خانه > اسرار خانه داری > سریال ترکی قضاوت + بازیگران سریال قضاوت

سریال ترکی قضاوت + بازیگران سریال قضاوت

خلاصه سریال قضاوت + بازیگران سریال قضاوت

سریال ترکی قضاوت یکی از سریال های ترکی است که این روزها مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است . پخش این سریال از سال ۲۰۲۱ شروع شد و اکنون نیز فصل دوم سریال قضاوت در حال پخش است. در ادامه خلاصه داستان سریال قضاوت را می خوانید و با بازیگران آن بیشتر آشنا می شوید.

سریال ترکی قضاوت , بازیگران سریال قضاوت

خلاصه داستان سریال قضاوت

داستان سریال قضاوت از این قرار است که وکیلی شجاع و نترس به نام سیلین (پینار دنیز) که هر کاری برای برقراری عدالت حاضر است انجام دهد و یک دادستان مقرراتی و سنتی پایبند به قانون، در جریان رسیدگی به ماجرای پرونده قتلی با هم برخورد می‌کنند. این دو شخصیت به گونه‌ای متضاد هم هستند و این، باعث نوعی جذابیت در شیمی رابطه آن‌ها است و در ضمن، ایجاد نوعی کشش برای شروع رابطه عاشقانه بین آن‌ها است. پدر وکیل سیلین متهم به سرقت است و محکوم به ۵ سال حبس شده و او از زمان تحصیل در دانشگاه، مسئولیت خانواده‌اش را برعهده دارد. از طرفی، برادر دادستان ایلگاز نیز متهم به قتل شده و او بین مسائل احساسی و وجدانی خود درگیر تضاد شده است. این دو باید برای یافتن قاتل با هم همکاری کنند و این باعث می‌شود که مسائلی در زندگی آن‌ها اتفاق بیفتد.

سریال ترکی قضاوت درباره چیست؟ 

داستان این سریال معمایی به گمان مخاطبان سریال‌های این چنینی به قدری هیجان انگیز است که هر هفته شما را وادار می‌کند(البته در سطح و اندازه خودش) منتظر قسمت جدید باشید. برخی می‌گویند بازی بازیگران و کارگردانی سریال نیز از نکات قوت قضاوت هستند. البته ناگفته نماند که از سریال‌های این چنینی نباید توقع سطح کیفی آن چنانی داشت و به هر حال این‌ها از یک سری الگوهای مرسوم پیروی می‌کنند و حتی در مضمون هم کارهای مترقی نیستند موضوعی که در سریال به آن پرداخته شده؛ ماجراهایی جنایی، عدالت، امتحانی بازپرس‌ها باید در مقابل مسائل شخصی خود بدهند، عشق، حسادت، رقابت و تمامی مسائل اخلاقی که در یک دادسرا و اداره پلیس  و اساسا یک سریال عامه‌پسند مورد توجه واقع می‌شوند و باعث جذب مخاطب می‌شود.

ترکیب پینار دنیز و کان اورگانجی اوغلو (جیلین و ایلگاز) به عنوان زوج سریالی قبل‌تر در سریال نتفلیکس عشق ۱۰۱ موفقیت آمیز بود و مخاطب علاقه‌مند بود که این زوج را در کنار یکدیگر باز هم ببیند. آی‌یاپیم و تهیه‌کننده کرم چاتای نیز از این فرصت بهره‌مند شدند. البته که کان و پیناز یک بازی معمولی دارند. هرچند به نظر می‌آید که کان در فصل دوم سریال، حضور پررنگ‌تری از خود نشان داد. این سریال را نمی‌شود به سریال‌بازهای حرفه‌ای پیشنهاد داد، چون در نهایت چیز زیادی برای عرضه ندارد، اما خب همین معمولی‌ها گاهی مخاطبان بسیاری دارند.

شخصیت‌های اصلی سریال قضاوت

بازیگران سریال قضاوت مهم‌ترین اجزای آن هستند. دو نقش اصلی سریال چنان به پیشبرد آن کمک می‌کنند که حتی با داستانی ضعیف‌تر هم می‌توانستند کنار هم بدرخشند. کان اورگانجی‌اوغلو (Kaan Urgancıoğlu) در نقش ایلگاز کایا ظاهر می‌شود و در مقابل او پینار دنیز (Pınar Deniz) را در نقش سلین ارگوان کایا می‌بینیم که نقش‌آفرینی می‌کند. در ادامه بیوگرافی بازیگران قضاوت (نقش‌های اصلی) را باهم مرور می‌کنیم.

سریال ترکی قضاوت , بازیگران سریال قضاوت

کان اورگانجی اوغلو در نقش دادستان ایلگاز کایا

  • سن: ۴۱ سال
  • محل تولد: ازمیر، ترکیه
  • آثار معروف: سریال‌های عشق سیاه

کان اورگانجی‌اوغلو (۱۸ اردیبهشت ۱۳۶۰) در ازمیر ترکیه به دنیا آمد. پدر کان ترک و مادرش اصالتا از تبار آلبانیایی و سوری است. پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان به استانبول رفت و در دانشگاه مرمره در رشته سینما ادامه تحصیل داد. در سال ۲۰۰۲ در حالی که هنوز دانشجو بود، به توصیه دمت آکباگ بازیگر، که یکی از دوستان خانوادگی آن‌ها است، به عنوان بازیگر شروع به کار کرد. اورگانجی‌اوغلو اولین نقش خود را در سریال کارائوگلان (Karaoğlan-2002) بازی کرد که از کانال دی تلویزیون ترکیه پخش شد.

در سال ۲۰۰۸ او به آمریکا رفت و به مدت ۶ ماه در آنجا در رشته بازیگری تحصیل کرد. کان بیشتر به خاطر بازی در نقش امر کوزکوغلو در عشق سیاه ، یکی از موفق‌ترین سریال‌های ترکی در سطح بین‌المللی شناخته شده است.

سریال ترکی قضاوت , بازیگران سریال قضاوت

پینار دنیز در نقش وکیل سیلین ارگووان کایا

  • سن: ۲۹ سال
  • محل تولد: آدانا، ترکیه
  • آثار معروف: سریال‌های وطنم تویی و عشق

او بیشتر به خاطر ایفای نقش در وطنم تویی، عشق ۱۰۱ و سریال ترکی قضاوت شناخته شده است. دنیز همچنین، توانسته نامزدی جایزه انجمن منتقدان فیلم ترکیه را به خاطر اجرایش در انسان‌ها دو دسته‌اند (۲۰۲۰-İnsanlar İkiye Ayrılır) به دست آورد. خانواده او یکی از خانواده‌های قدیمی عرب شهر چند فرهنگی ماردین به شمار می‌روند. آن‌ها اصالتا لبنانی هستند.

سریال ترکی قضاوت , بازیگران سریال قضاوت

سایر هنرپیشه های سریال قضاوت عبارتند از:

  • اوقور پولات (Uğur Polat) در نقش یکتا تیلمن
  • اوقور اصلان (Uğur Aslan) در نقش ارن دومان
  • مروه آتش (Merve Ateş) در نقش تاگچی کارتال/دومان
  • محمت ییلماز آک (Mehmet Yılmaz Ak) در نقش پارس سچکین
  • اونور دورماز (Onur Durmaz) در نقش انگین تیلمن
  • باشاک گومولچینل‌اوغلو (Başak Gümülcinelioğlu) در نقش نوا سچکین
  • و…

به پایان این مقاله درباره معرفی سریال ترکی قضاوت می‌رسیم. سعی کردیم در این مقاله بررسی مختصری از آن داشته باشیم. شما نیز اگر این سریال را تماشا می کنید نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

بهترین فیلم های ضد افسردگی

بهترین فیلم های ضد افسردگی افسردگی شرایطی است که امکان دارد همه ما در بهترین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *