خانه > زیبایی و آرایشی > آرایش صورت و مو > برای آرایش دائم بهترین مدل های تاتو را از کجا میتوانیم پیدا کنیم؟

برای آرایش دائم بهترین مدل های تاتو را از کجا میتوانیم پیدا کنیم؟

برای آرایش دائم بهترین مدل های تاتو را از کجا میتوانیم پیدا کنیم؟

آرایش کردن علاوه بر اینکه می‌تواند عیب ها و نقص های صورت را به خوبی بپوشاند، تاثیر زیادی در آراستگی و افزایش اعتماد به نفس افراد دارد. میکاپ صورت یکی از لذت بخش ترین کارها برای بانوان است. گاهی اوقات ممکن است افراد زمان کافی برای آرایش کردن نداشته باشند. بنابراین عجله کردن می تواند باعث افت کیفیت آرایش صورت شود. امروزه می توان با استفاده از انواع مدل های مختلف تاتو، اقدام به آرایش دائم صورت کرد. ما قصد داریم در این مطلب شما را با بهترین مدل های تاتو برای آرایش دائمی آشنا کنیم.

آرایش دائم صورت چیست؟

آرایش دائم صورت چیست؟

آرایش دائم صورت همانطور که از نام آن برمی‌آید، نوعی آرایش و میکاپ است که  در مقایسه با میکاپ عادی، دوام و ماندگاری بالاتری دارد. میکروپیگمنتیشن یا آرایش دائمی انواع گوناگونی دارد و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود هر کدام از انواع آن را روی صورت خود انجام دهید. اگر می خواهید برای طولانی مدت از آرایش کردن مداوم و مستمر راحت شوید، احتمالاً آرایش دائمی صورت گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. در ادامه انواع آرایش دائم صورت و بهترین مدل های تاتو را معرفی می کنیم.

آرایش دائم ابرو

ابرو یکی از مهم‌ترین بخش‌های صورت است که تاثیر بسزایی در جذابیت ظاهری دارد. اگر ابروهای کم پشت و کم رنگی دارید و استفاده از انواع لوازم آرایش ابرو برای شما خسته کننده شده است، بهتر است به سراغ آرایش دائم ابرو بروید که به روش های مختلفی انجام می شود. از جمله بهترین انواع مدل های تاتو ابرو که امروزه بسیار مورد توجه زیباجویان قرار گرفته است عبارتند از:

  • تاتو ابرو با تکنیک میکروبلیدینگ
  • تاتو ابرو با تکنیک میکروشیدینگ
  • تاتو ابرو با تکنیک میکروپیگمنتیشن
  • تاتو سایه دار
  • تاتو ابرو با تکنیک نانو
  • تاتو ابروی ترکیبی
  • تاتو ابرو با تکنیک آمبره و…

هر کدام از این  مدل های تاتو ابرو، جذابیت و زیبایی خاص خود را دارند و به روش های خاصی انجام می شوند. معمولا بسته به اینکه شما برای آرایش دائم ابرو چه میزان بودجه ای در نظر گرفته اید، می توانید یکی از این روش ها را انتخاب کنید. متخصص تتوی ابرو با توجه به فرم صورت شما و حالتی که برای ابروهای خود می پسندید بهترین نوع تاتو ابرو را انتخاب و اجرا می کند. حالا شما با آرایش دائم ابروی خود میتوانید نقص های موجود در آن را به خوبی از بین برده و ابروهایی پرپشت و زیبا داشته باشید.

 آرایش دائم چشم

با آرایش دائم چشم، شما دیگر احتیاجی به صرف وقت برای کشیدن خط چشم نخواهید داشت. خیلی از افراد هستند که در کشیدن خط چشم و قرینه سازی آن مشکل دارند. معمولاً فرایند خط چشم برای آن ها بسیار زمان‌بر و چالش برانگیز است. این موضوع به خصوص در زمانی که شما عجله دارید بسیار آزار دهنده است. اما تصور کنید یک خط چشم زیبا و دائمی همیشه روی چشمان شما وجود داشته باشد.

این موضوع نه تنها باعث جذابیت بیشتر چشمان شما می شود، بلکه در زمان شما نیز صرفه جویی زیادی  به عمل می آورد. تاتوی خط چشم نیز در مدل های مختلفی اجرا می شود. بسته به شکل فرم و حالت چشم ها می توانید بهترین مدل تاتو خط چشم را انتخاب کنید. از بهترین مدل های تاتو خط چشم دائمی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تاتوی خط چشم گربه ای
  • تاتوی خط چشم با حالت اسموکی
  • تاتوی خط چشم نازک و ظریف که حالتی طبیعی در چشم ها ایجاد می کند.
  • تاتوی خط چشم محو
  • تاتوی خط چشم رنگی و…

تاتوی خط چشم دائمی علاوه بر اینکه در زمان شما صرفه جویی می کند، مزایای دیگری نیز دارد که از آن جمله می توان گفت؛ این روش آرایش دائم چشم برای افرادی که پوست حساسی به لوازم آرایشی دارند انتخاب بهتری است. همچنین شما همیشه ظاهری مرتب و آراسته دارید و دیگر نیازی به حمل لوازم آرایشی خود در سفر یا مراسم خاص نخواهید داشت.

آرایش دائم صورت چیست؟

آرایش دائم لب

حتماً شما هم به این موضوع دقت کرده اید که با استفاده از یک رژلب ساده می توان به راحتی حالت بی روح و بی جان صورت را به چهره ای شاداب و با نشاط تبدیل کرد. استفاده از رژلب می تواند به تنهایی تاثیر زیادی روی زیبایی ظاهر شما داشته باشد. افراد زیادی هستند که معمولاً از داشتن لب های سفید و بی روح همیشه گلایه مند هستند. برای این مشکل یک راهکار ساده وجود دارد و آن هم آرایش دائم لب است که امروزه بسیار مورد توجه بانوان در سراسر دنیا قرار گرفته است.

تاتوی لب باعث می شود تا رنگ و لعاب خاصی به لب ها داده شود. تاتوی دائمی لب نیز مانند دیگر روش های آرایشی دائمی مزایای خاص خود را دارد. به عنوان مثال این روش هم در زمان شما صرفه جویی می کند و شما دیگر برای آرایش کردن لب و استفاده از رژلب نیاز به صرف زمان نخواهید داشت. همچنین یک وسیله آرایشی برای همیشه از کیف لوازم آرایشی شما حذف می شود.

با تاتوی لب دیگر در هنگام نوشیدن یا غذا خوردن نگرانی بابت پاک شدن رژ لب خود نخواهید داشت. همچنین شما با یک بار هزینه کردن برای آرایش دائم لب دیگر نیازی  به صرف هزینه مداوم برای خرید رژلب ندارید. تاتوی لب همچنین کمی محدوده لب ها را بیشتر کرده و به آن فرم جذاب تری می بخشد. از بهترین و پرطرفدارترین مدل های تاتوی لب می توان به مدل های میکروبلیدینگ لب و میکروپیگمنتیشن لب اشاره کرد.

مهم ترین نکات در آرایش دائم صورت

اگر به تازگی تصمیم گرفته اید از خدمات آرایش دائم صورت بهره‌مند شوید، به شما توصیه می کنیم قبل از هر اقدامی به نکاتی که در ادامه اشاره می‌کنیم توجه داشته باشید تا نتایج آن مورد قبول شما واقع شوند.

  1. پیش از هر چیزی از اعتبار و سابقه کاری مرکز خدمات زیبایی مورد نظر اطمینان حاصل کنید و مطمئن شوید که افرادی که در این مجموعه به شما خدمات رسانی می کنند در زمینه آرایش دائم صورت مهارت و تجربه بالایی داشته و از بهترین و مرغوب ترین متریال و مواد آرایشی استفاده می کنند.
  2. در صورتی که در نواحی مختلف صورت خود دچار حساسیت های پوستی و مشکلات خاصی هستید، حتماً قبل از اقدام به دریافت خدمات زیبایی، این موضوع را با متخصصین در میان بگذارید.
  3. توصیه می شود حتما قبل از انجام آرایش دائم صورت از مصرف داروهای خاصی همچون قرص آهن، ویتامین ها، داروهای رقیق کننده خون، انواع مسکن و آنتی بیوتیک خودداری کنید.

 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

فال روزانه | فال امروز شما

فال روزانه | فال امروزت رو بخون فال روزانه، فال امروز، فال امروز من، فال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *