خانه > اخبار ایران و جهان > اخبار اجتماعی > معروف ترین سارق تهران «وحید سلطان» دستگیر شد! + جزئیات دستگیری

معروف ترین سارق تهران «وحید سلطان» دستگیر شد! + جزئیات دستگیری

دستگیری «وحید سلطان» از معروف‌ترین سارقان تهران

سرهنگ کیوان ظهیری رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به دستگیری یکی از معروفترین سارقان کیف‌قاپ و موبایل‌قاپ تهران که دارای سوابق دستگیری متعدد بوده اظهار کرد: به‌دنبال دستگیری یکی از سارقان در محدوده اسلام‌شهر و چهاردانگه به‌اتهام سرقت موبایل و کیف، وی در تحقیقات پلیس آگاهی اسلام‌شهر به مشارکت و همدستی یکی از سارقان بسیار بنام و معروف کیف‌قاپ و موبایل‌قاپ پایتخت اعتراف کرد و با توجه به این اعترافات، دستگیری این فرد دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

معروف ترین سارق تهران «وحید سلطان» دستگیر شد! + جزئیات دستگیری

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: با توجه به اینکه این سارق که به «وحید سلطان» معروف بوده، پیش از این دارای سوابق دستگیری به‌ اتهاماتی از قبیل شرارت، شرب خمر، سرقت و کیف‌قاپی بود، دستگیری وی با همکاری مأموران پلیس کلانتری ۱۵۸ کیان‌شهر پیگیری شد.

همکاران ما با شناسایی مخفیگاه این متهم در شهرک جمهوری کیان‌شهر، محل اختفای وی را تحت نظر گرفته در فرصتی مناسب، این محل را به‌صورت کامل پوشش دادند.

پس از محاصره محل اختفای «وحید سلطان»، این فرد که متوجه حضور مأموران پلیس شده بود، خود را به بالکن طبقه سوم ساختمان رساند و با تهدید مأموران به پرتاب کردن خود به پایین، به‌دنبال راهی برای فرار از دست مأموران بود  که با هوشیاری مأموران پلیس در اقدامی زیرکانه، دستگیر شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه این فرد به مصرف شیشه اعتیاد دارد، ابراز کرد: پس از دستگیری و انتقال وی به کلانتری، «وحید سلطان» به سرقت حدود ۲۰ فقرهموبایل و کیف‌قاپی اعتراف کرد.

بر اساس گفته سرهنگ ظهیری، این فرد با یک دستگاه موتورسیکلت تیزروی پرقدرت، به‌صورتی کاملاً حرفه‌ای اقدام به سرقت موبایل و کیف به‌صورت کش‌روی می‌کرد.

منبع: tasnimnews.com

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

رکورد تازه ایرانی‌ها در جهان که فکرش را هم نمی‌کردیم!

رکورد تازه ایرانی‌ها در جهان که فکرش را هم نمی‌کردیم! خواب، طبیعی‌ترین بخش زندگی است؛ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *