خانه > زیبایی و آرایشی > نکته های مهم در انتخاب سایه چشم

نکته های مهم در انتخاب سایه چشم

بسیاری از خانم‌ها در انتخاب رنگ سایه چشم مشکل دارند و نمی‌دانند که مناسب‌ترین رنگ برای چشم با توجه به رنگ چشمشان کدام است. در این مطلب از حیاط خلوت چند راهکار بدین منظور ارائه شده است.

نکته های مهم در انتخاب سایه چشم

نکته های مهم در انتخاب سایه چشم

_ نکته اول در انتخاب سایه چشم

رنگ سایه انتخابی شما باید چند درجه از رنگ چشمانتان روشن‌تر باشد. نکته‌ای که در زدن سایه باید به آن توجه داشت این است که هرگز نباید از سایه‌ای استفاده کنید که در همان تن و رنگ چشمانتان دسته‌بندی می‌شود؛ مثلاً برای چشم‌های آبی سایه آبی استفاده نکنید. البته برای چشمان قهوه‌ای می‌توانید از اکثر رنگ‌های سایه استفاده کنید اما برای چشمانی با رنگ آبی می‌توانید از رنگ یاس بنفش و بنفش بادمجانی استفاده کنید. برای چشمانی با رنگ سبز نیز از سایه‌ای با رنگ صورتی مایل به قرمز و قهوه‌ای استفاده کنید.

 

_ نکته دوم در انتخاب سایه چشم

یادتان باشد که سایه‌های طلایی مات یا براق، چشمان سبز را بسیار زیبا و شگفت‌انگیز می‌کند. همچنین نباید از رنگ‌هایی مثل قرمز استفاده کنید زیرا چنین رنگ سایه‌ای، حالت چشم‌های شما را خسته یا پیر نشان دهد.

 

_ نکته سوم در انتخاب سایه چشم

می‌توانید بیش از یک رنگ سایه استفاده کنید اما به شرطی که سایه‌ها را به طور هماهنگ به کار ببرید؛ برای مثال شما می‌توانید از سایه‌های براق در شب و از سایه‌هایی که متمایل به رنگ سبزند در روز استفاده کنید.

 

_ نکته چهارم در انتخاب سایه چشم

ناگفته پیداست زمانی که می‌خواهید از یک رنگ سایه‌ای استفاده کنید باید از قلم‌مو برای سایه زدن استفاده کنید و هنگام استفاده از رنگی دیگر باید قلم‌مو را تمیز کنید و سپس استفاده کنید تا آرایشتان کثیف نشود.

arayeshik.com

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

چه روش‌هایی برای جوان‌سازی صورت و چشم‌ها وجود دارد؟

خیلی از افراد به دنبال جوان‌سازی پوست هستند   خیلی از افراد در بزرگسالی که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *