خانه > فرهنگ و هنر > دنیای هنرمندان > اختلاف سنی مهناز افشار با شوهرش چند سال است؟

اختلاف سنی مهناز افشار با شوهرش چند سال است؟

مهناز افشار چند سال از شوهرش بزرگ تر است؟

شانزدهمین قسمت برنامه “سی و پنج”، میزبان مهناز افشار بود که با سردبیری و اجرای فریدون جیرانی از تلویزیون اینترنتی پخش شد.

اختلاف سنی مهناز افشار با شوهرش چند سال است؟

در این مطلب از سایت حیاط خلوت؛ گزیده ای از گفتگو مهناز افشار با فریدون جیرانی را خواهید خواند. این گفتگو در سال ۹۶ انجام شده است.

دخترت پیش خودت است و تو در آمریکا زندگی نمی‌کنی؟

لیانا جایی متولد شده که پدرش متولد شده است در آلمان. همسرم تصمیم گرفت جایی که خودش متولد شده، دخترش هم متولد شود اما قانون آلمان شبیه جای دیگری در دنیا نیست که با تولد در خاک آن کشور، شهروند بشوی!

چیزی که دلم می‌خواهد بگویم این است که این روزها اینکه در کجا به دنیا آمدی و خواسته یا ناخواسته درهای کشورت به رویت بسته است، ملاک ارزشگذاری دغدغه وطن پرستی باشد. عملکرد آدم‌هاست که نشان می‌دهد چقدر به این خاک دغدغه دارند. مگر لیانا حق انتخاب داشته؟ مگر همسر من حق انتخاب داشته برای این موضوع و خیلی چیزها در زندگی‌اش؟ وقتی حق انتخابی وجود ندارد عملکرد آینده‌شان نشان‌دهنده شخصیت آنهاست.

من و همسرم اصولاً به ژن خوب اعتقاد نداریم و به عملکرد اعتقاد داریم.

 

آرزوی مهناز افشار چیست؟

شاید قبل از ازدواج آرزوهای دیگری داشتم اما الان آرزوهایم به تبع پختگی و فرزندی که دارم، متفاوت است.

ابهاماتی بعد از ازدواج من بر سر زبان‌ها افتاد که دوست دارم به شکلی درست این ابهامات را برطرف کنم. ازدواج من از ابتدا با ابهاماتی مبنی بر سن همسرم شکل گرفت که چون تابویی است. سن برادر همسرم را به همسر من نسبت دادند؛ همسرم متولد ۶۰ است و من ۴ سال از او بزرگترم. محل تولد، اسم و عکس همسرم را اشتباه منعکس کردند.

این اواخر هم بابت موضوع شیرخشک‌ها آزرده شدم به دلیل اینکه گاهی آدم اشتباهی را شخصاً مرتکب می‌شود و برای آن تلاش می‌کند. در گفتگوی قبلی‌ام از نهادها تقاضا کردم که به این موضوع رسیدگی شود برای شفافیت و روشن شدن اذهان عمومی. من با وزارت بهداشت و هلال احمر صحبت کردم و گفتند چنین پروندهای وجود ندارد و گفتم چرا این موضوع را عنوان نمی‌کنید و این درخواست من مدعی العموم حساب نشده است!

همسر من پرونده مالی دارد و من قطعا به دادگاه عادل و شفاف رضایت دارم چون خط قرمز من حق مردم هستند و این شو نیست چون من در حال رای جمع کردن نیستم. من بابت کاری که در جامعه کردم نسبت به مردم مسئول هستم و بدهکارم و من به حکمی که در دادگاه داده می‌شود، قطعاً رضایت می‌دهم.

هر چقدر که به گذشته و باورهای من اعتقاد دارید، همسر من در این موضوع دست نداشته و او پرونده‌ای دارد که بابت آن ۷ ماه زندانی شده است پس هیچ تفاوتی با بقیه نداشته است. در نتیجه امیدوارم نهادها این مساله را روشن‌تر کنند تا من بتوانم خیلی راحت‌تر دغدغه‌هایی که دارم را به سرانجام برسانم.

اختلاف سن مهناز افشار با همسرش

البته شایان ذکر است مهناز افشار در خرداد ماه ۱۳۹۳ درباره سن همسرش محمد یاسین رامین مطلب دیگری گفته بود مهناز افشار در گفتگو با سایت پرده سینما در این باره اظهار داشت: خبر ازدواج من با آقای رامین صحت دارد. اما با یاسین رامین که هم سن من و متولد ۱۳۵۶ است. خبر ازدواج من با محمدامین رامین (متولد ۱۳۶۶) صحت ندارد. من نمی توانم با مردی که ۱۰ سال از من کوچکتر است زندگی کنم!

گردآوری: دنیای هنرمندان

منبع: ساتین

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا در مورد روزهای پایان سال و آمدن بهار

عکس نوشته زیبا پایان سال در ادامه مجموعه ای از متن زیبا در مورد پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *