خانه > زیبایی و آرایشی > آرایش صورت و مو > ترفند های آرایشی برای درشت تر نشان دادن چشم ها

ترفند های آرایشی برای درشت تر نشان دادن چشم ها

چشم درشت , آرایش چشم ریز

یکی از ساده ترین راهها برای این که چشمان تان را درشت تر نشان دهید، سایه ی روشن است. آرایشگران هم برای این که چشم ها را شاداب تر و روشن تر نشان دهند، از سایه های رنگ روشن استفاده می کنند.

 

چند وقت پیش یکی از دوستانم به من گفت که چقدر زیباتر شدم. او پرسید: «چهره ات شاداب شده و دیگر خستگی قبل را ندارد. آیا دلیل اش خواب کافی است؟» در پاسخ به او گفتم: «خیر! به خاطر خط چشمم است.» تا آن زمان فکر نمی کردم که یک خط چشم ساده انقدر بر ظاهرم تاثیر بگذارد اما معجزه خود را نشان داد. به همین دلیل از آن پس سعی کردم که از ترفندهایی که چشمانم را بزرگ تر از قبل نشان می دهد استفاده کنم.

 

زیبایی نه تنها شما را برای دیگران جذاب تر می کند، بلکه اعتماد به نفس تان را نیز افزایش خواهد داد.

 

اگر شما هم مانند من چشمهای ریزی دارید و می خواهید که آنها را بزرگ تر از قبل نشان دهید، از ترفندهایی که در ادامه مطلب به شما معرفی می کنیم، کمک بگیرید.

 

از سایه روشن استفاده کنید 

یکی از ساده ترین راهها برای این که چشمان تان را درشت تر نشان دهید، سایه روشن است. آرایشگران هم برای این که چشم ها را شاداب تر و روشن تر نشان دهند، از سایه های رنگ روشن استفاده می کنند.

 

مقداری از سایه روشن را به گوشه چشم ها و بالای پلک هایتان بزنید. با این کار تمام خستگی و بیحالی از چشمان تان دور خواهد شد.

 

رژ لب بی رنگ بزنید 

زمانی که شما از رژ لب بی رنگ یا کم رنگ استفاده می کنید، در واقع تمرکز را از لبان تان گرفته اید و به سمت چشم هایتان جلب کرده اید. با این روش به طور طبیعی چشم هایتان درشت تر به نظر خواهد آمد.

 

از آب یخ استفاده کنید 

اگر صبح به زور از خواب بیدار می شوید، یک لیوان آب یخ چاره کار شما خواهد بود. اما این لیوان برای نوشیدن نیست، بلکه باید آن را روی صورت تان بپاشید. از آنجا که چشم های پف کرده، شما را خسته و کسل نشان می دهد، یخ می تواند به بهترین شکل عمل کند و چهره شما را، حتی بدون نوشیدن قهوه، بیدار و سرحال نشان دهد.

 

از کانسیلر روشن کمک بگیرید 

کانسیلر رنگ روشن، نه تنها خستگی چشم های شما را از بین می برد بلکه آنها را درشت تر نیز نشان خواهد داد. اگر چه این کار ساده است اما تفاوت چشمگیری در چهره تان ایحاد می کند. بنابراین یک کانسیلر روشن بگیرید و آن را به زیر چشم هایتان بزنید تا سیاهی های دور آن را بپوشاند.

 

آقایان هم می توانند از کرم ضد آفتابی که با رنگ پوست شان تناسب دارد، استفاده کنند.

 

از آنجا که ناحیه دور چشم بسیار حساس است، سعی کنید که از کانسیلری مناسب استفاده کنید تا هم روی پوست صورت تان به خوبی بنشیند و هم به پوست تان آسیب نزند.

 

مژه هایتان را فر کنید 

شاید شما هم جزو آن دسته از خانم های شاغلی هستید که وقت زیادی برای آرایش کردن ندارند. در این شرایط باید به دنبال ساده ترین و سریع ترین روش برای جذاب تر شدن باشید. مژه تاثیر زیادی بر چهره دارد. بنابراین با کمی حالت دادن آنها می توانید ظاهرتان را از این رو به آن رو کنید. با حجیم تر کردن و بلندتر کردن مژه ها، چشم هایتان بیشتر به چشم می آید. بنابراین فر مژه می تواند دوست خوبی برایتان باشد.

 

خط چشم روشن بکشید 

اگر چه سایه چشم روشن، چشم های شما را بزرگ تر نشان خواهند داد، اما خط چشم را هم فراموش نکنید. اگر تا به حال از خط چشم سیاه استفاده می کردید، زمان آن است که خط چشم های رنگ روشن را هم امتحان کنید. با روشن کردن دور چشم هایتان، قرمزی، سیاهی و خستگی آنها از بین می رود و چشم هایتان حالتی شاداب تر و سالم تر به خود می گیرد.

 

ابروها را فراموش نکنید 

ابروهای پر، چشم های شما را تیره تر و خسته تر نشان می دهد، به همین دلیل آنها را مرتب تمییز کنید تا چشم هایتان را تحت تاثیر منفی خود قرار ندهد. پس از این که آنها را تمییز کردید، یک مداد ابرو رنگ روشن بردارید و آنها را حالت دهید. این را هم اضافه کنیم که هر رنگ روشنی، چهره شما را روشن تر خواهد ساخت.

 

بوتاکس بزنید 

اگر تمام ترفندها را به کار گرفتید اما همچنان احساس نارضایتی می کنید، بوتاکس می تواند گزینه دیگری باشد. گاهی ما نمی توانیم تمام چین و چروک های پوست مان را با کرم پودرها و کانسیلرها بپوشانیم، در این شرایط بوتاکس می تواند به کمک ما آید. با زدن آن، چشم های شما نیز درشت تر و شاداب تر به چشم می آید. البته از زیاد زدن آن روی پیشانی تان نیز بپرهیزید زیرا ابروهایتان را سنگین تر کرده و نتیجه ای عکس می دهد.

 

ویتامین سی بدن تان را افزایش دهید 

ویتامین سی برای داشتن پوستی روشن و شاداب لازم است. بنابراین از میزان ویتامین سی بدن تان اطمینان حاصل کنید. این ماده لکه های حاصل از آفتاب، نشانه های پیری و بی رنگی پوست را از میان می برد و چشم هایتان را جذاب تر و شاداب تر از قبل نشان خواهد داد.

 

منبع: برترین ها

 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

چگونه رنگ و مش کار حرفه ای شویم و کسب درآمد کنیم؟

چگونه رنگ و مش کار حرفه ای شویم و کسب درآمد کنیم؟ اگر دوست دارید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *