خانه > اخبار ایران و جهان > دختر زیبای هندی به عنوان ملکه زیبایی ۲۰۱۷ انتخاب شد

دختر زیبای هندی به عنوان ملکه زیبایی ۲۰۱۷ انتخاب شد

ملکه زیبایی سال ۲۰۱۷ جهان انتخاب شد
به گزارش حیاط خلوت، عنوان ملکه زیبایی سال ۲۰۱۷ میلادی به “مانوشی چیلار” زن ۲۰ ساله از کشور هندوستان رسید. مراسم امسال در “سانیا سیتی” چین برگزار شد.

مانوشی چیلار ملکه زیبایی سال 2017مانوشی چیلار ملکه زیبایی سال ۲۰۱۷

انتخاب ملکه زیبایی جهان از سال ۱۹۵۱ در لندن آغاز شد و همه ساله در ماه های پایانی سال برگزار می شود. اولین برنده مسابقات ملکه زیبایی جهان “کیکی هاکانسون” از سوئد بود.

خانم مانوشی چیلار، دانشجوی رشته پزشکی در دانشگاه هاریانا در هند پس از ۱۷ سال تاج ملکه زیبایی جهان را به کشورش باز می‌گرداند. آخرین بار این تاج را “پریانکا چوپرا” در سال ۲۰۰۰ میلادی به هند برده بود.

با انتخاب مانوشی چیلار اکنون کشورهای هند و ونزوئلا هر یک با شش ملکه زیبایی، بیشترین ملکه‌های زیبایی در تاریخ این رقابت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

مراسم شصت و هفت‌امین دوره انتخاب ملکه زیبایی جهان امسال در “سانیا سیتی” چین برگزار شد.

یکی از سوال‌هایی که از مانوشی چیلار پرسیده شد این بود که “کدام حرفه مستحق بالاترین دستمزد است و چرا؟

جواب چیلار “مادر” بود با این توضیح که “به نظرم مادر مستحق والاترین احترام‌هاست. اینجا بحث پول نیست بلکه عشق و احترام به مادر است. مادر، بزرگترین الهام‌بخش در زندگی من است. مادر مستحق بالاترین احترام ممکن است.

پدر و مادر مانوشی چیلار هر دو پزشک هستند. او در توئیت خود نوشت که “این برای هند است”.

مانوشی چیلار تاج ملکه زیبایی را از دست استفانی دل وایه ملکه زیبایی سال ۲۰۱۶ که یک دانشجوی ۲۰ ساله اهل پورتوریکو است دریافت کرد.

میرایا لالگونا، دانشجوی رشته داروسازی اهل بارسل در سال ۲۰۱۵ عنوان ملکه زیبایی را بدست آورد. این مراسم در چین برگزار شد و آناستازیا لین، نماینده چینی‌الاصل کانادا به دلیل فعالیت‌های حقوق‌بشری‌اش اجازه ورود به چین را نیافت.

میرایا لالگونا ملکه زیبایی 2015میرایا لالگونا ملکه زیبایی ۲۰۱۵

در سال ۲۰۱۴ رولنه استراوس از آفریقای جنوبی به مقام ملکه زیبایی جهان دست یافت. در این سال قتل ماریا آلواردو مونوز، ملکه زیبایی هندوراس بر این مراسم سایه افکند.

در سال ۲۰۱۳ قرار بود مراسم در نزدیکی شهر جاکارتا، پایتخت اندونزی برگزار شود که با اعتراض اسلامگرایان به جزیره بالی منتقل شد. با تدابیر شدید امنیتی در مراسم فینال، مگان یونگ از فیلیپین عنوان ملکه زیبایی جهان را بدست آورد.

مگان یونگ ملکه زیبایی 2013مگان یونگ ملکه زیبایی ۲۰۱۳

در سال ۲۰۱۲ مراسم انتخاب ملکه زیبایی جهان در اوردوس مغولستان برگزار شد. در این “شهر ارواح” که برای یک میلیون نفر سکنه ساخته شده، تنها چند هزار نفر زندگی می‌کردند. در این سال یو ونشیا از چین ملکه زیبایی جهان شد.

ایوان زارکوس از ونزوئلا در سال ۲۰۱۱ ملکه زیبایی جهان شد. او در هشت سالگی یتیم شد و در یک صومعه بزرگ شده است.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *