خانه > زیبایی و آرایشی > ماندگاری رنگ موهایتان را با این روش ها بالا ببرید

ماندگاری رنگ موهایتان را با این روش ها بالا ببرید

رنگ مو از کارهای زیبایی است که در ابتدا دقیقا همان چیزی است که شما می خواهید ولی بعد از مدتی ماندگاری رنگ مو کم شده و زیبایی خودش را از دست می دهد. با ما همراه شوید تا شما را با ترفندهایی برای بالا بردن ماندگاری رنگ مو های تان آشنا کنیم.

ماندگاری رنگ موهایتان را با این روش ها بالا ببرید

پیدا کردن آرایشگر حرفه‌ای و از طرفی هم رنگ مویی که باعث شود موهایمان عالی شود، کار سختی است. حالا اگر چیزی که انتظارش را داشتیم به وقوع پیوست، چقدر ناراحت‌کننده خواهد بود اگر این دوران خوب برای موهایمان، به سرعت سپری شود؟ ما از متخصصین مختلفی پرسیدیم که: شما چگونه عمر رنگ مو را تا آنجا که جا دارد، طولانی می‌کنید؟ جواب‌ها، از آنچه تصور می‌کردیم ساده‌ترند، خودتان ببینید!

 

موهایتان را هر روز شامپو نزنید

استله بامهازر، متخصص رنگ مو می‌گوید : شاید کمی چرکالو بنظر بیاید، اما همه نیازی ندارند که هر روز موهایشان را بشویند! شستشوی متناوب، چربی‌های با‌ ارزشی که رشته‌موهایتان را مرطوب نگاه می‌دارد را، از موهایتان می‌زداید، و همین اتفاق عمر رنگ موهای شما را کمتر خواهد کرد. حالا برای اینکه بین هر بار شستشو، موهایتان تر و تمیز بنظر برسد، می‌توانید از شامپوی خشک استفاده کنید.

 

فردریک استیت هم که یک متخصص رنگ موی مشهور دیگر است می‌گوید: اگر چاره‌ای نیست و باید هر روز موهایتان را بشویید، فقط پوست سرتان را شامپو بزنید نه کل موهایتان را! این کار به استقامت رنگ موهایتان کمک می‌کند، و باعث می‌شود در استفاده از شامپو نیز صرفه جویی کنید. این خوب نیست؟

از شامپو و نرم‌کننده‌هایی استفاده کنید که برای موهای رنگ شده طراحی و تولید شده‌اند‎

از محصولات صحیح استفاده کنید

خیلی اوقات، رنگ پریدگی موها کاملاً طبیعی رخ می‌دهند، ولی باز هم موهای ما پر طراوت بنظر نمی‌رسند. اگر از محصولات مناسب استفاده نکنید، این مشکل تشدید خواهد شد. ریتا هازن متخصص رنگ موی اشخاص مشهور می‌گوید: خیلی مهم است که از شامپو و نرم‌کننده‌هایی استفاده کنید که اختصاصا برای موهای رنگ شده طراحی و تولید شده‌اند، چرا که محصولات دیگر، برای موهای رنگ شده خیلی قوی هستند و به سرعت رنگ موها را از بین می‌برند.

 

جول وارن هم می‌گوید همیشه وقتی که می‌بینم مردم کلی پول خرج رنگ موهایشان می‌کنند اما از آن طرف شامپو و نرم‌کننده‌های ارزان‌قیمت و بی کیفیت می‌خرند که رنگ موهایشان را خراب می‌کند، خنده‌ام می‌گیرد! من به مشتریانم پیشنهاد می‌کنم که از شامپو و نرم‌کننده‌های مخصوص موهای رنگ شده‌ی با کیفیت استفاده کنند. این محصولات بدون سولفات و حاوی روغن آرگان برای تأمین چربی سطح موها هستند تا موهایی براق و نرم داشته باشید. همچنین برخی از این محصولات حاوی عصاره‌ی چای سبز نیز می‌باشند که موهای شما را تغذیه کرده تا رنگ موها تثبیت و عمرش طولانی شود.

 

هیچوقت با موهای خشک درون استخر شیرجه نزنید

همیشه اول موهایتان را با آب شهری یا آب معدنی خیس کنید. استیت می‌گوید، که گیسوان شما آب شهری یا معدنی را به خود جذب کرده و اجازه نخواهند داد تا کلر درون آب، رنگ موهایتان را از بین ببرد.

 

از گرما یا سرمای بیش از اندازه دوری کنید

میسی کوبلر می‌گوید: هر وقت می‌خواهید موهایتان را بشویید، باید از آب ولرم استفاده کنید تا رنگ موهایتان برای مدت بیشتری دوام بیاورد، و آخر سر هم، شستشوی سرتان را با آب خنک خاتمه دهید تا موهایتان درخشان شود.

 

رنگ مو را مهر و موم کنید

هر چه بیشتر موهایتان را رنگ کرده باشید، و هر چه بیشتر سشوار کشیده باشید، موهایتان مواد مغذی بیشتری را از دست داده است. به همین دلیل استفاده از نرم کننده برای بازیابی مواد مغذی از دست رفته‌ی موها خیلی مهم است.

 

می‌توانید از انواع ماسک مو استفاده کنید، و هم می‌توانید انواع روغن مو را به موهایتان مالیده و شب را به همان شکل سپری کنید. دقیقاً مثل این می‌ماند که روی پوستتان مرطوب کننده مالیده باشید. بدین ترتیب کیفیت موها و رنگش عمر بیشتری پیدا خواهند کرد.

 

رنگ مو هایتان را جلا دهید

وارن می‌گوید: هر باری که موهایتان را رنگ کردید، تا نوبت دیگر، می‌توانید به سالن‌های زیبایی بروید و رنگ موهایتان را جلا دهید تا به آن درخشندگی ببخشید و رنگ موهایتان هم عمرش طولانی شود.

 

موهایتان نیز به ضد آفتاب احتیاج دارد

نور خورشید رنگ موها را کمرنگ می‌کند، مثلاً موهای بلوند را به رنگ برنج در می‌آورد! اگر می‌خواهید در زیر نور خورشید بیرون بروید، باید از محصولاتی که از موهای شما در برابر UV محافظت می‌کنند استفاده نمایید. اگر برنامه دارید که چند ساعتی بیرون از خانه باشید، می‌توانید از روغن‌هایی که مخصوص درخشان نگاه داشتن موهاست استفاده نمایید.

منبع : fitnessmagazin.ir

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

رازهای آبرسانی به مو با کامان؛ پنج محصول تا ترمیم و تقویت مو

رازهای آبرسانی به مو با کامان؛ پنج محصول تا ترمیم و تقویت مو موهای افراد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *