خانه > اخبار ایران و جهان > ملانیا ترامپ و پسرش بالاخره در کاخ سفید مستقر شدند+عکس

ملانیا ترامپ و پسرش بالاخره در کاخ سفید مستقر شدند+عکس

ملانیا و بارون ترامپ همسر و فرزند کوچک دونالد ترامپ ۵ ماه پس از راه یابی ترامپ به کاخ سفید به اقامتگاه رسمی رییس جمهور آمریکا نقل مکان کردند.

 

به گزارش عصر ایران به نقل از وب سایت روزنامه”یو اس ای تودی” آمریکا، همسر و فرزند ۱۱ ساله ترامپ از زمان ریاست جمهوری او در ” پنت هاوس” برج ترامپ در منهتن نیویورک اقامت داشتند.

 

بارون و ملانیا آخر هفته گذشته را در باشگاه گلف ترامپ در “بد مینستر” نیوجرسی بودند و از آنجا به همراه رییس جمهور به کاخ سفید وارد شدند. آنها اواخر وقت روز یکشنبه وارد واشنگتن شدند و نخستین شب اقامت رسمی و دایمی خود در کاخ سفید را برگزار کردند.

ملانیا ترامپ و پسرش بالاخره در کاخ سفید مستقر شدند+عکس

ملانیا ترامپ با گذاشتن یک عکس از پنجره اتاق محل اقامتش در کاخ سفید ضمن اعلام خبر نقل مکانش به کاخ سفید ابراز امیدواری کرده که در ماه ها و سال های پیش رو اوقات خوب و خاطره انگیزی را در این مکان تجربه کند.

 

پست توییتری ملانیا ترامپ و عکس از پنجره اتاق کاخ سفید

ملانیا ترامپ و پسرش بالاخره در کاخ سفید مستقر شدند+عکس

گفتنی است دیروز و به همراه حضور ملانیا و بارون در کاخ سفید، پدر زن و مادر زن ترامپ هم مهمان ویژه کاخ سفید بودند و به خانواده دخترشان پیوستند. “ویکتور ناوس” و “آمالیجا ناوس” که در نیویورک به همراه ملانیا و بارون زندگی می کردند نیز دیروز در نخستین روز نقل مکان دختر و نوه شان به کاخ سفید ، به آنها پیوستند. انتظار نمی رود پدر زن و مادر زن ترامپ هم برای همیشه در کاخ سفید زندگی کنند. این زوج بیشتر در ویلا و باشگاه گلف ترامپ در “پالم بیچ” فلوریدا دیده می شوند.

خانواده ترامپ در اوایل تحویل کاخ سفید از سوی رییس جمهور جدید گفته بودند به دلیل مدرسه بارون، ملانیا و فرزند کوچک ترامپ ممکن است با چند ماه تاخیر و پس از پایان مدرسه بارون به کاخ سفید نقل مکان کنند.

 

ماه گذشته ملانیا ترامپ اعلام کرده بود سال آینده تحصیلی پسرش را در یک مدرسه خصوصی در ۲۰ مایلی کاخ سفید (در مریلند) ثبت نام کرده است. بارون قرار است کلاس ششم تا دوازدهم را در مدرسه مسیحی خصوصی “سنت اندروز” با شهریه ۴۰ هزار دلار سالانه تحصیل کند.

منبع:سرپوش

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متهم اصلی قحطی باران و برف پیدا شد!

متهم اصلی قحطی باران و برف پیدا شد! از دو فصل سرد سال، «فقط اسامی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *