خانه > سرگرمی > کامپیوتر، موبایل، اینترنت > درآمدزایی از اینستاگرام به روش کسب و کارهای موفق

درآمدزایی از اینستاگرام به روش کسب و کارهای موفق

درآمدزایی از اینستاگرام به روش کسب و کارهای موفق

این روزها اینستاگرام به منبع درآمد خیلی از کاربرانی که در آن حضور دارند تبدیل شده است. خیلی از آن‌ها ابتدا یک کسب و کار کوچک برای خود شروع کرده‌اند و حالا به یک کسب و کار بزرگ و موفق با پیج‌های میلیونی تبدیل شده‌اند.

این کسب و کارها از روش‌های مختلف برای درآمدزایی و فروش استفاده می‌کردند.

اگر شما هم می‌خواهید از ظرفیت­های این فضای مجازی به نفع خودتان استفاده کنید اما راه آن را نمی­دانید با ما همراه باشید تا چند ایده و روش کسب درآمد را به شما آموزش دهیم.

درآمدزایی از اینستاگرام

روش‌های کسب درامد از اینستاگرام

اکثر پیج‌هایی که در اینستاگرام می‌بینید از روش‌های زیر برای کسب درآمد استفاده می‌کنند

۱٫     فروش کالا/خدمات

اینستاگرام فضایی در اختیار شما قرار می­دهد که می­توانید از آن برای فروش محصولات/خدمات واقعی استفاده کنید. شما می­توانید یک فروشگاه اینستاگرامی افتتاح کنید و محصولات/خدمات خود را به فروش برسانید و یا شعبه اینستاگرامی فروشگاه حقیقی­تان را افتتاح کنید. با توجه به کاربران زیادی که در این شبکه اجتماعی قدرتمند حضور دارند شما به راحتی می­توانید مشتری­های زیادی را جذب کنید. هم اکنون فروشگاه­های زیادی در انواع محصولات مشغول بکار هستند که فروش بالا و درآمد خیلی خوبی هم دارند. مهمترین وجه تمایز این فروشگاه‌ها با افرادی که چندان موفق نشده­اند را می­توان در قیمت مناسب کالا/خدمات، معرفی کامل محصول و توضیحات کافی به کاربر دانست و ضمنا برای معرفی برند و ارائه محصولات تنها به یک پیج محدود نمی­شوند، بلکه از پلتفرم­های مختلف استفاده می­کنند. این کار علاوه بر اینکه ریسک کار آن­ها را کم می­کند (اگر به هر دلیلی این پیج از سمت اینستاگرام بسته شود تمام تلاش آن­ها نابود نمی­شود.) به توسعه کارشان هم کمک می­کند. یعنی شما از وب‌سایت برای پیج اینستاگرامتان ورودی می­گیرید و بالعکس.

۲٫     همکاری در فروش

شما می­توانید حتی بدون داشتن هیچ سرمایه­ای دارای یک فروشگاه باشید. در واقع در این روش شما محصولات یک فروشگاه دیگر را تبلیغ و برای آن بازاریابی می­کنید و هر چقدر بتوانید محصولات بیشتری بفروشید پورسانت بیشتری دریافت می­کنید. موفق­ترین­ها در این کار کسانی هستند که با انجام تبلیغات، تولید محتوای جذاب و با کیفیت و … فالوور بیشتری جذب صفحه­شان می­کنند.

۳٫     گرفتن تبلیغات

زمانی که پیج­تان به خوبی رشد کند و تعداد فالوور بالایی داشته باشید می­توانید از پیج‌­های دیگر تبلیغات قبول کنید و به درآمد برسید. البته که میزان این درآمد با توجه به تعداد فالووری که دارید، ویوی پست و استوری‌ها و تعداد تبلیغاتی که نمایش می­دهید متفاوت است. فقط فراموش نکنید برای موفقیت در این روش بیش از حد تبلیغات نکنید. کسب و کارهای موفق از انجام تبلیغات بیش از حد در پیج دوری می­کنند زیرا باعث خستگی مخاطب و دلزدگی او می­شود.

۴٫     تولید محتوا

درآمدزایی از اینستاگرام

اصل کار در شبکه­های اجتماعی تولید محتواست. با محتواست که صفحه شما دیده می­شود و فالوورهای بیشتری جذب می­کنید. اگر به اصول تولید محتوا آشنا هستید می­توانید چند نمونه کار به صورت رایگان در صفحه­تان قرار دهید و به صورت سفارشی و فریلنسری برای پیج های دیگر محتوا تولید کنید. در این راه حتما باید به روز باشید و محتوای جذاب ارائه دهید. پیج‌های موفق در این زمینه برای تولید محتوا حتما استراتژی و تقویم محتوا دارند و کار را بر اساس آن پیش می­برند.

در سایت رسانه تجارت نوین می‌توانید آموزش‌های رایگان خوبی در زمینه محتوا و بازاریابی اینترنتی پیدا کنید.

۵٫     ادمین اینستاگرام

اگر به اینستاگرام آشنایی دارید و مدت زیادی را در این شبکه اجتماعی می­گذرانید چرا همین را تبدیل به یک راه درآمد خوب برای خود نمی­کنید؟ کافیست با کمی سرچ اطلاعات خود را درباره ادمین اینستاگرام بالا ببرید و یا در شرایط ایده آل دوره­­ای را بگذرانید و آموزش ببینید و سپس به عنوان ادمین پیج اینستاگرام دیگران بدون هیچ سرمایه­ای مشغول بکار شوید و به درآمد برسید. رمز موفقیت در این کار تعهد شماست. مالک یک صفحه اینستاگرامی به دلیل مشغله و یا دریافت نتیجه بهتر صفحه­اش را به شما می­سپارد تا به رشد آن کمک کنید عدم  تعهد شما ممکن است تمام زحمات آن شخص را هدر دهد!

۶٫     آموزش آنلاین

آیا تخصص و یا مهارت خاصی دارید، هنری را بلدید؟ اگر جواب شما مثبت است این نقطه شروع شماست. شما می­توانید از طریق آموزش آنلاین آن و فروش فایل­های آموزشی­تان به درآمد خوبی برسید. فقط باید در زمینه تخصص و یا هنرتان خودتان را به جامعه هدف بشناسانید. محتواهای جذاب ارائه دهید تا بتوانید اعتماد کاربران را جذب کنید.

۷٫     بلاگری

غذا هستند. بلاگرهای فان، غذا، مد، زیبایی و … هر کدام در یک زمینه تخصصی تولید محتوا می­کنند. شما هم می­خواهید یک بلاگر شوید؟ اولین قدم آن است که حوزه فعالیت خود را مشخص کنید.

درآمدزایی از اینستاگرام

کسب و کارهای موفق چطور به درآمدهای بالا رسیده‌اند؟

کسب و کارهای موفق کار عجیب و غریب و متفاوتی نکرده‌اند فقط توانسته‌اند که تعداد زیادی از افراد را جذب و اعتمادشان را جلب کنند. چطور اینکار را کرده‌اند؟

با استفاده از سه روش:

  • تولید محتوای کاربردی، جذاب و سرگرم‌کننده
  • تبلیغات
  • تعامل با مخاطب

احتمالاً با خودتان بگویید که این کارها را همه انجام می‌دهند پس چرا مثل پیج‌های موفق‌ رشد نمی‌کنند؟

بگذارید جواب این سوال را اینطور بدهیم. فرض کنید من تصمیم میگیرم که یک مبل بسازم که هیچ سر رشته‌ای از این مهارت ندارم. آیا می‌توانم مثل آن نجاری که سالها اینکار را انجام میدهد عمل کنم؟ قطعاً نه!

تفاوت در همینجاست. پیج‌های موفق، بازاریابی در اینستاگرام را به خوبی اجرا می‌کنند، میدانند چه محتوایی و چطور بسازند که وایرال شود و مخاطب جذب کند، بلدند اعتماد مشتری را جلب کنند، می‌دانند چقدر، کجا و چگونه تبلیغ کنند و…

و این نکته وجود دارد که همه این‌ها قابل یادگیری است و شما می‌توانید با اموزش اصولی یک پیج پرفروش و پرمخاطب بسازید. البته باید از کسی آموزش ببینید که متخصص این کار باشد و تجربه زیادی در این راه داشته باشد تا کمترین خطا را در این باره داشته باشید.

اگر می‌خواهید همه این‌ها را در کمترین زمان آموزش ببینید و مثل کسب و کارهای موفقی که در اینستاگرام می‌بینید درآمد بالایی کسب کنید، در دوره آموزش اینستاگرام برای کسب و کار شرکت کنید که آکادمی نوین برگزار می‌کند. این دوره به صورت ویدیویی است و صفر تا صد فعالیت و بازاریابی در اینستاگرام را به شما آموزش می‌دهد؛ در هر بخش این دوره مثال‌های زیادی از پیج‌های موفق اینستاگرامی زده می‌شود تا ببینید که چطور باید مطالب را اجرا و بازخورد خوبی بگیرید.

حرف آخر

در آخر اینکه ایده­های کسب و کار اینستاگرامی فراوان هستند شما در اینجا فقط با چند مورد آشنا شدید و به نظر می­رسد هر چه جلوتر می­رویم ایده­های جدیدتری هم شکل می­گیرند. این شما هستید که باید تصمیم بگیرید از اینستاگرام درآمد داشته باشید و یا فقط برای آن هزینه کنید (از پول اینترنت تا زمانی که صرف آن می­کنید.) هر زمان تصمیم گرفتید اینستاگرام را منبع درآمدی برای خود کنید حتما ابتدا به بهترین شکل خودتان را ارزیابی کنید. از علایقتان تا استعداد و مهارتی که دارید. یک حوزه کاری را مشخص کنید و کارتان را شروع کنید. تا می­توانید بخوانید و ببینید و یاد بگیرید حتما موفق خواهید شد. فقط بدانید در هر حوزه رقیبان بسیار وجود دارد پس خلاق باشید بدون خلاقیت انتظار موفقیت نداشته باشید. صبور باشید و رویای یک شبه پولدار شدن را از سرتان بیرون کنید. گرچه اگر استمرار داشته باشید به درامدهای میلیونی و رویایی خواهید رسید ولی این برای شروع کار نیست این نتیجه صبر و تلاش و پشتکار شماست. به امید موفقیت روز افزون برای تمام شما

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

نکات حرفه‌ای در انتخاب نام مناسب برای انلاین شاپ محصولات آرایشی

نکات حرفه‌ای در انتخاب نام مناسب برای انلاین شاپ محصولات آرایشی راه اندازی یک آنلاین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *