خانه > گردشگری > مسافرت و مهاجرت > بلیط هواپیما خود را بدون واسطه بخرید!

بلیط هواپیما خود را بدون واسطه بخرید!

 

بلیط هواپیما خود را بدون واسطه بخرید!

تهیه بلیط هواپیما و قطار از سایت خرید بلیط قاصدک ۲۴ به شما امکان می‌دهد تا بتوانید با حذف واسطه ها در سریعترین زمان ممکن خدمات سفرتان را با بهترین نرخ خریداری نمایید.

قاصدک ۲۴، بلیط هواپیما خود را بدون واسطه و طی همکاری مستقیم با ایرلاین های معتبر داخلی نظیر ماهان ایر، تابان، ایران ایر، کیش ایر، آتا و… به کاربران خود عرضه می‌کند.

این ویژگی موجب می‌گردد تا عملاً نرخ سود دریافتی از مسافر کمتر باشد و بلیط با قیمت ارزان تری به فروش برسد.

بلیط هواپیما خود را بدون واسطه بخرید!

ارزانترین نرخ بلیط هواپیما

تنها با یک مقایسه ساده با دیگر سامانه های فروش اینترنتی خدمات سفر، متوجه خواهید شد که خرید سایت خرید بلیط نسبت به سایر سایت ها بسیار ساده و سریع تر انجام می‌پذیرد.

برای خرید ارزانترین نرخ بلیط هواپیما از قاصدک ۲۴ تنها کافیست با وارد کردن مبدا، مقصد و تاریخ درخواستی خود در فیلدهای مربوطه، لیست کاملی از بلیط های هواپیمای موجود در آن روز را مشاهده نمایید. حال می‌توانید فهرست نتایج را با استفاده از فیلترهای تعبیه شده در سیستم محدود نمایید تا در نهایت به بلیط هواپیما مورد نظرتان که با بودجه شما هم خوانی داشته باشد، دست پیدا کنید.

این روش جستجو سبب می‌شود تا ضمن اینکه بتوانید در سریعترین زمان ممکن تمامی بلیط های موجود در مسیر دلخواه خود را بررسی نمایید، اطمینان داشته باشید که هرگز پروازی را نیز از دست نمی‌دهید.

استفاده از فیلترهای تعبیه شده در این سایت به شما کمک می‌کند تا بلیط مورد نظر خود را، تنها با یک کلیک از میان انبوهی از بلیط های موجود پیدا کنید.

سامانه جامع خرید بلیط قاصدک ۲۴، بلیط های هواپیما موجود در تاریخ درخواستی شما را صعودی یعنی به ترتیب قیمت از پایین به بالا نمایش می‌دهد.

از این رو می‌توانید به راحتی در کوتاهترین زمان ممکن به ارزانترین نرخ بلیط هواپیما دست یابید. البته راه دیگری نیز برای خرید بلیط ارزان هواپیما وجود دارد آن هم این است که با استفاده از فیلتر «قیمت» یک قدم فراتر بروید و بلیط های مربوط به یک بازه نرخی خاص را ببینید.

پوشش تمامی پروازهای داخلی و خارجی

همانطور که گفتیم سامانه جامع خرید بلیط قاصدک ۲۴ طی همکاری با بسیاری از ایرلاینهای معتبر، امکان خرید انواع بلیط هواپیما را در پروازهای داخلی و بین المللی بدون واسطه برای کاربران خود مهیا می‌سازد.

خرید بلیط هواپیما خارجی از این سایت به سادگی و تنها با انتخاب چند گزینه در دسترس است.

بدین ترتیب برای تهیه بلیط پرواز قاصدک ۲۴، خریدار می بایست با مراجعه به صفحه اصلی سامانه به آدرس www.ghasedak24.com و انتخاب گزینه “پرواز خارجی” نسبت به تکمیل فیلدهای مربوطه اقدام و بلیط هواپیما خارجی مدنظر خود را در مسیر دلخواه جستجو نماید.

روند خرید بلیط هواپیما در پروازهای داخلی نیز کاملاً مشابه آنچه است که در بالا ذکر کردیم. با این تفاوت که برای خرید بلیط هواپیما به مقاصدی همچون کیش، مشهد، شیراز، اصفهان و… می‌بایست در صفحه نخست گزینه “پرواز داخلی” را انتخاب نمایید.

شایان ذکر است بلیط هواپیمای خریداری شده چه در پروازهای داخلی و چه در پروازهای خارجی، پس از رزرو و تکمیل مراحل بانکی در اسرع وقت به آدرس پست الکترونیکی کاربر ارسال می‌شود لذا ضروری است به هنگام ثبت ایمیل خود در سامانه، دقت لازم را مبذول فرمایید.

قاصدک ۲۴؛ یک سایت با چند خدمت

سایت خرید بلیط قاصدک ۲۴ علاوه بر همکاری با شرکت های هواپیمایی اقدام به عرضه بلیط قطار سه شرکت اصلی و کارگزار ریلی کشور نیز می‌نماید.

بدین ترتیب مجموعه کاملی از بلیط های قطار نیز در دسترس کاربران این سایت قرار دارد تا مسافر بتواند حتی در سفرهای زمینی نیز خریدی مناسب و مقرون به صرفه‌ را تجربه نماید.

دیگر ویژگی ای که قاصدک ۲۴ را به یک سامانه جامع بدل می‌سازد، ارائه پنل های متنوع بیمه سامان در این مجموعه است.

گفتنی است بیمه نامه مسافرتی سامان هزینه های پزشکی و بستری در بیمارستان، هزینه ناشی از تأخیر چمدان، بازگرداندن جسد متوفی و حوادثی از این دست را پوشش داده و انواع سفر از جمله تک نفره، تجاری، خانوادگی و… را شامل می‌شوند.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

راه اندازی کسب و کار در کانادا

راه اندازی کسب و کار در کانادا کانادا که به دلیل ثبات اقتصادی، محیط چند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *