خانه > سرگرمی > دی ماهی ها با چه ماه هایی سازگاری دارند؟

دی ماهی ها با چه ماه هایی سازگاری دارند؟

متولدین دی ماه افرادی آرام، صبور و مقتدر، سرکش و پول دوست و در عین حال دشمن ولخرجی و مخالف تجملات هستند. آن ها انرژی خود را بیهوده تلف نمی کنند و از تجربیات خود و دیگران استفاده می برند. متولدین دی ماه مهربان و دلسوز اما در عرصه عشق و عاشقی کمی تودار و جدی هستند.

در این مطلب از حیاط خلوت رابطه متولدین دی ماه با ماه های دیگر و میزان سازگاری آن ها با متولدین ماه های مختلف را آورده ایم که در ادامه می خوانید .

سازگاری دی ماهی با ماه های دیگر

دی + فروردین

این یک رابطه ساده نیست. هر دو بسیار آگاه و هوشیار هستند به همین دلیل رابطه آن ها درست مثل یک رقابت می ماند که ممکن است به رابطه آسیب برساند. به سختی می توان گفت کدام یک برنده می شوند. اگر هر دو تصمیم بگیرند که یکدیگر را دوست داشته باشند مجبور می شوند سال ها به تلاش بیهوده خود ادامه دهند. تنها شانس آن ها برای موفقیت احترام بلاشرط و وسعت انتظاراتشان است. آن ها می توانند مکمل همدیگر باشند اما تنها به شرطی که خوبی های یکدیگر را ببینند و ویژگی های مثبت همدیگر را برجسته تر ببینند. اما متاسفانه طبیعت حاکم بر آن ها به ندرت به آن ها اجازه می دهد که اینگونه مثبت نگر باشند. اگر با یک متولد فروردین وارد رابطه شده اید به جای این که به دنبال کمبودهای او باشید به چیزهایی فکر کنید که می توانید از هم بیاموزید و زیاد به کار هم کاری نداشته باشید.

دی + اردیبهشت

متولد دی و اردیبهشت می توانند رابطه بسیار عمیقی داشته باشند که برای ماه های دیگر دست نیافتنی است. آن ها توانایی تکامل همدیگر را دارند اما در محیط بیرون زوج کسل کننده ای هستند و آن پویایی شگفت انگیز درونی را از دنیای بیرون پنهان می کنند. اگر اردیبهشتی به دی ماهی انگیزه بدهد و متولد دی نیز راه موفقیت را به او نشان دهد می توانند با هم کار کنند، بچه های خوبی تربیت کنند و زندگی بسیار سرگرم کننده تری نسبت به قبل داشته باشند.

دی + خرداد

دی و خرداد زوج تقریبا عجیبی هستند. هر دو در جستجوی چیزهایی هستند که دیگری دارد اما نمی توانند آن ها را در یکدیگر تشخیص دهند. متولد خرداد به فردی نیاز دارد که کمی از جنبش و فعال بودنش کم کند به همین دلیل با دیدن دی ماهی فردی کسل کننده و بی تحرک می بیند. متولد دی به لذت و آرامش در زندگی نیاز دارد اما خردادی پر از انرژی غیر قابل کنترل است. در واقع این دو می توانند تجربه ارزشمندی را با هم داشته باشند و سبک زندگی متفاوت یکدیگر را با هم به اشتراک بگذارند. این زوج می توانند با هم کار کنند و به تمام اهدافی که می خواهند برسند.

دی + تیر

این دو می توانند داستان عشق شخصی که قبل از آن ها زندگی می کرده است را زنده نگه دارند و این همان چیزی است که برای بهبودی و حفظ شجره نامه خانوادگی نیاز است. این نشانه های خورشیدی برای رها کردن گذشته باید با مشکلات دست و پنجه نرم کرده و آن ها را حل کنند. در بیشتر موارد این دو زوج عشقی پایدار و ماندگار دارند و در انتخاب یکدیگر هیچ شکی به خود راه نمی دهند.

دی + مرداد

اگر این دو در زمان مناسبی همدیگر را ملاقات کنند خیلی خوب با هم می سازند. مشکل اصلی در رابطه آن ها تفاوت اولویت هایشان است. به هم رسیدن این دو کار آسانی نیست اما بعد از وصل شدن از فواید زیادی بهره مند می شوند. سازندگی این دو باعث می شود به چیزهایی که آرزو دارند برسند. متولد دی و مرداد مثل زمین و آتش با هم تفاوت دارند اما اگر هدف مشترکی داشته باشند هیچ چیزی نمی تواند جلوی آن ها را بگیرد.

دی + شهریور

دی و شهریور متعلق به عنصر خاک هستند و از شیوه های یکدیگر به خوبی پیروی می کنند. درست است که همه چیز بین آن ها از نظر متولدین ماه های دیگر بیش از حد آرام است اما بین این دو احترام، اعتماد و عشق برقرار است. این رابطه پایان کمال طلبی است زیرا هر دو به یکدیگر زمان می دهند و به حرف های همدیگر خوب گوش می دهند تا به آن انتظاراتی که دارند برسند. از طرف دیگر این دو می توانند سخت و انعطاف ناپذیر باشند و رابطه از آن ها افرادی سخت بسازد اما در بیشتر موارد این زوج به همدیگر زمان کافی برای رشد کردن در کنار همدیگر می دهند.

دی + مهر

بهترین کلمه ای که می توان برای وصف رابطه این دو بیان کرد کلمه “سخت” است. البته این به این معنی نیست که آن ها از دردسرها و مشکلات با هم بودن لذتی نمی برند یا این که برای مدتی طولانی با هم می مانند اما این رابطه رابطه ای نیست که همه آرزویش را دارند. مشکل اصلی در این رابطه احترام نگذاشتن به ارزش های عاطفی یکدیگر است. اگر آن ها راهی برای درک احساسات یکدیگر پیدا کنند همه چیز در زندگی آسان تر می شود.

دی + آبان

رابطه بین دی و آبان برای هر دوی آن ها الهام بخش است زیرا هر دو به دنبال کشف حقیقت و دست و پنجه نرم کردن با مشکلات حل نشده می روند. این زوج هر دو عمیق هستند و از هیچ چیزی سرسری نمی گذرند. آن ها می توانند پایه ای عمیق برای یک رابطه پایدار و ماندگار بسازند. البته همین عمیق بودن و سرسری رد نکردن مسائل گاهی اوقات هم ممکن است برای آن ها رابطه ای سرد و تاریک بسازد و آن ها را افسرده کند به طوری که در فرد دیگری خوشبختی را جستجو کنند.

دی + آذر

این رابطه ایده آل شما نیست و به ندرت می تواند رابطه ای باشد که بخواهید تمام عمر در آن بمانید. اما هر دو به دلیل درک و پذیرش بالایی که نسبت به تفاوت ها دارند لحظات خوبی را کنار هم می گذرانند. ما نمی توانیم پایداری این رابطه را تخمین بزنیم تا زمانی که خود متولد دی ماه بخواهد. لبخند آذر و توانایی او در خنداندن شریک زندگی خود به تنهایی می تواند ستونی برای زندگی پایدار آن ها باشد.

دی + دی

رابطه دو دی ماهی زیاد ایده آل نیست. یک نکته منفی نکات منفی زندگی را دو برابر می کند. اما تمام این نکات منفی ممکن است با ورود یک دی ماهی به زندگی آن ها کاملا برعکس شود. یکی از مشکلاتی که این دو با هم ممکن است داشته باشند حس برتری آن هاست که رابطه آن ها به پایانی اجتناب ناپذیر می کشاند. این دو برای این که بتوانند زندگی خوبی را کنار هم بگذرانند باید جایی هم برای احساسات باز کنند تا به تعادل برسند.

دی + بهمن

متولد دی و بهمن در آغاز رابطه زیاد برای هم جالب نیستند. سیاره حاکم بر هر دو نشانه سیاره زحل است اما نقش آن ها در زودیاک کاملا متفاوت است. بزرگ ترین چالش آن ها در رابطه ارتباط عاطفی شان است. اگر قرار باشد این دو با هم بمانند متولد دی باید کمی خودش را بالا بکشد و متولد بهمن کمی پایین تر بیاید. آن ها باید در اعتدال همدیگر را ملاقات کنند تا متولد بهمن بتواند به متولد دی کمک کند که در زندگی خود تغییر ایجاد کند.

دی + اسفند

رابطه بین دی و اسفند داستان الهام و تشویق است. یک دی ماهی تنها با متولد اسفند می تواند به یک رابطه عاشقانه شگفت انگیز و غیر قابل پیش بینی برسد. از طرف دیگر متولد دی به اسفندماهی آرامش می دهد و به او کمک می کند واقع بین، شاد و خوش بین باشد. یکی از مشکلاتی که در این رابطه وجود دارد اختلاف عقیده در مسائل مذهبی، اعتقادی است. برای رفع این مشکل باید با هم گفتگو کنند.

منبع:bedunim.ir

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متولدین کدام ماه به عشقشان وابسته‌تر هستند؟

متولدین کدام ماه به عشقشان وابسته‌تر هستند؟ جالب است بدانید ماه تولد بر روی تعریف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *