خانه > زناشویی > آشنایی نامزدی و عقد > آلبوم عکس زنان صیغه ای؛ قیمت از ۴۰ تا ۳۰۰ هزار تومان!

آلبوم عکس زنان صیغه ای؛ قیمت از ۴۰ تا ۳۰۰ هزار تومان!

حتما شما هم نام سایت های همسریابی را شنیده اید.

سایت هایی که با جستجویی ساده در اینترنت صدها مورد از آنها را می توان یافت و خدماتی مثل صیغه موقت و دائم و البته انتخاب همسر آینده مجردان عزیز را انجام می دهند.

بعضی از این مراکز آلبوم عکس زنان صیغه ای را برای ازدواج موقت به مشتریان نشان میدهند – وزارت ورزش و جوانان قبلا طرح‌هایی داشت برای ساماندهی صیغه و ازدواج موقت که هیچ‌کدام به مرحله اجرایی نرسید، ولی بهتر است با این وضع متولیان فکر چاره‌ا‌ی برای این پدیده بکنند.

آلبوم عکس زنان صیغه ای؛ قیمت از 40 تا 300 هزار تومان

گزارشی از سایت‌ها و مراکز واسطه و دلال صیغه و ازدواج موقت

«خیلی بانمکه، حتماً خوشت میاد، فقط یه‌ذره ناز داره». اشتباه نکنید این صحبت مادرم نیست که دخترخانمی را برای خواستگاری به من معرفی می‌کند. آقای «الف» را نمی‌دانم چه‌کاره صدا کنم، ولی می‌توان گفت «دلال صیغه» است.

روزنامه وقایع اتفاقیه در ادامه می‌نویسد: از طریق یک سایت به دفتر این دلال صیغه در حوالی خیابان جمالزاده آمدم. آلبوم عکسی به من نشان می‌دهد و به هرکدام که می‌رسم، توضیحات خودش را می‌دهد. هر عکس قیمت خودش را دارد. به او می‌گویم یک قیمت میانگین بده تا یک آمار کلی داشته باشم. پاسخ می‌دهد: از ۴۰ هزار تومان شروع می‌شود تا ۳۰۰ هزار تومان برای هر ساعت.

البته موضوع جالب، حق معرفی است که او می‌گیرد: برای صیغه و ازدواج موقت من درصدی کار نمی‌کنم. برای هرکدام از این‌ها‌، دفتر حق‌الزحمه‌ای تعیین کرده از ۱۰ هزار تومان تا ۱۰۰ هزار تومان. مبلغ قابل توجهی است؛ به غیر از من چند نفر دیگر هم نشسته‌اند، ولی خبری از بانوان محترم نیست. طبق روال شما یک نفر را انتخاب می‌کنید و مبلغش را دلال محترم می‌گیرد و بعد شما را برای جاری‌ کردن صیغه و ازدواج موقت به جای دیگری معرفی می‌کند که همسر موقتتان را آنجا ملاقات می‌کنید.

از آقای «الف» می‌پرسم اگر مدت بیشتری بخواهم، چه مبلغی را باید پرداخت کنم. می‌گوید: آنوقت ماهیانه باید حساب کنید؛ ضیغه از یک میلیون تومان هست تا پنج میلیون تومان؛ حق دفتر هم از ۵۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان متغیر است.

عجله دارد از میان زنان صیغه ای یا کسی را انتخاب کنم یا دفتر را ترک کنم؛ تلفن دفتر دائماً زنگ می‌خورد و او آدرس یا اطلاعات می‌دهد. از او با حالت شوخی می‌پرسم که ماهیانه چقدر درآمد دارد. پاسخ می‌دهد: زیاد نیست! دردسرش زیاد است، ولی ماهی بالای ۱۰ میلیون تومان برایم درآمد دارد. الان حدود چهار سال است که این‌ کار را انجام می‌دهم.

صیغه، غیرقانونی نیست، ولی بعید است برای چنین دفاتری یا حتی برای دلالی صیغه مجوزی صادر شده باشد. از طریق یکی از سایت‌ها به یک شماره تلفن دیگر می‌رسم؛ آقای «ن» هم تقریبا مشابه کار دلال قبلی را می‌کند. تلفنی به من توضیح می‌دهد: از ساعتی ۲۰ هزار تومان هست تا ساعتی یک میلیون تومان.

او هم حق‌الزحمه خود را می‌خواهد و می‌گوید: ۱۵ درصد پورسانت می‌گیرد. البته او شرایطی هم برای خود دارد؛ اول اینکه باید حتما مجرد باشی، بعد گواهی سلامت هم از پزشک بیاوری.

در سایت او حدود ۳۰۰ پروفایل بانوان محترمی که مایل هستند به عقد موقت دربیایند، وجود دارد. آقای «ن» سؤال جالبی می‌پرسد: خودت خانه هم داری یا می‌خواهی معرفی کنم؟

او توضیح می‌دهد که بسیاری از مراجعه‌کننده‌ها برای زنان صیغه ای و ازدواج موقت به‌دلایلی امکان معرفی خانه ندارند و ادامه می‌دهد: خانه روزی ۱۰۰ هزار تومان است. ساعت ۸ صبح تحویل می‌گیرید و فردایش ۸ صبح تخلیه می‌کنید. به نظر می‌رسد این دلال امکانات بیشتری در اختیار دارد.

از او درباره درآمد ماهیانه‌اش می‌پرسم. او می‌گوید: می‌خواهی همکار ما شوی؟ حدود شش، هفت میلیون تومان. اگر کسی را معرفی کنی، پورسانت می‌دهیم!

چندی پیش ناجا اعلام کرد که به هیچ سایت صیغه‌یابی مجوز نداده و با آنها برخورد می‌کند، ولی اگر در اینترنت جستجو کنید به موارد بسیاری برمی‌خورید که به این کار مشغولند! با مسئول یکی دیگر از سایت‌ها صحبت می‌کنم و او می‌گوید: ما صیغه ساعتی نداریم؛ فقط برای جلوگیری از به‌ فساد افتادن بانوان بی‌سرپرست برای آنها شوهر موقت پیدا می‌کنیم.

او توضیح می‌دهد: مبلغ مشخصی به زوجه موقت پرداخت نمی‌شود؛ فقط شوهر باید خانه‌ای مناسب همراه با وسایل برای زوجه تهیه کند و در حد معمول خرجی خانه را بپردازد.

او بارها اشاره می‌کند، تنها هدف آنها جلوگیری از فساد و کار خیر است، ولی در آخر از حق‌الزحمه خود نمی‌گذرد که برای هر معرفی و صیغه حداقل شش ماه یک میلیون تومان می‌شود.

دکتر ابویی پژوهشگر اجتماعی، کنترل این سایت‌ها و همچنین برخورد با آنها را واجب می‌داند و می‌گوید: بیشتر کسانی که به این افراد معرفی می‌شوند، همسر دارند و ممکن است خانواده آنها در آستانه فروپاشی قرار گیرد.

او ادامه می‌دهد: بسیاری از این خانم‌ها قبلا یا حتی الان زنان خیابانی بودند و درحال‌حاضر به‌دلیل برخورد نیروی انتظامی به سمت دلالان رفته‌اند و بسیاری از دلالان صیغه با سوءاستفاده از مشروعیت آن، به نوعی هم به زن و هم به مرد ضربه می‌زنند.

یکی از دوستانم می‌گوید: در شهرستان ما آگهی صیغه را می‌توان بر در و دیوارهای شهر دید که حتی قیمت هم دارد! او قیمت‌ها را از ۵۰ هزار تومان تا ۱۰۰ هزار تومان متغیر می‌داند.

صیغه لوکس، بهترین‌ها را از ما بخواهید!

یکی از سایت‌های صیغه‌یابی در ابتدای صفحه نوشته «بهترین‌ها را از ما بخواهید». با شماره موبایل سایت تماس می‌گیرم، دلال محترم می‌گوید: ما مانند سایت‌های دیگه نیستیم، قیمت‌های ما بالاتره چون رو انتخاب دو طرف حساسیم، حتی اگر بخواهی، یک نفر هست که کار اصلی‌اش مدلینگ است و روزی یک میلیون تومان می‌گیرد.

او اسم آشنایی را هم می‌آورد و زمانی که متوجه تعجب من می‌شود، می‌گوید: اگر بخواهی همین الان قرار بگذارم تا در فرحزاد ملاقاتش کنی؟ فقط باید ابتدا پنج میلیون تومان به حسابم واریز کنی تا خیالم راحت شود.

او از حق‌الزحمه صحبتی نمی‌کند، ولی با این قیمت‌ها می‌شود حساب کرد درآمد خوبی از این راه به‌دست می‌آورد. او می‌گوید: مشتری‌های ما دست‌چین شده‌اند. تا اصالت شخص را نشناسم، کسی را به او معرفی نمی‌کنم.

 

دکتر صادقیان، استاد اقتصاد دانشگاه آزاد، می‌گوید: اصولا دلالی شغل کاذب حساب می‌شود، چه برسد در این مورد که به نظر من هم شغلی کاذب است و هم غیرقانونی.

او در ادامه می‌گوید: وزارت ورزش و جوانان قبلا طرح‌هایی داشت برای ساماندهی صیغه و ازدواج موقت که هیچ‌کدام به مرحله اجرایی نرسید، ولی بهتر است با این وضع متولیان فکر چاره‌ا‌ی برای این پدیده بکنند.

به‌هرحال در این مسأله اگر دقیق‌تر شویم، شاید به این نتیجه برسیم که برخورد قضایی با این موارد شاید فقط این فضاها را به سمت غیررسمی‌شدن ببرد. بنابراین باید ریشه‌ها را دید. در شرایطی‌ که هزینه اجاره مسکن در جنوبی‌ترین نقطه تهران ماهیانه ۵۰۰ هزار تومان است و حداقل دستمزد نیروی کار در شورای عالی کار به ۸۰۰ هزار تومان نیز نمی‌رسد. این معادله شرایط را پیچیده می‌کند و باز هم پای برنامه‌ریزان اجتماعی و اقتصادی را به‌وسط می‌کشد.

نکته:  در ازدواج موقت، رضایت طرفین و خواندن صیغه کافی است و نوشتن و شاهد گرفتن لازم نیست.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

اضافه وزن در دوران بارداری

اضافه وزن در دوران بارداری امری طبیعی است. خداوند چندکیلوگرم چربی اضافه در بدن مادر …

28 دیدگاه

  1. امیرعلی ابراهیمی مومن

    سلام من دبیربازنشسته هستم نیاز به یک خانم سیغه ای دارم .وخودم خوش اندام هستم وشاداب

  2. سلام من یه همسر خوب بین ۳۵تا۴۰سالم برای صیغه میخوام گنبد اگر کسی مایل بود تماس بگیرید خوش هیکل

  3. سلام من یه همسر خوب بین ۳۵تا۴۰سالم برای صیغه میخوام

  4. منعم خاتمیان

    سلام من که تاحالا موردی پیدا نکردم وسن خانم برام مهم نیست از ۲۰ ساله تا۴۵ ساله وزیاد اهل مادیات نباشه ومن چاکر همم وعاشق ممم

  5. فرامرزخیلدار

    سلام ‌‌۴۵ ساله از کرج هستم یک زن صیقه موقت میخام ماهی سه ملیون هم میتونم پرداخت میکنم البته اول روزانهاگه توافق حاصل شد صحبت میکنیم خانوم از کرج بیوه باشه سفید رو وتقریبا لاقر اندام بنیه برای سکس داشته باشه باشمارم تماس بگیرخ …………..

  6. سلام یه خانم میخام از تا ۳۵سال راجع به نکات مربوطه اول صحبت میکنیم اگر توافق کردیم ادامه میدیم

  7. سایت بسیار خوبی هست

  8. محسن.احمدی

    سلام خسته نباشید بند دنبال خانمی هستم که شوخ تب باشه همیشه شاد باشه از لحاظ شخصی تمیز باشه سنشم تا ۳۵ باشه شغل من هم آزاد هست به اندازه توانم کمکش میکنم هدف اون پول نباشه برا اراک میخوام

  9. سلام دنبال خانمی برای ازدواج موقت میگردم سنش مهم نیست
    خودم ۱۹ سالمه

  10. سلام وعرض ادب.من دنبال یک زن نجیب وباحیا هستم نهایت ۳۰ساله وهیکلی برای ۱هفته صیغه بشیم واگر اخلاقامون باهم جور درآمد ۱سالش میکنیم،من خودم ۳۵ساله هستم وکاملا مقید هستم وبرای ۱هفته ۵میلیون میدهم فقط ازساعت ۸صبح تا ۱۲ظهر جوابگوهستم

  11. منعم خاتمیان

    سلام دنبال خانمی بین چهل چهل وپنج ساله باشخصیت ومحترم ودبیر یامعلم باشد چون من خانه دارم ونیازبه اجاره خانه نداریم ودرامد م کمه یعنی درحدمتوسط جهت ازدواج البته خانم بنده حدود هفت هشت ساله فوت کرده باتشکر

  12. منعم خاتمیان

    سلام والله اگر خانمی بین چهل تاچهل وپنج ومحترم وفهمیده باشد ودنبال پول فقط نباشد واهل زندگی باشد حتی اگر درآمد کمی هم داشته باشد بهتره چون نیاز به اجاره مسکن نداریم ومن حقیقت درآمدی ندارم البته چزوی دارم ولی خیلی طلبکار هستم البته اداری

  13. صیغه یعنی … کشی اسلامی

  14. سلام من یک همسر خوب برای ازدواج دائم میخوام ، سن ۱۸الی ۳۰؟

    • سلام من سعید از یزد هستم و کارمند میباشم و دنبال یک زن صیغه ای خوب هستم اگر کسی دوست داشت با من تماس بگیرید

  15. سلام من یک همسر خوب برای ازدواج دائم میخوام ، سن ۱۸الی ۳۰

  16. باسلام من بدنبال خانمی هستم که شرایط صیعه موقت راداشته باشدوسن وسالش از۱۶تا۳۰ساله باشدوسفیدپوست باشدوازلحاط بدنی یامتوسط ئایداری چاق باشد واهل ساک زدن باشدومن برای مدتی بصورت توافقی باهم به دفترازدواج وطلاق می‌رویم وباخواندن صیعه موقت تاوقتی باهم باشیمازهرکجاباشدیامن میروم یه شهرستان یاالله شهرستان مابیایدمن کرایه اوراحساب میکنم ومن اهل شراب ومزخرفات نیستم حتی زنان بچه دارکه شرایط صیعه موقت رادارندمیتوانن بامن همکاری نمایند

  17. باسلام مت دنبال خانمی برای ازدواج موقت هستم مدتش توافقی است وشرایط خانمی ازسن ۱۶تا۲۸ساله وسفیدپوست وشرایط صیعه موقت راداشته باشدوگرنه قبولش نمی کنم وباان خانم برویم دفت ازدواج وطلاق برای مدتی صیعه موقت شویم وان خانم اهل برنامه وسال زدن باشد من اهل شراب ودیگرمزخرفات نیستم

    • محمد دلسوز

      سلام من یک خانم برای صیغه موقت یک هفته فقط برای ۱۰ شب تا ۹ صبح میخوام به مدت یک هفته اگه دارید لطفا معرفی کنید

  18. جعفر رسول زاده

    سلام ۳۹ سالمه دنبال خانومی هستم از محدوده شهریار سنش ۳۰ تا ۴۰.شغلم باریستاییه کافه دارم موسیقی هم تدریس میکنم

  19. من در جستجوی خانمی هستم که ۳۵ سال عمرداشته باشد
    از لحاظ زیبایی صورت متوسط باشد و دارای قد متوسط و نسبتاً تپول باشد!
    میخوام باهاش ازدواج کنم

  20. من دنبال خانمی هستم که ۳۰یا ۳۵سال عمر داشته باشدنسبتآ تپول باشد باقد متوسط،

  21. اسماعیل

    سلام یه خانم بین ۳۰تا۳۳ ساله میخوام

  22. ایزمایل

    ژلکت

  23. من دنبال یه جانم ۳۵تا۴۰ هستم ترحیجا حوش فیس باشه جودمم حوش فیسم

  24. سام صمدی

    من دنبال یه جانم ۳۵تا۴۰ هستم ترحیجا حوش فیس باشه جودمم حوش فیسم

  25. من دنبال یک خانوم ۲۰ تا ۲۸ استم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *