خانه > فرهنگ و هنر > دنیای هنرمندان > حمایت آنجلینا جولی از تغییر جنسیت دختر ۱۱ ساله اش شیلو

حمایت آنجلینا جولی از تغییر جنسیت دختر ۱۱ ساله اش شیلو

در روزهای اخیر برخی رسانه ها به خاطر ماجرای تغییر جنسیت دختر آنجلینا جولی به شدت به انتقاد از وی پرداخته اند. این هنرپیشه مشهور آمریکایی خواسته و ناخواسته برای فرزندش بحرانی بزرگ را رقم زده است.

حمایت آنجلینا جولی از تغییر جنسیت دختر 11 ساله اش شیلو

شیلو یکی از شش فرزند آنجلینا جولی است، دختری که در سال ۲۰۰۵ متولد شد و مطبوعات حاضر بودند برای چاپ تصویری از او میلیون ها دلار به جولی و همسر سابقش براد پیت بپردازند.

شیلو زمانی که ۴ سال بیشتر نداشت آنجلینا جولی شروع به ایجاد تغییر در ظاهر او کرد. به این ترتیب که موهای شیلو را کوتاه کرد و همانند پسران به او لباس پوشاند.

آیا دختر آنجلینا جولی تغییر جنسیت می دهد؟

در حال حاضر دختر آنجلینا جولی یعنی شیلو ۱۱ سال دارد و کاملا مثل یک پسر لباس می پوشد و رفتار می کند. اخیرا جولی نیز اعلام کرده زمانی که شیلو به سن قانونی برسد از تصمیم او مبنی بر عمل جراحی تغییر جنسیت کاملا حمایت می کند. اما بر اساس گزارشات، شیلو هیچ مشکل از لحاظ ساختار بدنی ندارد و اقدام احمقانه جولی باعث بحران هویت برای این دختر ۱۱ ساله شده است.

عکس شیلو دختر آنجلینا جولی

هیچ بچه ۴ ساله ای عقلش نمی رسد که ناگهان تغییر ظاهر بدهد و بخواهد شکل پسرها باشد و این جولی است که در آن سن کم سعی کرد دخترش را همانند پسرها بار بیاورد. شیلو نیز اکنون با بحران روبرو است. او میخواهد پسر باشد این در حالی است که او از لحاظ ساختار فیزیکی هرگز پسر نیست.

آنجلینا جولی سال گذشته با وجود داشتن شش فرزند از همسرش براد پیت جدا شد. در حال حاضر حضانت هر شش فرزند بر عهده آنجلیناست.

منبع:سیمرغ

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

تبریک روز دختر به عشقم |تبریک روز دختر عاشقانه

متن تبریک روز دختر به عشقم در این مطلب از حیاط خلوت مجموعه ای از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *