خانه > اسرار خانه داری > به محض سوار شدن کولر ماشین را روشن نکنید!

به محض سوار شدن کولر ماشین را روشن نکنید!

با توجه به تحقیقات بعمل آمده ، داشبورد خودرو، صندلی، جعبه کولر و در واقع همه اشیا خودرو از پلاستیک ساخته شده است که در محیط در بسته ماده‌ای بنام بنزن،سمی که موجب سرطان می شود را از خود ساتع می‌کنند.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از سلامت‌نیوز، افرادی که در اتومبیل خود کولر دارند جهت حفظ سلامتی در هنگام سوار شدن به ماشین قبل از روشن کردن کولر ماشین باید پنجره ها را پایین بکشند تا هوای گرم داخل از ماشین خارج شود حتما می پرسید چرا؟

به محض سوار شدن کولر ماشین را روشن نکنید!

عجبی ندارد که این روزها مردم بیشتر از قبل به سرطان مبتلا می شوند و جان خود را از دست می دهند.این سوال پیش می آید چرا؟ اجازه دهید یکی از مواردی که موجب سرطان می شود را خدمت شما توضیح دهم.

اولین و آخرین جایی که مردم هر روز به آن قدم می گذارند و یا آن را ترک می کنند اتومبیل های خود می باشد.لطفا به محض سوار شدن به ماشین کولر را روشن نکنید.در ابتدا پنجره های ماشین را پایین کشیده و بعد از چند دقیقه کولر ماشین خود را روشن کنید.

با توجه به تحقیقات بعمل آمده ، داشبورد خودرو،صندلی،جعبه کولر و در واقع همه اشیا خودرو از پلاستیک ساخته شده است که در محیط در بسته ماده ای بنام بنزن،سمی که موجب سرطان می شود را از خود ساتع می کنند.

شکی نیست که همگان این بو را در هنگام باز کردن درب ماشین استشمام کرده اند.

ماده بنزن علاوه بر ایجاد سرطان موجب مسموم کردن استخوان های شما هم می شود که که باعث کم خونی و کاهش گلبولهای سفید خون می شود.قرار گرفتن طولانی مدت در معرض این ماده موجب سرطان خون و خطر برخی سرطان های دیگر را نیز افزایش می دهد.همچنین می تواند موجب سقط جنین در زنان باردار شود.

سطح بنزن قابل قبول در داخل خانه برابر با ۵۰ میلی گرم در هر ۰۹/۰ متر مربع است.

یک اتومبیل پارک شده در داخل خانه، با پنجره های بسته شامل ۴۰۰ تا ۸۰۰ میلی گرم بنزن یعنی ۸ برابر سطح قابل قبول است.

اگر خارج از منزل خودروی خود را در آفتاب با دمای بالای ۱۶ درجه سانتیگراد پارک کنید، سطح بنزن بین ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ میلی گرم ، یعنی ۴۰ برابر سطح قابل قبول است.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

آموزش ماساژ دست برای بازگرداندن نشاط و زیبایی

ماساژ دست برای بازگرداندن نشاط و زیبایی نزدیک عید  است. بسیاری از خانم ها سخت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *