خانه > سرگرمی > دنیای پیامک ( SMS ) > تبریک روز دانش آموز به پسرم | پیام تبریک روز دانش آموز به پسرم

تبریک روز دانش آموز به پسرم | پیام تبریک روز دانش آموز به پسرم

عکس نوشته تبریک روز دانش آموز به پسرم 

در ادامه مجموعه ای از متن تبریک روز دانش آموز به پسرم ، عکس نوشته روز دانش آموز مبارک پسرم ، پیام تبریک روز دانش آموز برای پسرم را مشاهده می کنید .

عکس روز دانش آموز مبارک پسرم 

تبریک روز دانش آموز به پسرم , پیام تبریک روز دانش آموز به پسرم

هرکسی در جستجوی دانش است
اجر او تا منزلش در زایش است
او قدم هایش در راه خداست
علم نافع مایه ی آرامش است
روز دانش آموز مبارک

تبریک روز دانش اموز به پسرم /تبریک روز دانش اموز به پسرم 

پسرم روز دانش آموز مبارک و امیدوارم سال های سال زیر سایه من و پدرت زنده و شاداب بمانی. این متن روز دانش آموز برای پسرم که امید زندگی من و پدرش است را برایت می فرستیم تا بدانی تا برای جامعه ات چقدر ارزش داری.

تبریک روز دانش آموز به پسرم , پیام تبریک روز دانش آموز به پسرم

سیزدهم آبان، روز دانش آموز نامیده شده است. توجه به دانش آموزان پسر و دختر، از دو نظر اهمیت دارد؛ اول آن که آنان قشر گسترده ای از جمعیت کشور را در بر می گیرند و دیگر این که آنان آینده سازان کشور هستند و چگونگی گذران این دوره از زندگی، تأثیر بسیاری بر شیوه زندگی آنان در آینده می گذارد. بنابراین، برای داشتن جامعه‌ای پویا و پیشرو، باید پسران نوجوان و سالم شاداب سازنده و خلاق پرورش دهیم. اگر جوانان و نوجوانان دانش آموز به محبت و احترام پدر و مادر، آموزگاران، مربیان و دوستان خود اطمینان داشته باشند، پیوسته به عوامل سازنده آسایش و استراحت خویش نیز اعتماد کامل پیدا خواهند کرد؛ پس وظیفه همه است که به آنان اهمیت داده و مورد احترامشان قرار دهند و ای پسرم بدان من و پدرت نیز به تو دانش آموز که آینده ساز فردا هستی افتخار میکنیم روزت مبارک.

تبریک روز دانش آموز به پسرم/ پیام تبریک روز دانش آموز به پسرم 

ای سیزدهم آبان، تو را خوب می‌شناسم. تاریخ میهنم در این روز تلالویی خدایی دارد. روزی که سرزمینم، مردم کشور، جوانانم از رهبر خود جدا افتادند و دگر روز دانش آموزان وطنم صف به صف ، با اراده‌ای از جنس آهن، نماز عشق را به جماعت اقتدا کردند و در برابر ظلم و ستم جامعه سر خود را در برف فرو نکردند. پس ای دانش آموز خودت رابشناس و بدان که باید بیدار باشی و هوشیار تا روز سیزده آبان برای همیشه روز پرافتخار دانش آموز باقی بماند.

تبریک روز دانش آموز به پسرم , پیام تبریک روز دانش آموز به پسرم

تبریک روز دانش آموز برای پسرم / متن تبریک روز دانش آموز به پسرم

فرزندم تو دانش آموز نوجوان امروز و آینده‌ساز فردا هستی، چه دلهره‌های دلکش و اضطراب‌های غریبی است این ترانه رویش و این عطش بی‌امان دانستن. قدر پرسش‌هایت و قدر سردرگمی‌هایت در پاسخ درست را خوب بدان. پسرم بگذار آسان و بی‌کم و کاست، شعله های کوچک اندیشه و احساس در توی دانش آموز شکوفا شود. بگذار تا روح پاک تو در آنتوان جوانی خوب را از بد تشخیص دهد. پسر عزیزم باشد که در آینده، افتخار کشور عزیزمان باشی و قدم‌های مهمی در سربلندی آن در دنیا برداری روزت مبارک.

گردآوری: حیاط خلوت

اختصاصی حیاط خلوت

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن رسمی تبریک روز دختر |پیام تبریک روز دختر

متن کوتاه تبریک روز دختر ۱۴۰۳ به مناسبت روز دختر در این مطلب تعدادی متن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *