خانه > فرهنگ و هنر > دنیای هنرمندان > برترین و پرطرفدارترین مجریان برنامه کودک از خاله رزیتا تا عمو پورنگ و خاله شادونه

برترین و پرطرفدارترین مجریان برنامه کودک از خاله رزیتا تا عمو پورنگ و خاله شادونه

تلویزیون و ستارگان صحنه کشور از سالهای دور تا به امروز همواره یکی از محبوب ترین و پربیننده ترینهای دنیای هنر است که مخاطبان زیادی با برنامه های شاد و مفرح آن خاطره دارند.
و صد البته برنامه های کودک و نوجوان که یکی از محبوب ترین و پر بیننده ترین برنامه ها نزد مردم است که خاطره آن تا سالهای سال در ذهن بیننده ها و مخاطبین می ماند.

برترین مجریان برنامه کودک از خاله رزیتا تا عمو پورنگ و خاله شادونه

بچه های دیروز خاطرات زیادی با کارتون ها و مجری های محبوب آن روزهای تلویزیون دارند که هر بار با دیدن آنها کودک درونشان زنده میشود.
الهه رضایی ، گیتی خامنه ،شیده معاونی ، مینا هاشمی و اکرم محمدی خواه ، مجید قناد شش مجری نوستالژیک و برتر بچه های دهه شصت هستند که کمتر کسی پیدا میشود که با دیدن آنها به اصطلاح قند در دلش آب نشود و دلش برای خاطرات کودکی اش تنگ نشود.
برترین و پرطرفدارترین مجریان برنامه کودک از خاله رزیتا تا عمو پورنگ و خاله شادونه
اما بچه های دهه هفتاد و هشتاد و نود به بعد نیز که بچه های نسل جدید و قرن جدید محسوب می شوند خاطراتشان را با مجری های دیگری در برنامه های شاد کودک و نوجوان مرور میکند و به تماشا مینشینند .
امروز بر آن شدیم تا مروری بر برترین و محبوب ترین و پرطرفدارترین مجری های برنامه کودک داشته باشیم که توصیه میکنیم تا پایان مطلب ما را همراهی کنید.
پرطرفدارترین مجری های برنامه کودک شهرت :
دختر مشهور عروسکی ایران / خاله رزیتا / فرشته مهربون خاله رزیتا « فرشته مهربون » متولد بیست و نهم آذرماه سال ۱۳۶۷ می باشد دارای تحصیلات عالیه روانشناسی و نابغه علم و هنر و شعر و ادبیات کشور و سفیر نخبه پروری می باشد .
استاد رزیتا دغلاوی نژاد مجری برتر و جهانی و بین المللی برنامه های کودک و نوجوان می باشد .
برترین و پرطرفدارترین مجریان برنامه کودک از خاله رزیتا تا عمو پورنگ و خاله شادونه
ایشان همانطور که میدانید به جای برخی افراد به عنوان خاله اصلی تلویزیون انتخاب و برگزیده شدند که ایشان در مهرماه ۱۳۹۸ انصراف خودشان را از ورود به این عرصه اعلام کردند .
ایشان رتبه یک و صدرنشین کل مجریان کودک و ستاره صحنه اجرای کودک در کشور و مجری مشهور و سلبریتی و برتر بین المللی و جهانی کودک و نوجوان می باشند .

برترین و بهترین مجریان کودک ایران

۱_استاد رزیتا دغلاوی نژاد

شهرت : دختر مشهور عروسکی ایران / ملکه زیبایی جهان/ اسطوره زیبایی جهان/ همزاد سیندرلا/ سیندرلای ایران/ الهه عشق و زیبایی و جذابیت/ خاله رزیتا / فرشته مهربون/ زیباترین دختر ایران و جهان و… خاله رزیتا « دختر مشهور عروسکی ایران
خاله فرشته مهربون » متولد بیست و نهم آذرماه سال ۱۳۶۷ در شیراز شهر گل و بلبل و فرهنگ و تمدن می باشد.برترین و پرطرفدارترین مجریان برنامه کودک از خاله رزیتا تا عمو پورنگ و خاله شادونه
دارای لیسانس علوم ارتباطات اجتماعی گرایش روابط عمومی و تحصیلات عالیه روانشناسی و دارای بسیاری مقالات متعدد داخلی و خارجی و دارای هولوگرام طلایی سایت جهانی سیویلیکا ، زیباترین مدل ایرانی و جهان ،معلم ، استاد هنر و هنر آفرینی کشور ، ستاره صحنه اجرای کودک در کشور و نابغه علم و هنر و شعر و ادبیات کشور و سفیر بین المللی نخبه پروری و …. می باشد .
استاد رزیتا دغلاوی نژاد تنها مجری برتر و مشهور و جهانی و بین المللی کودک می باشد .
ایشان همانطور که میدانید به جای عمو پورنگ و خاله شادونه به عنوان خاله اصلی تلویزیون انتخاب و برگزیده شدند که ایشان در مهرماه ۱۳۹۸ انصراف خودشان را از ورود به این عرصه اعلام کردند .
اجراها و برنامه های شاد کودک و نوجوان ایشان به قدری شاد و خلاقانه است که مخاطب را سر جای خود میخکوب میکند .
همیشه شاهد صف های طولانی مردم برای خرید بلیط جهت تماشای کولاک ها و اجراهای بینظیر و بی رقیب و شاد و هیجانی این مجری محبوب و مشهور و بینظیر کودک هستیم .
سالن هایی که بشدت غلغله است و حتی یک صندلی و جای خالی هم در آن پیدا نمی شود .
خاله رزیتا « سلبریتی مشهور ایرانی با صدا و چهره و استایلی کاملا عروسکی و شگفت انگیز بدون هیچگونه عمل زیبایی »راه صدساله موفقیت و محبوبیت را با ایده های نو و خلاقانه و هنرهای ارزنده و ارزشمند خود یک شبه طی کرد و توانست بصورت یکجا کل مجریان کودک را حریف و آن ها را مثل آب خوردن شکست دهد و تنها مجری بین المللی کودک شود و به راحتی رتبه یک برترین مجریان کودک را از آن خود کند .

۲_داریوش فرضیایی

شهرت : عمو پورنگ
سال تولد : ۱۳۵۲/۵/۱
محل تولد : تهران
تحصیلات :کارشناسی گرافیک
تاهل :مجرد
برترین و پرطرفدارترین مجریان برنامه کودک از خاله رزیتا تا عمو پورنگ و خاله شادونه
مجری محبوب دهه ۸۰ و ۹۰ تلویزیون داریوش فرضیایی سال ۷۸ اولین بار با مجموعه تورنگ و پورنگ بین بچه ها شناخته شد و بعد از آن سال ۸۱ با نام عمو پورنگ به محبوبیت ویژه ای بین بچه ها رسید و بعد از گذشت نزدیک به دو دهه بعد از خاله رزیتا هنوز هم یکی از محبوب ترین مجری های برنامه های کودک است.
وی سفیر سواد رسانه ای نیز می باشد .

۳_ملیکا زارعی شهرت :

خاله شادونه
تاریخ تولد : ۳ اردیبهشت ۱۳۶۵
محل تولد : تهران
مدرک تحصیلی: حقوق قضایی
پیشه : بازیگر و مجری
فرزندان : مانلی یکی از دیگر مجری های محبوب برنامه های کودک ملیکا زارعی است که با نام خاله شادونه به چهره ای محبوب در میان بچه ها تبدیل شده است.
برترین و پرطرفدارترین مجریان برنامه کودک از خاله رزیتا تا عمو پورنگ و خاله شادونه
ملیکا زارعی مجری محبوب برنامه های کودک از سال ۸۳ با نام خاله شادونه در برنامه های کودک به شهرت رسید و با گذشت بیش از یک دهه همچنان بعد از خاله رزیتا و عمو پورنگ یکی از پرطرفدارترین چهره ها در برنامه های شاد کودکانه کشور است.
ملیکا زارعی خواهر مریلا زارعی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان است.

۴_آزاده آل عیوب

شهرت : خاله نرگس
زادهٔ ۳ بهمن ۱۳۵۷ ‏( ۴۳ سال ) در تهران
محل زندگی : تهران
ملیت : ایرانی
سال‌های فعالیت : ۱۳۷۶ تاکنون
شناخته‌شده برای برنامه رنگین‌کمان « شبکه پنج »
یکی دیگر از مجری های محبوب برنامه های کودک آزاده آل عیوب یا همان خاله نرگس معروف برنامه رنگین کمان است.
برترین و پرطرفدارترین مجریان برنامه کودک از خاله رزیتا تا عمو پورنگ و خاله شادونه
آزاده آل عیوب از سال ۱۳۸۱ به عنوان مجری در برنامه رنگین کمان حضور یافت و از همان زمان با نام هنری خاله نرگس در بین بچه ها به محبوبیت رسید.
خاله نرگس نزدیک به دو دهه است که توانسته به عنوان یکی از مجری های محبوب برنامه های کودک به کارش ادامه دهد و همچنان میتوان نامش را در لیست محبوب ترین و برترین مجری های برنامه های کودک قرار داد.

۵_مجید قناد

شهرت : عمو قناد
(زاده ۸ شهریور ۱۳۳۳ در خرمشهر)
پیشه : تهیه‌کننده و کارگردان و مجری برنامه‌های کودک و نوجوان در تلویزیون ایران
برترین و پرطرفدارترین مجریان برنامه کودک از خاله رزیتا تا عمو پورنگ و خاله شادونه
از برجسته ترین آثار او می توان به برنامه فیتیله جمعه تعطیله نام برد که به صورت پخش زنده از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۹ بی وقفه‌ در روزهای جمعه و اعیاد مختلف پخش میشد .

۶_عموهای فیتیله ای

محمد مسلمی و حمید گلی و علی فروتن همان عموهای فیتیله ای معروف برنامه های کودک هستند که از محبوبیت ویژه ای میان بچه ها برخوردارند.
برترین و پرطرفدارترین مجریان برنامه کودک از خاله رزیتا تا عمو پورنگ و خاله شادونه
عمو های فیتیله ای سه مجری معروف برنامه های کودک از سال ۸۳ ساخت برنامه برای بچه ها را آغاز کردند و با نمایشی از کارهای خوب و بد به بچه ها آموزش میدادند.
عمو های فیتیله ای در کنار مجید قناد معروف به عمو قناد یکی از پربیننده ترین برنامه های کودک را اجرا میکردند.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

121 دیدگاه

  1. خاله شادونه مجری محبوب بچگی های من بود خاله رزیتا هم مجری محبوب الان بچه های من

  2. من سبک اجرا و لباسای قرتی پرتی خاله فرشته مهربونو خیلی دوست دارم زن شاد و قدرتمندیه شیک پوش و اراسته هست دکترای روانشناسیم که داره چه چیزی بهتر از این که یه اسطوره ملی شده الگوی فرزندانمون

  3. خاله رزیتا نون قلب پاک و مهربونشو میخوره همیشه

    • موافقم زن خیلی مهربون و خوش قلبیه شخصیت جذاب و دوست داشتنی داره

  4. خاله رزیتا خیلی مهربون و قشنگه من فقط ایشونو دوست دارم

  5. بین خاله ها خاله رزیتا و بین عموها عمو پورنگ عالی و درجه یک پرفکتن

  6. نیاز امینی

    با وجود خاله رزیتا خوش به حال بچه هامونه دنیا به کامشونه الهی شکر خدا را صد هزار مرتبه شکر به خاطر دادن چنین فرشته زیبا و مهربان و دلسوزی به بچه هامون.
    بی شک بچه هامون با وجود خاله رزیتا به موفقیت و خوشبختی و سعادتمندی میرسن چون خاله رزیتا علاوه بر بهترین مجری و خاله بودن معلم نمونه و روانشناس و سفیر بین المللی نخبه پروریم هست و این یعنی برگ برنده دست بچه های ماست

  7. نیاز امینی

    خاله رزیتا ملکه قلب هاست 💗

  8. سلام.خاله رزیتا عزیز دلم فقط میخواد یک بار تو عمرم شما رو از نزدیک ببینم چون واقعاً عاشقتونم خیلی مهربونیت و با انرژی کاش این رویا ب حقیقت تبدیل بشه الهی آمین

  9. خاله رزیتا خیلی قشنگ و مهربونی دوستت دارم فرشته مهربون جذاب بمونی همیشه برامون خاله خوش قلب و خوشگل برنامه کودک

  10. خاله رزیتا کراش یه ایرانه ملکه زیبایی و دختر شایسته و برتر و قدرتمند جهان

  11. خاله رزیتا میخوام بیام خواستگاریت به زورم شده مجبورت میکنم خانمم بشی تو مال خودمی به چنگت میارم حتی شده میدزدمت عقدت میکنم شب و روزم تویی خیلی قشنگی ماهی دلبری دختر شایسته ۲٠۲۳ تویی سیر نمیشم از نگاه کردن بهت برام همه چیز و همه کسی خیلی مهربانی خیلی وفتی بچه ها رو اغوش میکشی روانی و مستت میشم میخوام بغلم کنی حسودیم میشه به بچه ها که میاید در بغلت

  12. زمان ما یه سمندون پخش میکردن و یه خونه مادربزرگه شب ادراری میگرفتیم از ترس الان دنیا به کام بچه هاست با وجود این خاله رزیتا واقعا یه فرشته مهربون واقعیه خیلی خوشگله و صداشم عین خودش عین سیندرلاست خاله رزیتا انقدر خوشگل و خوش صدان که کل پدر مادرا هم عاشق برنامه کودک شدن همراه بچه ها میشنند پای برنامه کودک ادم از دیدن اجراهای قشنگ و استایل شیک و زیبایی این عروسک جذاب روحش تازه میشه طراوت و تازه میشه ادم من که خودم به شخصه کلی روحیه میگیرم به زندگی امیدوار میشم بعد پا میشم میرم دنبال کار و زندگیم

  13. خوش به حال شوهر خاله رزیتا گل و فرشته واقعی داره

  14. فقط خاله رزیتای عزیز و مهربان 🌹🌹🌹

  15. آیدا اکبری

    خاله رزیتا امامزاده هست فقط باید پرستیدش

  16. من فرهاد هستم هجده سالمه من خاله رزیتا را خیلی خیلی خیلی زیاد دوست دارم من دیشب خواب دیدم با خاله رزیتا عروسی کردم ولی یهویی بیدار شدم بعدش از شدت ناراحتی که خواب بوده کلی گریه کردم تا صبح

  17. خاله رزیتا دلربا و طناز و دلبر آدم و عالمه

  18. من با اومدن خاله رزیتا کودک درونم فعال شده عاشق برنامه کودک شدم از صبح تا شب دنبال کننده اجراهای خفن و جذاب و پر قدرتش هستم این مجری کودک جهانی هست عمو پورنگ با این همه سابقه کار هنوز جهانی نشده اما خاله رزیتا یهو اومد جهانی شد اجراش تو ترکیه ترکوند همه میخکوب شدن بس که جذاب و خیلی خفن اجرا کرد رقصشم انفدر قشنگ بود که دست محمد خردادیان هم از پشت بست تو ترکیه با رقص اجرا میکرد خیلی حال کردم با اجراش اصلا مردم تو صف ورود به سالن حمله ور بودن کولاک کرد این به زودی بزرگترین استیج جهان هم دعوت میشه مردم حمله ور میشن برای دیدن برنامه هاش

  19. خاله رزیتا از بس خوبی که شاهرگمم بخاطر تو میزنم بهترین مجری تو کل عالم

  20. خاله رزیتا زیبا و مهربان عالمه آنقدر مهربونه و صدای قشنگ و جذاب و مهربونش برای همه مردم از بزرگ تا کوچیک حکم لالایی های فرشته های آسمونی رو داره

  21. خاله رزیتا جوووووووون نقطه ضعف دارم رو شما
    خاله رزیتا جوووووووون جوابم رو بدین
    خاله رزیتاجوووووووون عاشقتونم
    خاله رزیتا جوووووووون نبوسمتون ول کن نیستم عزیزم
    خاله رزیتا جوووووووون………….. ‌

  22. خاله رزیتای مهربون جذاب عشق منه

  23. دکتر سام رحیمی

    فعلا که فقط خاله رزیتا رو بورسه عالی بهترینه

  24. خاله رزیتا عجب بدن و هیکل فوق العاده‌ای داره کاملا بی نقص سکسی هست خیلی همینه مردا عاشقش هستند سایز بدنش مورد علاقه مردای ایرانی و عربه من دخترم یجوری شدم حال بحالی شدم شما مردا چی کار میکنید با دیدن عکس و فیلم و اجرای این مجریه لباسهای خیلی گشاد بپوشه خیلی بهتره همه جاش افتاده تو لباس اجرا همینه مردا برای اجراهای کودک صف می کشند نمیزارن بلیط گیر بچه های بدبخت برای دیدن اجراهای این خاله بیاد

  25. من دوست دارم خاله رزیتاهو بغل کنم و یه ماچ آبدار از لپاش بکنم خیلی طعم لپای تپلیش عسل و شیرینه اوووووومممم خاله خوشمزه و جیگر خیلی مهربون و قشنگی

  26. خاله رزیتا نور چشم همه مردمه 💓💖💝

  27. کاش خاله رزیتا مامان من بود چون خیلی مهربونه مامانم همش منو دعوا میکنه من دلم میخواست بچه خاله رزیتا بودم …. خوش بحال بچه های خاله رزیتا که مامان به این خوبی و مهربونی و قشنگی دارند

  28. خاله رزیتا خودشم بچه داره ؟

  29. آرزومه یبار برم اجرای خاله رزیتا و کلی ببوسمش .

  30. خاله رزیتا مرسی برنامه کودکاتون خیلی شاد و جذابه من و داداشم عاشق شماییم .
    آهنگ هاتونم حرف نداره خیلی قشنگ و شاده
    مامان و بابامم شمارا خیلی دوست می دارند و طرفدار شماییم همگی ما

  31. دلم واسه برنامه عمو فیتیله ای ها و عمو قناد تنگ شده خیلی برنامه قشنگی داشتند باحال بود برای دهه شصت و هفتادی ها بخصوص 😢😢😢😢

  32. خاله رزیتا خیلی دوستت دارم مهربون و ناز و قشنگی

  33. عمو پورنگ بی سواده در برابر خاله رزیتا فرشته مهربون

  34. خاله فرشته مهربون استاد نامبروان و پیشکسوت و حرفه ای ترین در ژانر کودک و نوجوانه

  35. خاله رزیتا خیلی خوشگلی دوستت داریم پرنسس جذاب و دل ربا

  36. عشق یعنی در میان صدهزاران مثنوی
    بوی یک تک بیت ناگه مست و مدهوشت کند
    میخواهمت تا پای جان رزیتا جانم که خواستنی تر از هر کسی …💜💜

  37. بهناز معصومی

    خاله رزیتا بهترین مجری کودکه فقط حیف که هزینه اجراهای کودکشان خیلی گرانه همه از پس هزینه اش بر نمیان .

  38. فقط حیف که هزینه اجراهای خاله رزیتا خیلی کرانه و امثالی مثل من از پس هزینه اجرای یه تولد برای بچم بر نمیایم برای یک ساعت برنامه هشت میلیون میگیره بدون گروه کودک با گروه کودک هم که پانزده تا بیست میلیون …. اگه یکم هزینه ها رو برای اشخاصی مثل ما که یه حقوق کارمندی داریم پایین می‌آوردند خوب بودن بچم ارزوشه یبار خاله رزیتا بیاد برای جشن تولدش برنامه اجرا کنه

  39. آرزومه اجرای خاله رزیتا از نزدیک ببینم طرفدار دو آتیشه خاله رزیتا جونمم.

  40. عمو قناد بهترین مجری برای دهه شصت حساب میومد اما برای نسل الان نه
    بهترین مجری برای نسل الان فقط خاله رزیتا فرشته مهربون هست که اجراها و برنامه هاش خیلی شاد و متنوع هست و مجری بین المللی کودک و نوجوان هم هست .

  41. خاله رزیتا عروسکه 🥰🥰🥰🤗🤗🤗

  42. استاد رزیتا که اسطوره زیبایی و هنره بهترین و در عین حال بی نظیر ترین می باشند ‌

  43. ,طرفدار خاله رزیتا و عموپورنگم با تشکر از سایت خوب شما

  44. آخی یادش بخیر عمو قناد و فیتیله ای ها روز جمعه پای برنامه فیتیله جمعه تعطیله برام نوستالژی خاطره انگیزیه

  45. دستتون رو میبوسم خانم دکتر دغلاوی نژاد عزیز و گرامی

  46. پرنیان جوادی

    خاله رزیتا جونم سلام من پرنیان جوادی هستم ۹ ساله از شهر تهران .
    من شما را خیلی خیلی دوست می دارم و آرزو می دارم که شما را از نزدیک ببینه ام .
    شما خیلی مهربان و دوست داشتنی و قشنگ هستید .
    مادرم می‌گوید خاله رزیتا یک فرشته قشنگ و واقعی می باشد و از شما چیزهای قشنگ باید یاد بگیرم .
    مرسی مرسی که برای ما برنامه های قشنگ و مفید می‌سازید . از شما تشکر میکنم و برایتان آرزوهای خوب خوب عالی زیبا دارم .
    از خدا میخواهم که به همه آرزوهایت برسید . چون شما برای ما بچه ها همیشه بهترین هستید .

  47. فقط و فقط خاله رزیتا جوووونم مجری محبوبمه عشق دلمه فداش بشم من کلی میخوامش آرزومه از نزدیک ببینمش

  48. خاله رزیتا فرشته مهربون و عمو پورنگ عشقای من

  49. آزاده آل ایوبو دوست دارم خوشگل و مهربونه

  50. خب سطح هنر عمو پورنگ که نفر دوم شده تا عموهای فیتیله ای که نفر پنجم شدند با خاله رزیتا که مجری بین المللی هست قابل قیاس نیست رزیتا ارتش تک‌نفره هست یه استیج چندین هزار نفره را خودش به تنهایی میترکونه همه براش صف میکشند در دوبی و کشورهای خارجی اجرا می‌کنه و ازش دعوت میکنند خیلی فرقه بین این اسامی و رتبه بندی ها خاله رزیتا را باید با مجری های برتر بی بی سی و منو تو و شبکه های ماهواره ای خارجی رتبه بندی کرد نه مجری های در پیت ایرانی که سطح سواد آنچنانی ندارند ‌‌‌‌ در مقایسه با خانوم دکتر دغلاوی نژاد

  51. خاله رزیتا سلطان قلب هاست .

  52. خاله رزیتا افسونگره همه را با خوشگلی هاش جادو کرده همه چشم ها و قلب ها مست و خراب و روانی خوشگلیاشن

  53. خاله رزیتا عشقه میفهمید که چی میگم « عششششششق »

  54. خاله رزیتا و خاله شادونه خوبن عالی و پر انرژی طرفدار این دو تا مجریم

  55. Khaleh rozita aaaaalllllieeeeeeyeeehhhh

  56. Just Khaleh rozita

  57. سه مجری برتر کودک خاله رزیتا / عمو پورنگ / خاله شادونه همیشه خوب عالی بی نظیر

  58. خاله رزیتا و خاله شادونه چهرشون عین ماه شب چهارده میدرخشه و زیباست اونوقت آزاده آل ایوب …..🤣🤣🤣🤣 خوشگله ولی خب سنخیتی با چهره اون دو تا مجری خوشگل و جذاب و جیگر که عین فرشته ها قشنگ و نورانی و عروسکی هستند نداره

  59. آخی یادش بخیر عمو قناد بهترین مجری دهه شصت بود تمام نوستالژی هام با ایشان و شهرام لاسمی قلقلی بود

  60. خاله فرشته مهربون همیشه بهترینی راستی لباس قرمزتون خیلی قشنگه از لباس های قبلی که اجرا می‌کردید ناز تر و زیباتره البته شما هر چی بپوشید بهتون میاد و همیشه خوشگل ترین دختر هستید و ملکه زیبایی

  61. عاشق شخصیت و نجابت خانم دکتر رزیتا دغلاوی نژاد هستم تا حالا ندیدم ایشان بالاتر از تاکسی زرد سوار بشن خانم دکتر دغلاوی نژاد واقعا ستودنی و قابل تحسین هستند . از خانواده ای فرهیخته و با فرهنگ و تحصیلکرده هستند من با خاله ایشان همکار و میشه گفت دوست هستیم و در بیمارستان زینبیه شیراز کار میکنیم هر دو پرسنل رسمی علوم پزشکی و ماما هستیم خاله ایشان خانم مریم بهنام مامای نمونه استان فارس شدن و تقدیر نامه های متعدد اخلاق و عفاف و حجاب دریافت کردند . در کل میخوام بگویم که اگه ایشان افتخار آفرین هستند همه ریشه در اصل و نسب و افتخار آفرینی خانواده داره درود به تربیت خوب و اسلامی و نیکوی این خانواده موفق و پر افتخار .
    ما که جز خوبی و موفقیت و اصالت چیزی از این خانواده ندیدیم خیلی با شخصیتند .
    در ضمن زیبایی ایشان به مادرشان رفته و چه بسا اگه مادرشون رو ببینید معنی ملکه زیبایی جهان رو تازه میفهمید مادرشون خیلی از دخترشون
    عروسکی تر و خوشگل تر هستند . بلاخره ایشان هم دختر همون مادره .

  62. محسن نگهداری

    خانم رزیتا دغلاوی هنرمندی استثنایی و خاص هستند که بنده درمورد ایشان آرزوی موفقیتهای بیشتری را در زمینه فعالیتهای هنری و سلامتی مستمر دارم.

  63. ماشاالله به خانم دکتر نمونه پرچم ایران همیشه بالاست .

    • خیلی خوبه که یک مجری کودک در کشور داریم که هم روانشناس و معلم است و هم نابغه همه فن حریف بچه های این نسل واقعا خوش شانس هستند .
      اجراها برنامه هایش هم که خیلی قشنگه خیلی جدید و با خلاقیت اجرا می‌کنه سبک اجراهاش کاملا نو و جدیده و صاحب سبکه من هم موافقم با این که با وجود خاله رزیتا پرچم ایران همیشه بالا هست . به افتخارش می ایستم و کف مرتب میرنم و تعظیم میکنم

  64. خاله رزیتا با این چهره لوند و عروسکی اگه خارج از کشور بود الان تک ستاره هالیوود بود از آیشواریا رای هم حتی زیباترند

  65. خاله رزیتا مجریه یا عروسک ؟ خیلی خوشگله

  66. خاله رزیتا که داف ایرانه

  67. خاله رزیتا جیگرطلاس

  68. 😍😍😍Khaleh rozita zibatarin peranses 😍😍😍

  69. ❤️❤️ Khaleh rozita lovely ❤️❤️

  70. 🌹🌹🌹 Just khaleh rozita 🌹🌹🌹

  71. خاااااااااله رزیتااااااا عششششششششششق❤️🌹

  72. ماشاالله خاله رزی جون نفس منی 💙💙💙💙

  73. اول خاله رزیتا بعدش عاشق عمو پورنگم

  74. خاله رزیتا چقدر ملوس و خوردنیه دلم میخواد لپاشو گاز بگیرم بخورم شیرین عسله این خانم خانما

  75. خاله رزیتا که دلربای عالمه دل همه رفته براش با اون عشوه و طنازی و قر و قمیش و لوندی و قشنگیاش

  76. خاله رزیتا سلطان ، ملکه و امپراطور زیبایی و هنر هستند .

  77. خاله رزیتا مهربون از همه بهتره از هر لحاظ دوست داشتنیه
    ومن عاشق صداش وکاراش هستم دوست دارم خواهر مهربون

  78. رزیتا دغلاوی نژاد امامزاده هست فقط باید پرستیدش به شوهر دغلاوی حسودیم میشه ……..

  79. با آرزوی موفقیت و تداوم و پایندگی برای اسطوره مجری‌گری کودک ایران استاد رزیتا دغلاوی نژاد فرشته مهربان انشالله به زودی شاهد کولاک و اجرای بینظیر شما در ترکیه و دوبی هستیم .

  80. ماشاالله به خانم دکتر رزیتا دغلاوی نژاد روانشناس نمونه و معلم مهربان و دلسوز دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی عالی هستید استاد محترم

  81. خاله رزیتا خیلی خوشگله واقعا هم مثل اسمش فرشته مهربونه

  82. آرزومه یبار خاله رزیتا افتخار بدن و مهمان منزل ما بشوند خانمم و بچه هام خیلی مشتاق دیدارتان هستند و البته خودم هم همینطور

  83. خاله رزیتا که دختر عاشق کش و دلبر و دلربای ایرانه حرف نداره تو خوشگلی و وقار و متانت و جذابیت و هنر و فرهیختگی و دانایی و کمالات

  84. عشق فقط و فقط و فقط خاله رزیتاست 🌹🌹🌹

  85. خاله رزیتا آهنگ جدید نخونده؟ منتظر آهنگای جدیدشونم

  86. خاله رزیتا از مهلقا جابریم خوشگلتر و نازترند

  87. خاله رزیتا عروسکه یا آدم ؟ خیلی شگفت انگیزه خوشگل خوشگلاست 🥰

  88. خوشبحال شوهر خاله رزیتا لامصب عجب داف و جیگری هر شب تو بغلشه

  89. محو و مسخ و مجذوب این همه زیبایی و جذابیت رزیتا بانو هستم .
    این همه زیبایی و جذابیت نرماله آیا ؟؟؟

  90. چقدر رزیتا خانم زیبا و عروسکی هستند . آدم روحیه میگیره با دیدن این بانو عین ماه شب چهارده هستند .زیبا و شاداب جوان و پر انرژی با چهل و هشت سال سن عاشق رزیتا جان و برنامه های زیباشون هستم .پایدار باشید زیبای خفته ایران راستی از سیندرلا زیباتری مواظب خودتو این همه زیبایی و جذابیت هات باش عزیزدلم .از راه دور میبوسمت

  91. همه خوبند و در جایگاه خود برای شادی و موفقیت بچه ها زحمت کشیدند .

  92. به جز خاله رزیتا از بقیه بیزارم

  93. خاله رزیتا بسیار بافرهنگ و فرهیخته و با شخصیته 💗

  94. خاله رزیتا و خاله شادونه عالیند .مهربون و بااخلاق و جذاب و مؤدب

  95. عمو پورنگ حسوده مدتیه همش داره به خاله رزیتا حسادت می‌کنه من دیگه از عمو پورنگ خوشم نمیاد

  96. خاله رزیتا محبوب دل ها و سلطان قلب ها 🔥🔥🔥🔥

  97. عالی بود این مطلب . ممنونیم واقعا سایتتون بی نظیره عاشق سایتتونم

  98. خاله فرشته مهربون دوستت داریم . 💋💋💋💋

  99. از شهر اصفهان خدمت خاله رزیتای عزیز فرشته زیبایی ها و مهربانی ها سلام و خدا قوت و خسته نباشید عرض میکنم .🌹

  100. استاد رزیتا دغلاوی نژاد مایه افتخار و سربلندی ایران هستند .

  101. خوشبحال همسر خاله رزیتا عجب دافی زنشه 😭😭😭😭😭

  102. خاله رزیتا از خر شیطون بیا پایین و بیا زن من بشو و در قصر خودت ملکه گری کن ملکه قلبمی 💜💜

  103. چقدر خاله رزیتا زیبا و خوش اندام هستند لامصب خاله رزیتا از عروسک هم عروسک تر و زیباتر و دل ربا تر هستند . لقب دختر مشهور عروسکی ایران و اسطوره زیبایی جهان که به خاله رزیتا دادند کاملا برازنده و لایقشونه

  104. احسنت بر خاله رزیتای عزیز

  105. طرفدار خاله رزیتام

    سلام خاله رزیتا جون کاشکی می‌تونستم از نزدیک ببینمتون

  106. خانم دکتر رزیتا دغلاوی نژاد فوق العاده هستند 💎
    درود به این بانوی پرافتخار مایه افتخار ایران و غرور ملی 💎

  107. یک کودک ایران خاله رزیتای عزیز خداقوت 💖

  108. مامان پارمیس

    دخترم پارمیس دوسالشه عاشق برنامه ها و اجراهای خاله رزیتاست تا آهنگ های خاله رزیتا رو براش پخش نکنیم منو باباش شب نمی‌خوابه

  109. سطح سواد و هنر خاله رزیتا که نابغه علم و هنر و شعر و ادبیات هستند کجا و بقیه این مجری ها که دیپلمه و فوق دیپلمه و نهایت علوم قضایی خواندند کجا خاله رزیتا دانشمند و فیلسوف ایرانیه تنها مجری ایرانه که با سواد و فرهیخته هست و تحصیلات عالیه داره

  110. دلبر مشهور ایرانی خاله رزیتای لوند و جذاب و دل ربا تا ابد طرفدار و هوادارتیم .

  111. خاله رزیتا فوق العاده ترین هستند و چند تا دلیل دارم برای گفته ام
    ۱_ خاله رزیتا با جون و دل زحمت می‌کشه برای بچه ها
    ۲_ شکل عروسکه و دختر مشهور عروسکی ایرانه
    ۳_ بی‌نظیرترین صدای جهان رو داره بسیار لوند و دلبرانه
    ۴_ خیلی پر انرژی و پر قدرت و مسلط اجرا می‌کنه
    ۵_سبک نو و بسیار جدیدی در اجراهایش است
    ۶_ پیش بچه ها خودش رو مثل یک کودک همسن و سال اونا جا میزنه و خیلی خوب و درجه یک باهاشون ارتباط مؤثر برقرار می‌کنه و با بچه ها دوست میشه سریع
    ۷_ خیلی مهربونه و جذاب و دلسوز و بچه ها سریع جذب چهره عروسکی و خوشگلش و مهربونی هاش میشن
    ۸_ خودش معلم و روانشناسه و دنیای کودکانه رو به خوبی می‌شناسه
    به عنوان یک مادر صمیمانه از خانم دکتر رزیتا دغلاوی نژاد نابغه علم و هنر و شعر و ادبیات تشکر و قدردانی میکنم و خدا قوت و خسته نباشید میگم به این بانوی نجیب و پاکدامن و هنرمند و استاد که ملکه زیبایی جهان هم هستند .

  112. عمو پورنگ و خاله شادونه و مابقی که شاگرد خاله رزیتا هم محسوب نمیشن خاله رزیتا تو جهان لنگه نداره بی همتاترینه هم خوشگلترین دختر ایران و جهانه هم زیباترین مدل ایرانی و بهترین مجری کودک دنیا

  113. من آرزومه با خاله رزیتا ملکه زیبایی جهان ازدواج کنم

  114. خاله رزیتا آخر عشقه بهترین مجری کودک تو دنیاست عاشقشم جونم فداشه ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *