خانه > سرگرمی > کامپیوتر، موبایل، اینترنت > قیمت های میلیاردی سیم کارت ۹۱۲ در بازار

قیمت های میلیاردی سیم کارت ۹۱۲ در بازار

قیمت های میلیاردی سیم کارت ۹۱۲ در بازار

۲۸
مرداد

قیمت سیم‌کارت ۹۱۲ در بازار بنا بر رند بودن و پیش‌­شماره آن از حدود ۱۰ میلیون تومان شروع می‌شود و تا بیش از یک میلیارد تومان ادامه دارد. افراد زیادی بنا بر جایگاه شغلی یا اجتماعی خود علاقه به خرید سیم‌­کارت با پیش شماره ۹۱۲ دارند. برخی نیز برای سرمایه­‌گذاری اقدام به خرید این نوع سیم ­کارت می­‌کنند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی قیمت سیم کارت ۹۱۲ و سرمایه‌­گذاری در این حوزه ‌پرداخته است.

سرمایه‌­گذاری در بازار سیم‌کارت

به دلیل نوسان‌های نرخ ارز و تورم، نگهداری پول نقد باعث کاهش ارزش سرمایه می‌شود و افراد برای جلوگیری از کاهش ارزش سرمایه خود به بازارهایی همچون ارز، طلا، مسکن و امثال آن روی می‌آورند. با این حال بازارهای کم‌تر شناخته شده دیگری نیز برای سرمایه‌گذاری وجود دارند که یکی از آنها بازار سیم‌کارت است.

تورم، نوسانات نرخ ارز و وضعیت نه چندان مطلوب اقتصادی از سال ۱۴۰۰ باعث جهش قیمت سیم‌کارت‌های رند و ۹۱۲ شده است. همین موضوع بسیاری از افراد را به سمت سرمایه‌گذاری در بازار سیم‌کارت کشانده است. وجود تقاضا برای سیم‌کارت‌های ۹۱۲ و کم‌تر بودن میزان عرضه سبب شده که این بازار برای سرمایه‌گذاری مطلوب باشد.

سیم‌کارت‌های با پیش شماره غیر از تهران نیز به شرط داشتن اعداد رند می‌تواند سودآور باشد. مثلا سیم­کارت رند شش رقم یا پنج رقم و رند جفتی با پیش شماره شهرستان نیز تقاضای خوبی دارد و می‌تواند برای سرمایه‌گذاری مناسب باشد.

دلیل سرمایه‌­گذاری در سیم ­کارت ۹۱۲

سرمایه‌گذاری برای خرید سیم­کارت از چند جهت منطقی به نظر می‌رسد. دلیل اول، توقف تولید یا عرضه محدود سیم‌کارت‌های ۹۱۲ است؛ به این ترتیب کالا ارزش افزوده بیش‌تری پیدا کرده و ارزش آن در طول زمان بالا می‌رود. این موضوع درباره کالاهایی که همیشه تقاضا برای آن‌ها وجود دارد و فاسد نمی‌شوند، صدق می‌کند. سیم‌کارت نیز از این دسته کالاها است و به این ترتیب، سرمایه‌گذاری در خرید سیم­کارت ۹۱۲ منطقی و سودآور خواهد بود.

قیمت سیم ­کارت ۹۱۲ در بازار

قیمت سیم‌کارت ۹۱۲ متفاوت بوده و به رند بودن و کد شروع آن بستگی دارد. در ادامه قیمت برخی از سیم‌کارت‌های ۹۱۲ در سایت “سیم ۲۰۸۰” بررسی شده است.

قیمت یک سیم‌کارت دائمی همراه اول ۹۱۲ با کد ۱ که از آخر، رند پله‌ای و رند ده­دهی است، یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان است. این سیم‌کارت بدون کارکرد بوده و به صورت نقدی به فروش می‌رسد.

سیم‌کارت ۹۱۲ دیگری با کد پیش‌شماره ۱ به قیمت ۶۳۰ میلیون تومان به فروش می­رسد. شماره این خط رند کد پایین، رند پله‌ای از آخر و رند ده‌­دهی از آخر است. البته این سیم­کارت کارکرده بوده و به صورت نقد به فروش می‌رسد.

خط ۹۱۲ دیگری با قیمت ۵۹۰ میلیون تومان در سایت سیم ۲۰۸۰ برای فروش گذاشته شده است. شماره این خط رند تکرار پیش شماره از آخر، رند هزاری از آخر و رند کد پایین است. این سیم‌کارت صفر بوده و شیوه فروش آن نیز نقدی اعلام شده است.

فروش سیم ‌کارت ۰۹۱۲ در مجموعه سیم ۲۰۸۰

سیم ۲۰۸۰ – مرجع خرید و فروش سیم‌ کارت – کار خود را از سال ۱۳۹۴ آغاز کرده است. این مجموعه به آدرس اینترنتی https://sim2080.com، سیم‌کارت‌های اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل را به فروش رسانده و مرجعی معتبر برای خرید خطوط ۹۱۲ است. یکی از ویژگی‌های سایت سیم ۲۰۸۰، تشخیص رند بودن شماره به صورت آنلاین و لحظه‌ای است. همچنین کاربران می‌توانند در بخش استعلام قیمت، سیم‌کارت خود را ارزش‌گذاری کنند.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

نکات حرفه‌ای در انتخاب نام مناسب برای انلاین شاپ محصولات آرایشی

نکات حرفه‌ای در انتخاب نام مناسب برای انلاین شاپ محصولات آرایشی راه اندازی یک آنلاین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *