدین شکل است که آنها استاد کارهای سخت هستند و،به خوبی برای تمام کارها تجسم و برنامه ریزی می کنند و دقیقا می دانند ده سال آینده می خواهند،چه جایگاهی داشته باشند. ناراحتی زمانی بر آنها غلبه می کند که برنامه آنها به سرانجام نرسیده،و یا کسی که دوستش دارد از او حمایت نکند. اگر یک دی ماهی احساس کند موفقیتی حاصل نمی شود،دچار ناراحتی و اندوه می شود. یک متولد ماه دی برای بیرون آمدن از ناراحتی باید دوباره سوار بر،اسب سختکوشی خود شده و هرچه سریع تر برنامه جدید دیگری طراحی کند.

بهمن ماهی ها

بهمن ماهی ها مثل کوچ نشین ها هستند بدین معنی که به یک مکان یا شخص وابستگی ندارند  و،وقتی ناراحت می شوند که شما آنها را مجبور به تعهد و سازگاری با چیزی کنید و در این زمان،گویی اکسیژن به آنها نمی رسد. ناراحتی آنها به شکل از دست دادن اشتها و و بی علاقگی به دنیا،ظاهر می شود. بهترین ترفند برای بیرون آوردن آنها از این وضعیت این است که به یک سفر،یا تعطیلات فرستاده شوند تا دوباره از سرگردانی و پرسه های آزادانه لذت ببرند. در این صورت،شاید سرانجام به روحیه سابق خود بازمی گردند!

اسفندماهی ها

اسفندی ها خودشان خود را غمگین و ناراحت می کنند! متولدین این ماه تمایل به بازنگری رفتارهای،مخرب و اشتباهات دیگر خود دارند و برای اینکه نمی توانند چیزی را تغییر دهند خودخوری کرده و ناراحت،و عصبانی می شوند. البته آنها می توانند و تغییر نیز می دهند ولی فقط از بین هر هزار تلاشی که باید،انجام دهند، یک تلاش را امتحان می کنند! در واکنش به ناراحتی اسفندماهی، برای کمک به او فقط،باید وی را در آغوش گرفت و انتخاب های مبهم او را مورد قضاوت قرار ندهید.

منبع:persianv.com

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

خوشبختی یعنی، متولد این ماه عاشقت بشه

خوشبختی یعنی، متولد این ماه عاشقت بشه تجربه کردن عشق در زندگی بی شک یکی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *