خانه > گردشگری > مسافرت و مهاجرت > چم و خم های اخذ اقامت کانادا، با موسسه مهاجرتی پارسی کانادا

چم و خم های اخذ اقامت کانادا، با موسسه مهاجرتی پارسی کانادا

چم و خم های اخذ اقامت کانادا، با موسسه مهاجرتی پارسی کانادا

رد شدن ویزای کانادا در سال ۲۰۲۱ می‌تواند ناامیدکننده باشد. چون به کلی برنامه‌های سفر، برنامه‌های کاری و هر چه که برای زندگی جدید خود در کانادا ترتیب داده بودید به هم بریزد. اتفاق خوبی نیست؛ ولی همه روزه برای بسیاری از افراد در سرتاسر دنیا رخ می‌دهد. افرادی که می‎خواهند برای زندگی به کانادا مهاجرت کنند؛ کارهایشان را انجام می‌دهند و به امید پذیرفته شدن درخواست‌شان به انتظار می‌نشینند و در نهایت همه چیزهایی که رشته بودند پنبه می‌شود!

ممکن است برای شما هم اتفاق بیافتد ولی نگران نباشید. یک سری اقدامات پیشگیرانه وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را انجام دهید.

موسسه مهاجرتی پارسی کانادا

ریجکت شدن؛ اتقاقی که خبر نمی‌کند

باور کنید، همه‌ی افرادی که درخواست ویزا می‌دهند؛ فکر نمی‌کنند که یک جای کارشان می‌لنگد. تماما با تصور اینکه همه چیز را به نحو احسنت انجام داده‌اند اقدام به مهاجرت می‌کنند.

غرور کاذب در کارهای حقوقی همیشه کار دست آدم می‌دهد. تصور می‌کنید که همه چیز خوب پیش رفته! کارها همه به نحو احسنت انجام شده و خیلی زود جواب می‌گیرید. همین غرور کاذب گاهی باعث می‌شود بدون مشورت پیش بروید، بدون تحقیق کاری را انجام بدهید و خلاصه‌ی کلام بی‌گدار به آب بزنید.

ریجکت شدن دقیقا همان اتفاقی است که خبر نمی‌کند! باور کنید که کشور کانادا با هیچ کس بیهوده مهربان نیست و با کسی هم دوستی و آشنایی‌ای ندارد که بخواهد پرونده‌اش را زیرمیزی رد کند و خم به ابرویش هم نیاورد که یک چیزهایی در این پرونده کم است.

بهتر است پیشاپیش فکر همه چیز و همه جا را بکنید

برای اخذ ویزا از راه درست وارد شوید

‌در فضای مجازی بارها به صفحاتی برخورده‌ایم که می‌خواهند به ما بیاموزند چطور بدون کمک وکیل و به تنهایی کارهای مهاجرتی خود را انجام دهیم.

بگذارید یک واقعیت را به شما بگویم! این صفحات بیشتر از اینکه بخواهند به شما خدمات ارائه کنند، به فکر کسب درآمد خودشان هستند. دنبال کردن شما، لایک‌ کردن‌ها و کامنت‌ گذاشتن‌های شما، درآمدهایی است که به جیب آن‌ها ریخته می‌شود. البته آن‌ها بد یا بدردنخور نیستند. می‌توانند در حد بالابردن اطلاعات به شما کمک کنند! ولی بگذارید یک چیز را رک و راست به شما بگوییم! آن‌ها را در همان حد نگه‌ دارید و فکر نکنید که به وسیله آن‌ها می‌توانید کاری را پیش ببرید. آن‌ها را دنبال کنید و در ازای اطلاعات مفیدی که به شما می‌دهند از آن‌ها تشکر کنید؛ ولی روی آن‌ها خیلی حساب باز نکنید.

از راه درست وارد شوید.

از اهل عمل کمک بخواهید!

وکلا و مؤسسات بسیاری وجود دارند که خم و چم مهاجرت به کانادا را بلد هستند. یک سری از این مؤسسات واقعاً خوب عمل می‌کنند و در کنار کسب درآمد خدمات خوب و اصولی‌ و درستی به شما ارائه می‌کنند. اما یک سری از این مؤسسات صرفاً با فکر کسب درآمد ایجاد شده‌اند. برای آن‌ها مهم نیست که خدمات درستی تحویل شما بدهند یا نه! همین که از جیب شما اندکی به جیب آن‌ها اضافه شود برایشان کافی است. آیا می‌خواهید زمان، پول و فکر و ذهن خود را در راه منفعت رسانی به آن‌ها هدر بدهید؟ به نظر نمی‌رسد که جواب شما به این سؤال بله باشد.

کمک گرفتن از یک وکیل متخصص همان راه درستی است که برای گرفتن ویزا باید از طریق آن وارد عمل شوید.

یک موسسه مهاجرتی خوب

یکی از مؤسساتی که این روزها حسابی سر زبان‌ها افتاده، موسسه مهاجرتی پارسی کانادا است. مؤسسات دیگری نیز وجود دارند که ممکن است خدمات خوبی ارائه دهند.

قبل از اینکه بخواهید به یکی از این مؤسسات سری بزنید، بهتر است مشخصات و ویژگی‌های یک موسسه خوب مهاجرتی را در آن بررسی کنید یا آن را با مؤسسات معتبری مانند پارسی کانادا مقایسه کنید. اگر این مؤسسات بتوانند در این مقایسه سربلند بیرون بیایند، گزینه‌های مناسبی برای انتخاب محسوب می‌شوند.

ویژگی‌های یک موسسه مهاجرتی خوب

یک سری ویژگی‌ها وجود دارد که یک موسسه مهاجرتی خوب باید آن‌ها را داشته باشد.

  • نام و آوازه: نام و آوازه شاید اولین چیزی باشد که بتوانید به آن نگاه کنید. اگر موسسه مدنظر شما، نامی پرآوازه دارد می‌توانید این طور تصور کنید که این موسسه به خوبی توانسته از پس کارهایی که باید بربیاید. مسلماً، این موسسه بیشتر با خم و چم گرفتن ویزای کانادا آشنا است.
  • ادعا تا عمل: ادعا کردن همیشه راحت است! آن چیز که مشکل است عمل کردن است. پس خیلی به ادعاها توجه نکنید و وقتی می‌خواهید موسسه‌ای را انتخاب کنید به کارهایی نگاه کنید که انجام می‌دهد. اگر با یک موسسه طرفید که کلی از در دسترس بودنش تعریف کرده ولی وقتی که با آن تماس می‌گیرید غیر از صدای بوق چیزی عایدتان نمی‌شود، پس به ادعاهایش اندکی شک کنید.

چم و خم های اخذ اقامت کانادا

  • سابقه فعالیت: سابقه فعالیت بسیار مهم است. البته همه چیز هم نیست. گاهی مؤسساتی با سابقه فعالیت کم، نتایج درخشانی عاید شما خواهند کرد. ولی مراجعه به آن‌ها تا حدی ریسک است. مؤسسات با سابقه فعالیت بالا که ثابت شده ادعاهای خود را در عمل نیز پیاده سازی می‌کنند، انتخاب‌های مطمئن‌تری هستند.
  • مجوعه‌ی کارکنان: یک موسسه از مجموعه‌ای از افراد تشکیل می‌شود که در یک زمینه تخصص بالا دارند. یک موسسه مهاجرتی نیز از مجموعه‌ افرادی تشکیل شده که در زمینه کارهای مهاجرتی تخصص دارند و در این زمینه فعالیت می‌کنند. تک تک افرادی که در یک موسسه کار می‌کنند، از بهترین‌ها هستند. هیچ وقت نام یک موسسه به خودی خود بر سر زبان‌ها نمی‌افتد! بلکه این کارکنان این موسسه هستند که با خوش خدمتی نام موسسه خود را بالا می‌برند. یک موسسه خوب از مشاورین عالی، کارمندان وظیفه شناس و وکلای متخصص تشکیل شده است.
  • گستردگی فعالیت: گستردگی فعالیت موسسه انتخابی شما باید بررسی شود. اگر قرار است به کانادا مهاجرت کنید، ایا این موسسه می‌تواند کارهای پرونده شما را در کشور کانادا نیز انجام دهد؟ یا نه قرار است فقط از ایران این کارها را پیگیری کند؟ گستردگی فعالیت در زمینه کارهای مهاجرتی بسیار مهم است.

خیال راحت یا خیال ناراحت؟

ترجیح می‌دهید که با خیال راحت پروسه مهاجرت خود را پشت سر بگذارید یا با خیال ناراحت؟ به نظر من که شروع یک زندگی جدید چیزی نیست که بخواهید روی آن ریسک کنید!

زندگی در کانادا مزایای بسیاری برای شما دارد. این کشور زیبا همان کشوری است که شما را به موفقیت‌ می‌رساند، زندگی بی‌دغدغه‌ای برایتان فراهم می‌کند و به شما احترام می‌گذارد. اگر دوست دارید، سال‌های آتی عمر خود را در این کشور پرآوازه بگذرانید، بهتر است از یک موسسه مهاجرتی و وکلایی پرآوازه کمک بگیرید.

منبع: دیجی رو

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

فال روزانه | فال امروز شما

فال روزانه | فال امروزت رو بخون فال روزانه، فال امروز، فال امروز من، فال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *