خانه > زیبایی و آرایشی > لوازم آرایشی > معرفی بهترین برندهای ریش تراش و رنگ مو

معرفی بهترین برندهای ریش تراش و رنگ مو

معرفی بهترین برندهای ریش تراش و رنگ مو

معرفی بهترین برندهای ریش تراش و رنگ مو

آرایش مو و صورت در زیبایی چهره تاثیر بسیاری دارد و بهتر دیده شدن برای خانم ‌ها و آقایان تمایلی جدی است. در واقع همه دوست دارند در بهترین حالات آراستگی خود دیده شوند. به این ترتیب استفاده از بهترین لوازم‌ های آرایشی به افراد کمک می‌کنند تا آراسته ‌تر باشند. در ادامه شما را با بهترین برندهای ریش تراش و رنگ مو آشنا می‌کنیم.

معرفی بهترین ریش تراش

ریش تراش را می‌ توانیم از جمله مهم ترین ابزار وسایل شخصی زیبایی برای آقایان عنوان نماییم که در انواع و برندهای مختلفی طراحی و تولید شده‌ اند.

انواع ماشین اصلاح و عملکرد آن

به طور کلی ماشین اصلاح صورت آقایان به سه دسته چرخشی، فویلی و تریمر تقسیم می شوند. در نوع چرخشی، معمولا سه تیغ دایره ای شکل به صورت انعطاف پذیر روی ماشین اصلاح تعبیه شده که با حرکت چرخشی باعث قطع مو می شود. در مدل فویلی تیغ و شبکه توری به شکل استوانه ای طراحی شده که با حرکت متناوب تیغ، به سمت چپ و راست عمل اصلاح انجام میشود. تریمر هم اصطلاحی است که به ماشین های اصلاح سر و صورت اتلاق میشود، از این ماشین اصلاح فقط برای کوتاه کردن موی سر و صورت استفاده می شود. نکته ای که در انتخاب یک ماشین اصلاح مناسب وجود دارد این است که، اگر پوست حساسی دارید پیشنهاد می شود از ماشین اصلاح نوع فویلی استفاده کنید. زیرا در نوع چرخشی شما باید ماشین را با حرکات بیشتری روی صورت بچرخانید که این امر ممکن است پوست حساس را تحریک کند، اما در مدل فویلی فقط باید تیغ استوانه ای ماشین را روی صورت خود گذاشته و آرام به سمت پایین یا بالا حرکت دهید.

در ادامه به معرفی بهترین برندهای ریش تراش می ‌پردازیم.

ریش تراش فیلیپس

یکی از بهترین نمونه ‌های ریش تراش، ریش تراش فیلیپس است که در مدل‌ های مختلفی تولید و به بازار عرضه شده ‌اند. بدون شک این برند یکی از معروف ‌ترین برندهای بهداشت شخصی است. ریش تراش‌ های فیلیپس تیغه ‌های قوی از جنس استیل ضد زنگ دارند و می‌توانند در بهترین حالت ممکن، موهای صورت را کاملا کوتاه و اصلاح نمایند.

شما می‌توانید برای خرید آنلاین ریش تراش فیلیپس به وب سایت مو تن رو مراجعه نمایید و این ریش تراش را به صورت اصل و با قیمت مناسب تهیه نمایید.

ریش تراش پاناسونیک

یکی دیگر از بهترین برندهای موجود در بازار که ریش تراش ‌های باکیفیت را تولید کرده، شرکت پاناسونیک است.

ریش تراش‌ های پاناسونیک ساخت کشور ژاپن بوده و از مقاومت بالایی برخوردار هستند. همچنین تیغه‌ های این ریش تراش‌ ها ماندگاری بالایی داشته و بهترین عملکرد را برای اصلاح موهای صورت از خود نشان می‌ دهند.

ریش تراش موزر

برند موزر از برندهای نام ‌آشنای قدیمی است که همچنان طرفداران زیادی دارد. ماشین ‌های اصلاح این برند ساخت کشور آلمان بوده و مدل ‌های مختلفی دارد. قطعاتی که در ساخت این ریش تراش ‌ها استفاده شده بسیار قدرتمند هستند، ضمن آنکه به تیغه‌ های ضد زنگ و تیز مجهز شده‌اند تا بهترین عملکرد را برای کوتاه کردن موها داشته باشند.

معرفی بهترین برندهای ریش تراش و رنگ مو

 

یکی از مهم ‌ترین مزایای ریش تراش ‌های موزد، علاوه بر طراحی زیبا و استفاده آسان آن، در دسترس بودن قطعات این دستگاه است که همین امر سبب جلب توجه خریداران بسیاری می ‌شود.

شما می ‌توانید با مراجعه به فروشگاه آنلاین مو تن رو، ضمن بررسی انواع ماشین اصلاح ‌های این برند، خرید خود را با بهترین قیمت ریش تراش موزر صورت دهید.

ریش تراش براون

از دیگر بهترین برندهای ریش تراش می ‌توانیم به برند براون اشاره نماییم. این ماشین‌ های اصلاح ساخت کشور آلمان بوده و دارای ساختاری عالی با عملکرد فوق‌العاده هستند.

محصولات این برند به راحتی روی پوست حرکت کرده و بدون نیاز به فشار زیاد، اقدام به اصلاح و کوتاه کردن موهای صورت می ‌نمایند.

طراحی زیبا و ارگونومیک ریش تراش ‌های پاناسونیک در مقابل استقامت تیغه ‌های تیز آن، سبب شده تا بسیاری از افراد مایل به خرید این ماشین اصلاح شوند.

معرفی بهترین رنگ مو

بی شک رنگ مو در زیبایی چهره تاثیر زیادی دارند و استفاده از رنگ موی مناسب، می تواند تاثیر زیبایی در آراستگی داشته باشد. در ادامه به معرفی بهترین برندهای رنگ مو می ‌پردازیم:

رنگ موی دوماسی

این رنگ مو را می ‌توانیم از بهترین رنگ موهای موجود در بازار بنامیم که برای افراد سخت پسند بسیار مناسب خواهد بود. این رنگ مو دارای قابیلت پوشانندگی بسیار بالایی بوده و حاوی مواد مغذی مانند روغن بادام، زیتون و نارگیل است که می‌تواند برای سلامت موها بسیار مفید باشد.

این رنگ موی فرانسوی، علاوه بر دارا بودن تنوع زیاد در رنگبندی، موها را از آسیب‌ های جدی مراقبت می‌کند و ضمن رنگ بخشی فوق‌العاده، شادابی و طراوت موها را حفظ می‌ کند. شما می‌ وانید برای خرید با بهترین قیمت رنگ موی دوماسی به فروشگاه آنلاین مو تن رو مراجعه کرده و رنگ موی مد نظرتان را اصل و اورجینال تهیه نمایید.

 

معرفی بهترین برندهای ریش تراش و رنگ مو

 

رنگ موی گانسا

رنگ موی گانسا ساخت شرکت کار آسای اسپانیا بوده که در ایران زیر نظر متخصصان ایرانی تولید می‌ شود. این رنگ موی باکیفیت،  دارای تنوع بالایی بوده و می ‌تواند برای هر سلیقه ‌ای راضی کننده باشد. رنگ موی گانسا حاوی مواد مغذی مانند ویتامین سی، آلوئه وار، جوانه گندم، روغن کنجد و کراتین است تا ضمن رنگ بخشی به موها، از خشک شدن و شکنندگی آن‌ ها ممانعت کند.

رنگ موی گلد

این برند معتبر ساخت کشور اسپانیا بوده و از آنجایی که این رنگ مو فاقد آمونیاک است، طرفداران زیادی دارد. علاوه بر این، روغن آرگان موجود در رنگ موی گلد سبب شده تا رنگ پذیری موها ماندگاری بیشتری داشته و لطافت موها حفظ شود.

کلام پایانی

بدون تردید برای زیباتر و آراسته ‌تر دیده شدن، علاوه بر خرید محصولات آرایشی و بهداشتی، باید به برند و کیفیت این محصولات توجه کرد. شما می ‌توانید بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی را به صورت اصل و با قیمت مناسب از فروشگاه مو تن رو خریداری نمایید.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

طرز تهیه موساکا غذایی خوشمزه با بادمجان

موساکا غذایی خوشمزه با بادمجان موساکا یک نوع گراتن است که با بادمجان درست می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *