خانه > اسرار خانه داری > سفره آرایی ، میوه آرایی > تزیینات شب یلدا ۹۸ | آموزش تزیین میوه شب یلدا

تزیینات شب یلدا ۹۸ | آموزش تزیین میوه شب یلدا

آموزش تزیین شب یلدا عروس ساده و زیبا

تزیینات شب یلدا برا عروس و تزیین میوه و آجیل شب یلدا برای عروس و سفره آرایی شب یلدا برای عروس را می توانید به راحتی و کمی سلیقه در خانه انجام دهید .

در ادامه یک مدل ساده آموزش تزیین شب یلدا برای عروس را مشاهده می کنید.

می توانید از این مدل میوه آرایی شب یلدا در نزیینات شب یلدا ۹۸ و تزیینات شب یلدایی عروس و سفره یلدا براس عروس استفاده کنید.

تزیینات شب یلدا 98 , آموزش تزیین میوه شب یلدا

تزیینات شب یلدا ۹۸ ، تزیینات شب یلدایی عروس ، سفره یلدا براس عروس 

این آموزش میوه آرایی یلدایی برای همه کسانی که قصد برگزاری یک مهمانی زیبا برای شب یلدا یا همان شب چله را دارند توصیه میشود اما برای کسانی که قرار است برای عروس خانم شب چله ای ببرند بیشتر توصیه میشود چون این مدل تزیین سبد میوه شب یلدا با انواع میوه ها به همراه گل جان میدهد برای سفره های زیبا و رنگارنگ شب یلدای عروس پس با این آموزش گام گام تصویری همراه شوید.

آموزش تصویری (گام به گام) میوه آرایی شب یلدا 

مرحله اول:

برای شروع کار میوه آرایی ، ابتدا باید این وسایل را آماده کنید :

  • میوه های دلخواه :

میتوانید از انواع میوه های دلخواه خود مثل انار ، خرمالو ، کیوی ، ازگیل ، سیب ، گلابی ، پرتغال ، نارنگی و … استفاده کنید.

  • گل های دلخواه :

میتوانید از انواع رنگ های دلخواه خود گل تهیه کنید ، گل هایی مثل رز و داودی یا یک دسته گل وحشی میتواند فوق العاده باشد.

  • سیخ چوبی :

میدانید که اگر خیلی عادی میوه ها را درون سبد بچینیم مدام تکان میخورند و نظمشان به هم میخورد پس برای فیکس کردن آنها از سیخ های چوبی تر و تمیز استفاده میکنیم.

  • برگ های طبیعی و مصنوعی :

رنگ سبز در کنار رنگهای سرخ و زرد و نارنجی میوه ها و گل ها فوق العاده زیبا میشود پس میتواندی یا از برگ های مصنوعی موجود در بازار استفاده کنید یا با مراجعه به یک گل فروشی از برگ های سبز تازه تزیین آنها خریداری و در دیزاین سبد شب یلدا استفاده کنید.

  • اسفنج :

اسفنج در این آموزش پایه وبیس کار است و بهتر است از نوع سفت تر و کاملا بزرگ و پهن آن استفاده کنید.

  •  سبد :

مهم تر از همه این موارد تهیه یک سبد ترجیحا حصیری با ظاهری تمیز و زیباست ، با داشتن این سبد میوه ها و دیزاین و گل آرایی آنها بیشتر به چشم خواهد آمد.

  • تزیینات دلخواه :

در کنار موارد بالا میتوانید از میوه درخت کاج ، روبان ، تور ، مروارید ، بسته های دارچین ، کارت پستال های زیبا و … در میوه آرایی سبد شب یلدا ی خود استفاده کنید. به نظر شما چه چیزی هایی میتواند این تزیین را زیبا تر کند ؟

مرحله دوم:

باید اسفنجی که با توجه به سایز سبد تهیه کرده اید داخل آن فیکس کنید. اسفنچ باید انقدر بزرگ باشد که همه سبد را کاملا پر کند و با فشار داخل آن شود تا درون آن محکم شود. پر شدن و سنگین شدن سبد با اسفنج باعث میشه با سنگینی بار میوه سبد یهو برعکس نشه.

تزیینات شب یلدا 98 , آموزش تزیین میوه شب یلدا

مرحله سوم :

حالا باید  ته میوه ها را سیخ چوبی بزنیم تا بتوانیم آنها را درون سبد فیکس کنیم ، نکته ای که در این مرحله باید به آن توجه کنید این است که باید برای میوه های سنگین تر مثل انار ، یا سیب های بزرگ از ۲ یا ۳ سیخ چوبی که قبلا با هم وصل کرده اید استفاده کنید تا تحمل سنگینی میوه را داشته باشند اما برای میوه های کوچکتر همان یک سیخ چوبی کافی است.

مرحله چهارم :

بعضی میوه ها پوست سختی دارند ، مثل انار ، برای ای میوه ها بهتر است انتهای آن را ببریم تا سیخ چوبی بتواند روی آن فیکس شود ، در مورد بقیه میوه ها لزومی به انجام این کار نیست.

مرحله پنجم :

بعد از این که سیخ های چوبی را به میوه ها وصل کردید مطمئن شوید درون آنها کاملا محکم شده اند در غیر این صورت با حرکت دادن سبد ناگهان از سبد می افتند و ظاهر زیبا و منظر سبد میوه تان را خراب میکنند.

مرحله ششم :

حالا همه میوه ها سیخ زده و آماده اند ، با نظم و ترتیب و سلیقه میوه ها را درون اسفنج فیکس کنید، بهتر است یک میوه درشت مثل یک انار بزرگ و قرمز را در مرکز قرار دهید و بقیه را در اطرافش بچینید ، اینطوری هم وزن سبد متعادل میشود و هم زیبایی بیشتری پیدا میکند.

تزیینات شب یلدا 98 , آموزش تزیین میوه شب یلدا

مرحله هفتم :

تلاش کنید از رنگ بندی متنوع تری استفاده کنید مثلا اگر فقط از انار و سیب و خرمالو استفاده کنید همه چیزی بیش از حد قرمز میشود بهتر است در کنار آن از سبز خوشرنگ کیوه ، نارنجی درخشان پرتغال و … هم استفاده کنید.

تزیینات شب یلدا 98 , آموزش تزیین میوه شب یلدامرحله هشتم :

بعد از میوه ها نوبت به پر کردن فضاهای خالی با برگ ، کاج، گل ها و شکوفه ها میرسد ف توجه به رنگ بندی ، استفاده از تزییناتی مثل تور و مروارید و … میتواند در زیبایی هر چه بیشتر میوه آرایی سبد شب یلدای شما کمک کند.

تزیینات شب یلدا 98 , آموزش تزیین میوه شب یلدا

در ادامه چند مدل سبد که با همین شیوه آموزشی دیزاین و میوه آرایی شده اند تماشا کند. با کمی دقت متوجه میشوید کنار هم قرار گرفتن میوه ها ، برگ ها و گل ها رمز این همه زیبایی است ، بدون این که نیاز به آموزش حکاکی روی میوه و … داشته باشید.

جدیدترین تزیینات شب یلدا ۹۸

تزیینات شب یلدا 98 , آموزش تزیین میوه شب یلدا

آموزش میوه آرایی شب یلدا برای عروس

تزیینات شب یلدا 98 , آموزش تزیین میوه شب یلدا

تزیین سبد میوه شب یلدا برای عروس

منبع:delbaraneh.com

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *