خانه > اخبار ایران و جهان > آزار و اذیت ۳ دختر جوان در جوی آب توسط پسر شیطان صفت!

آزار و اذیت ۳ دختر جوان در جوی آب توسط پسر شیطان صفت!

آزارو اذیت 3 دختر جوان در جوی آب توسط پسر شیطان صفت

به گزارش حیاط خلوت به نقل از رکنا؛ با گذشت کمتر از یک ماه از برگزاری نخستین جلسه تحقیق از پسر شیطان صفت که دختر نوجوان را در جوی آب آزار داده بود تعداد شاکیان این پرونده به سه نفر افزایش یافت.

تجاوز به عنف به یکی از قربانیان از سوی پزشکی قانونی تایید شده است. نظری که می تواند پسر شیطان صفت را به پای چوبه دار بکشاند.

پانزدهم مرداد ماه امسال مرد میانسالی همراه دختر ۱۶ساله اش به نام نیلوفر پلس آگاهی رفت و از پسری که دخترش را آزار داده بود شکایت کرد. دختر نوجوان در تشریح ماجرا گفت: عصر بود که از مترو شهید باقری پیاده شدم تا به خانه مان بروم اما همان موقع یک پسر جوان با موتور راهم را بست. او مرا به داخل جوی آب هل داد .داخل جوی آب افتاده بودم که او مرا آزار داد. به دنبال شکایت دختر نوجوان تلاش برای ردیابی پسر شیطان صفت آغاز شد. سه روز از این ماجرا نگذشته بود که پدر نیلوفر با پلیس تماس گرفت و گفت احتمالا پسر شیطان صفت را پیدا کرده است. وی گفت: چند روزی بود در حوالی مترو شهید باقری پرسه می زدم تا شاید عامل این جنایت سیاه را پیدا کنم که با پسر جوانی روبه رو شدم که با موتور در همان حوالی چرخ می زد. من او را تعقیب کردم و متوجه شدم مزاحم یک زن جوان و سعی دارد او را به داخل جوی آب بی اندازد.

با اطلاعاتی که این مرد به پلیس داد بلافاصله ماموران در محل حاضر شدند و پسر ۱۹ ساله افغان را بازداشت کردند. این پسر به جرم سیاه اعتراف کرد و برای نخستین جلسه تحقیق در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران حاضر شد. وی در حالی به جرمش اعتراف کرد که هنوز جوابیه پزشکی قانونی به دست قضات دادگاه نرسیده بود.

دیروز اما نظریه پزشکی قانونی به دست قضات رسید که تجاوز به عنف را تایید می کرد.

در این بین دو شاکی دیگر نیز شناسایی شدند. یکی از آنها گفت: پسر جوان مرا به داخل جوی آب هل داد. او مرا تهدید کرد تا سرو صدا نکنم. اما وقتی مقاومت مرا دید تی شرتی را که همراه داشت دور گردنم پیچید تا مرا خفه کند. من تسلیم خواسته شوم او شدم. پسر جوان تهدیدم کرد تا زمانی که سوت نزده از جوی آب خارج نشوم. او مرا رها کرد و من از داخل جوی آب بیرون امدم. اما از ترس آبرویم شکایتی نکردم. ولی وقتی از طریق رسانه ها متوجه شدم وی دستگیر شده شکایتم را مطرح کردم.

شاکی دیگر نیز گفت دقایقی را در جوی آب با پسر شیطان صفت گلاویز بوده و مقاومت می کرده است.

دو شاکی دیگر در حالی به پزشکی قانونی معرفی شدند که قرار است متهم پرونده به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شود.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

حکم اعدام برای قاتل عجیب‌ترین پرونده قضایی سال

حکم اعدام برای قاتل عجیب‌ترین پرونده قضایی سال پنجشنبه گذشته، خبری مبنی بر ابلاغ حکم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *