خانه > مطالب ویژه > کدام هتل های سرعین با آبگرم هستند؟

کدام هتل های سرعین با آبگرم هستند؟

کدام هتلهای سرعین یا آبگرم هستند؟سفر به شهر سرعین

سفر به شهر سرعین

سرعین یکی از معروف‌ترین شهرهای اردبیل است که به دلیل چشمه‌های آبگرمش گردشگران فراوانی را به سمت خود جذب می‌کند. این شهرستان بیش از ۹ آبگرم داشته و از لحاظ جغرافیایی در غرب اردبیل و مرکز شهرستان اردبیل قرار گرفته است. جالب است بدانید که سرعین با عنوان شهر چشمه‌های آبگرم ایران شناخته شده و از نظر آب و هوایی بسیار دلپذیر بوده و تابستان‌های خنکی دارد. همان‌طور که می‌دانید خواص درمانی آبگرم شامل رفع التهابات پوستی، ایجاد گردش خون مناسب در بدن و استحکام استخوان‌ها است. خوشبختانه شهر سرعین به دلیل آمار بالای گردشگرانش اقامتگاه‌های خوبی دارد و بسیاری به دنبال رزرو هتل های سرعین با آبگرم هستند.

اگر برای سفر، سرعین اردبیل را انتخاب کرده‌اید باید اقامتگاه‌های این شهر را نیز بشناسید. هتل های سرعین جزو معروف‌ترین اقامتگاه‌های ایران هستند و تمامی امکانات مطلوب برای اقامت را دارند. از طرفی باید بدانید که شهر سرعین جاهای دیدنی فراوانی داشته که ازجمله آن‌ها می‌توان تپه باستانی آناهیتا (معروف به تپه سرعین)، معبد زرتشتیان، حوضچه‌های آبگرم، روستای آلوارس، روستای شایق، آبشار ورگه سران، دره گلستان، مردان وبلاغی و روستای کنزق را نام برد. با توجه به این جاذبه‌های دیدنی بهتر است قبل از رزرو هتل در سرعین در مورد اقامتگاه‌های این شهر که آبگرم دارند اطلاعات کسب کنید.

هتل رویال پارک سرعین

نمای بیرونی هتل رویال پارک سرعین

نمای بیرونی هتل رویال پارک سرعین

یکی از هتل های لوکس سرعین هتل رویال پارک سرعین نام دارد که در خیابان دارایی قرار گرفته است. این هتل یکی از هتل های سرعین با آبگرم است که به عنوان نخستین هتل آب‌درمانی خاورمیانه نیز شناخته می‌شود؛ همچنین باید بدانید هتل رویال پارک دارای ۱۰ نوع استخر و سونا بوده و حمام ترکی، حمام سنتی ایرانی، غار نمک، اتاق آرامش، استخر آب معدنی، جکوزی و کافه در تراس نیز دارد. اتاق‌های هتل آبدرمانی رویال پارک سرعین به ظرفیتی ۱ الی ۵ نفر دارند و با دو نوع استاندارد و ویژه ارائه می‌شوند؛ نظیر این واحدهای اقامتی اتاق‌های استاندارد دو تخته، سه تخته و غیره هستند.

جالب است بدانید این اتاق‌ها دارای حوضچه آبگرم معدنی و جکوزی اختصاصی برای خانواده‌ها است. اکثر اتاق‌های هتل رویال پارک چشم‌اندازی روح‌نواز به کوه‌های باشکوه سبلان داشته و برخی از آن‌ها نیز فاقد پنجره هستند. از امکانات داخلی هر کدام از این واحدهای اقامتی می‌توان به مبلمان، آباژور، چای‌ساز، آب رایگان، رخت آویز، تلفن، کمد لباس، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، مینی بار با هزینه، صندوق امانات، تهویه مطبوع و سیستم اطفاء حریق اشاره کرد. یکی از ویژگی‌های مهم هتل رویال پارک سرعین ورودی مناسب برای افراد سالمند و کم‌توان است. البته باید اشاره داشته باشیم که این هتل دارای چندین رستوران با انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ نیز است.

هتل لاله سرعین

معماری بیرونی هتل لاله در سرعین

معماری بیرونی هتل لاله در سرعین

هتل لاله سرعین در سال ۱۳۷۹ افتتاح گردیده و چند بار مورد بازسازی و مرمت قرار گرفته است. این هتل چهار طبقه در حال حاضر دارای ۹۷ واحد اقامتی است که در قالب اتاق و سوئیت ارائه می‌شوند. هتل لاله سرعین دقیقا نبش خیابان دارایی و مقابل مجموعه آبدرمانی سبلان قرار گرفته است. ازجمله واحدهای اقامتی این هتل باید به اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته تویین، اتاق سه تخته، سوئیت یک خوابه و اتاق کانکت برای چهار نفر اشاره کرد. از امکانات داخلی اتاق‌های هتل لاله می‌توان به تلویزیون ال‌سی‌دی، یخچال، حوله حمام، آب معدنی رایگان، سیستم گرمایشی مرکزی، میز آرایش، سشوار، مبلمان، کفپوش موکت، تلفن و غیره اشاره کرد.

هتل ۴ ستاره لاله سرعین دارای یک رستوران در طبقه همکف بوده که ظرفیت آن ۱۵۰ نفر است و در آن می‌توانید تمام وعده‌های غذایی را میل ‌کنید؛ همچنین هتل لاله سرعین دارای کافی شاپی در طبقه همکف و یک کافه سنتی با ظرفیت ۳۰ نفر است. از ویژگی‌های مهمی که سبب محبوبیت هتل لاله سرعین شده، مجاورت آن با مجتمع آبدرمانی سبلان است چراکه این مجتمع یکی از بهترین مجموعه‌های آب درمانی در سطح خاورمیانه است. باید بدانید امکانات رفاهی و تفریحی هتل لاله سرعین شامل اینترنت بی‌سیم، اتاق جلسات، سالن پذیرایی، سالن همایش، تاکسی سرویس، پاورسوئیچ، مینی بار، سفره خانه سنتی، بانک، رستوران تابستانه، آسانسور، سونا و جکوزی، فروشگاه، اتاق جلسات، پارکینگ، کافی نت، صندوق امانات، خانه‌داری ۲۴ ساعته و تهویه مطبوع است.

هتل ارشاد سرعین

چشم انداز هتل ارشاد سرعین در شب

چشم انداز هتل ارشاد سرعین در شب

در انتهای خیابان ولیعصر و ابتدای جاده سلامت ساختمانی را خواهید دید که به هتل آب درمانی ارشاد سرعین معروف است. این هتل ۴ ستاره در ۵ طبقه ساخته شده و آخرین بازسازی آن مربوط به سال ۱۳۹۵ است. هتل ارشاد در مجموع ۵۶ واحد اقامتی را در برمی‌گیرد و از سال ۱۳۷۹ نیز میزبان گردشگران شهر سرعین بوده است. این واحدها شامل اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته تویین، اتاق دو تخته با نفر اضافه، سوئیت یک خوابه برای سه نفر، اتاق دو خوابه برای پنج نفر و سوئیت دو خوابه برای شش نفر است. ناگفته نماند که هتل ارشاد سرعین دارای یک سالن صبحانه خوری در لابی است که از ساعت ۷ و نیم تا ۹ به مهمانان عزیز خدمات ارائه می‌دهد؛ همچنین این هتل دارای یک رستوران در محوطه بوده که ظرفیتی ۱۱۰ نفره دارد.

از امکانات عمومی این هتل نیز می‌توان به آسانسور، پارکینگ، روزنامه، نمازخانه، صندوق امانات، لابی، تراس عمومی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی، سالن کنفرانس، فضا برای پیاده روی و فضای سبز اشاره نمود. علاوه بر موارد گفته شده، هتل ارشاد سرعین دارای یک مجموعه ورزشی بوده که در آن سالن بدنسازی، جکوزی، استخر کودکان، سونا، حوضچه آب سرد، ماساژ و آب‌درمانی به چشم می‌خورد. از خدمات هتل هم می‌توان به لاندری، روم سرویس، اتاق چمدان، خدمات تهیه بلیط، خدمات بیدارباش، دستگاه واکس کفش، خدمات راهنمای تور، تبدیل ارز، خدمات اینترنتی و غیره اشاره نمود. از قلم نیفتد که هتل ارشاد دارای اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها و پارکینگ با ظرفیت ۱۱۰ خودرو به صورت مسقف و غیرمسقف است.

هتل پدرام سرعین

هتل پدرام نیز جزو هتل های لوکس سرعین بوده که در سال ۱۳۹۴ افتتاح گردیده است. این هتل ۸ طبقه دارای ۴۶ باب اتاق و سوئیت بوده که امکانات خوبی برای اقامت دارند. از امکانات این هتل باید به منظره چشم‌نواز قله سبلان و طبیعت اطراف سرعین اشاره کنیم؛ همچنین اتاق‌هایی که چشم‌انداز خوبی رو به شهر دارند. امکانات رفاهی هتل پدرام شامل رستوران، کافی شاپ، سونای خشک، استخر، سفره خانه عربی، آسانسور، پارکینگ، تاکسی سرویس، سالن بدنسازی، خشکشویی، تلویزیون، اینترنت بی‌سیم، فروشگاه صنایع دستی و سوغاتی است. با رزرو هتل پدرام سرعین می‌توانید به مجتمع آبدرمانی سبلان که جزو بزرگ‌ترین و بی‌نظیرترین مجموعه‌های خاورمیانه است، دسترسی داشته باشید و از خواص درمانی آن بهره‌مند شوید.

سخن آخر

پیشنهاد می‌کنیم پیش از رزرو هتل های سرعین در مورد خواص آب درمانی کمی اطلاعات کسب کنید. آن وقت است که با اشتیاق بیشتری قصد سفر به سرعین را خواهید داشت. هتل های شهر سرعین را می‌توانید از طریق وب وبسایت ایران هتل آنلاین رزرو کنید؛ همچنین در این وبسایت می‌توانید اطلاعات دقیق‌تری در مورد قیمت هتل های سرعین کسب نموده و به گالری تصاویر هتل موردنظرتان هم سر بزنید. هتل هایی که دارای آبگرم هستند در وب سایت ایران هتل آنلاین قابل تشخیص بوده و شاید بتوانید با قیمت مناسب‌تری آن‌ها را رزرو کنید.

برچسب: هتل تبریز، گردشگری، ایران هتل آنلاین

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

با این روش، عطر قرمه سبزی کل خونه رو پر می‌کنه!

ترکیبات قورمه سبزی خوش عطر و خوشمزه قورمه سبزی یکی از محبوب ترین غذاهای ایرانی …

یک دیدگاه

  1. نادر احمدی

    با وجود اینکه هتل ارشاد سرعین یک هتل چهار ستاره هست اما شخصا فکر میکنم هتلی با خدمات و امکانات متوسط هست. با این حال رفتار کارکنان خیلی محترمانه و خوب بود. متاسفانه صبحانه هتل تنوع زیادی نداشت و اکثر روزها تکراری بود. از نظافت و تمیزی اتاق ها هم نسبتا راضی بودم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *