خانه > اخبار ایران و جهان > اخبار اجتماعی > هویت اصلی “ح ه” بدهکار بزرگ بانکی با ۱۰۰۰ میلیارد بدهی!

هویت اصلی “ح ه” بدهکار بزرگ بانکی با ۱۰۰۰ میلیارد بدهی!

دستگیری بدهکار بزرگ بانکی به نام “ح.ه”

چند سالی است که لیست بدهکاران بزرگ بانکی در اختیار مقامات قضایی و اجرایی کشور قرار گرفته است. اما تاکنون برخورد قاطعی با این بدهکاران بانکی انجام نشده است. هفته پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه یکی از بزرگ ترین بدهکاران بانکی با نام اختصاری “ح.ه” با بیش از ۱۰۰۰ میلیارد بدهی دستگیر شده و در زندان اوین به سر می برد. اما این بدهکار بزرگ واقعا چه کسی است؟

هویت اصلی "ح ه" بدهکار بزرگ بانکی با 1000 میلیارد بدهی!

«ح. ه» که در لیست ۱۰ بدهکار بزرگ بانکی کشور قرار دارد به دلیل بدهی بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومانی به بانک سرمایه توسط یکی از نهاد‌های امنیتی بازداشت و مدت سه هفته است که در زندان اوین به سر می‌برد. وی در تلاش است زمین‌هایی که ارزش مالی چندانی ندارند و در استان‌های فارس، بوشهر و تهران به نامش ثبت شده به جای این بدهی پرداخت کند.

پیگیری خبرنگار فارس حاکیست وی با شکایت بانک سرمایه به دلیل اخذ وام ۱۰۰۰ میلیارد تومانی با وثایق ناچیز و با حکم دادسرای پولی و بانکی در زندان اوین به سر می‌برد و اکنون مرحله دادسرا و حکم بازداشت موقت خود را سپری می‌کند.

وی در تلاش است زمین‌هایی که ارزش مالی چندانی ندارند و در استان‌های فارس، بوشهر و تهران به نامش ثبت شده به جای این بدهی پرداخت کند.

“ح ه” کیست؟

۲۷ آذر ۹۶ بود که حسن نژاد عضو کمیته اقتصادی مجلس شورای اسلامی در مصاحبه ای درباره بدهی سرخابی های پایتخت گفت: من مسئول تایید تفحص در بانک سرمایه بودم. اسپانسر یکی از این دو باشگاه هزار میلیارد به بانک سرمایه بدهکار است. ایشان دست خودش نیست که رد کند و بگوید بدهکار نیست و ما اسنادی داریم. فردا گزارشی در صحن می آید و در قوه قضائیه بررسی می شود. این آقا بدهکار است و موفق هم شده است. بحث من این است که من حسن نژاد چرا باید مفتی به پرسپولیس پول بدهم؟ دلیل پول دادن من این است که فردا از طریق پرسپولیس مشهور می شوم و وقتی مشهور شدم زندان بردن من خطرناک می شود و هزینه دارد. به جناح ها خط می دهم و ۵۰ هزار نفر شعار می دهند!

همین مصاحبه ذهن مخاطب را به سمت یک نام می برد. کسی که سال هاست تلاش دارد در حوزه فوتبال ورود کند و البته با هزینه های بالایی که برای حذب و یا حفظ بازیکنان تیم پر طرفدار پایتخت انجام داده طرفداران زیادی هم جمع کرده است.

باید دید در نهایت مسئولین چه تصمیمی در این خصوص می گیرند. آیا نام کامل این شخص را برملا می کنند یا همچنان قصد دارند فقط با تهدید و اخطار وی را مجبور به تسویه بدهی بانکی خود کنند.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *