در بیوگرافی ماریا کوماندنایا مجری زن روس شما کاربران عزیز می توانید بیشتر با زندگینامه و بیوگرافی ماریا کوماندنایا مجری جوان و روسی که قرار است مجری زن قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باشید و …

عکسهای ماریا کوماندنایا مجری زن قرعه کشی جام جهانی 2018عکسهای ماریا کوماندنایا مجری زن قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸

جنجال لباس نامناسب مجری مراسم قرعه کشی جام جهانی

چهار سال پیش و مراسم قرعه کشی جام جهانی در برزیل بدلیل پوشش نامناسب مجری زن آن برنامه و حذف بسیاری از تصاویر دریافتی توسط ناظران صداوسیما، جنجال بزرگی در رسانه های اجتماعی ایران شکل گرفت و چند ده هزار نفر در فضای مجازی به صفحه مجری زن آن برنامه حمله و اقدام به فحاشی کردند!

حالا با گذشت چهارسال بار دیگر این نگرانی برای مردم علاقمند به فوتبال وجود دارد که باز هم بخاطر مشکل مشابه نتوانند یکی از جذاب ترین بخش های حضور در جام جهانی فوتبال برای هر کشوری را نتوانند تماشا کنند. آنها دوست ندارند بخش های عمده ای از مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸ را بخاطر پوشش اجراکننده زن از دست بدهند.

حالا هم ماریا کوماندنایا به عنوان مجری قرعه کشی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه معرفی شده که نگرانی هایی ایجاد کرده است هرچند هوای این هفته ها در روسیه به شدت سرد شده است و با دمای هوا در برزیل چهارسال گذشته کاملا متفاوت است.

عکس ماریا کوماندنایا مجری زن مراسم قرعه کشی جام جهانی روسیهعکس ماریا کوماندنایا مجری زن مراسم قرعه کشی جام جهانی روسیه

به غیر از گری لینکر، ستاره پیشین دنیای فوتبال و تحلیلگر و مجری معروف برنامه‌های ورزشی، که اغلب فوتبال دوستان او را می شناسند، ماریا کوماندنایا مجری و گزارشگر روس در این برنامه روی سن می رود که پیش از این مستند سردار آزمون را در شهر کازان روسیه ساخته و تجربه گزارش و مصاحبه با ستاره گلزن تیم ملی فوتبال ایران را دارد.

ماریا کوماندنایا و سردار آزمون، مستند سردار آزمون در روسیهماریا کوماندنایا و سردار آزمون، مستند سردار آزمون در روسیه

ماریا کوماندنایا یکی از مجریان و گزارشگران ورزشی است که در روسیه هواداران بسیاری دارد و او را به خاطر مصاحبه‌های جنجالی و سوالات عجیبش می‌شناسند. او در شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی اعم از FOX Sports, Match TV و Moscow FM مشغول به فعالیت حرفه‌ خبرنگاری و گزارشگری است.