خانه > اخبار ایران و جهان > اخبار فرهنگی هنری > غافلگیری احسان علیخانی برای طرفداران جوکر

غافلگیری احسان علیخانی برای طرفداران جوکر

 جوکر ۲ با حضور بانوان طناز !

احسان علیخانی در فصل دوم جوکر، با دعوت از بانوان کمدین و بازیگر، غافلگیری جالبی را برای مخاطبان رقم زده است.حضور زنان در این برنامه که از ابتدای پخش به دلیل مردانه بودن مورد انتقاد بود، اتفاقی مهم و قابل توجه محسوب می‌شود.

بازیگران زن در جوکر

فصل دوم این برنامه‌ی محبوب که از چهارشنبه ۱۹ خرداد در شبکه خانگی فیلیمو به نمایش درآمده، در مقایسه با فصل اول، شاهد حضور بانوان هنرمند در کنار آقایان خواهد بود.

در فصل اول جوکر ۲، نصرالله رادش، امیرحسین رستمی، جواد رضویان، نیما شعبان نژاد، بهرنگ علوی، محمدرضا علیمردانی، هادی کاظمی و مجید مظفری حضور داشتند و با هنرنمایی خود، لحظات شادی را برای بینندگان خلق کردند.

اما در این فصل، بانوان طناز و توانمند عرصه ی هنر ایران، رقابت جدیدی را آغاز می‌کنند.ژاله صامتی، گیتی قاسمی، ناهید مسلمی، الیکا عبدالرزاقی، متین ستوده، رویا میرعلمی، سوسن پرور و نرگس محمدی از شرکت کنندگان این فصل هستند .

انتظار می‌رود فصل دوم جوکر ۲ با حضور بانوان کمدین، فضایی شادتر و پرهیجان‌تر را برای بینندگان به ارمغان بیاورد و لحظات مفرحی را برای آنها رقم بزند.

حضور زنان در این برنامه که از ابتدای پخش به دلیل مردانه بودن مورد انتقاد بود، اتفاقی مهم و قابل توجه محسوب می‌شود. احسان علیخانی، مجری و تهیه‌کننده «جوکر» در پایان فصل اول این برنامه در پاسخ به سوالات مربوط به غیبت زنان، از موانع و محدودیت‌های موجود و همچنین تمایل خود برای حضور بانوان در این برنامه صحبت کرده بود.

انتشار تصویر شرکت‌کنندگان زن فصل دوم «جوکر» هیجان و شور و اشتیاق زیادی را در بین مخاطبان این برنامه ایجاد کرده است. بدون شک حضور این هنرمندان برجسته در کنار چالش‌ها و لحظات طنز و سرگرم‌کننده «جوکر»، فصل دوم این برنامه را به تجربه‌ای جذاب و دیدنی برای تماشاگران تبدیل خواهد کرد.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

عصبانیت المیرا شریفی‌مقدم از یک حاشیه درباره بالگرد رئیسی

عصبانیت المیرا شریفی‌مقدم از یک حاشیه درباره بالگرد رئیسی مجری صداوسیما به اظهارات وزیر ارتباطات درمورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *