خانه > فرهنگ و هنر > دنیای هنرمندان > استوری عاشقانه ژینا کلانتری برای شادمهر + عکس

استوری عاشقانه ژینا کلانتری برای شادمهر + عکس

 استوری عاشقانه ژینا کلانتری برای شادمهر + عکس

ژینا کلانتری که در گذشته با شادمهر در رابطه بودند حالا پس از سالها در صفحه اینستاگرام خود استوری عاشقانه ی برای شادمهر منتشر کرد.

 استوری عاشقانه ژینا کلانتری

بیوگرافی شادمهر

شادمهر عقیلی متولد ۷ بهمن ۱۳۵۱ در تهران خواننده ، آهنگساز و ترانه سرا است. تا هنرستان موسیقی تحصیل کرد سپس وارد آهنگسازی موسیقی بی کلام شد و از سال ۱۳۷۷ با آلبوم مسافر سر زبان ها افتاد و حالا سالهاست در آمریکا زندگی می کند. شادمهر عقیلی سال ۱۳۹۰ وقتی ۳۹ ساله بود با یک دختر فیلیپینی الاصل بنام ملیسا میامسا ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک دختر بنام ملینا است.

ژینا و شادمهر

بیوگرافی ژینا کلانتری

ژینا کلانتری متولد ۲۱ دی ۱۳۵۸ در تهران، چهره شناخته شده است. فارغ التحصیل رشته بازیگری تئاتر می باشد که با تئاتر شروع کرد سپس جلوی دوربین رفت و با حضورش کنار شادمهر عقیلی بسیار سر زبان ها افتاد و حالا یک فرزند پسر هم دارد.

ماجرای ژینا و شادمهر

انتشار فیلم و عکس دونفر و عاشقانه شادمهر و ژینا کلانتری در زمانی که در ایران حضور داشت همه را به این باور رساند که قرار است این دو با یکدیگر ازدواج کنند.این عشق چنان مستحکم بود که شادمهر آهنگ ژینا گل من را برای خانم کلانتری خواند و حتی مقطعی حلقه های نامزدی نیز در دستانشان دیده می شد اما بعد از مهاجرت همه چیز به هم خورد و این عشق آتشین خاموش شد.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

پوشش جنجالی بهاره رهنما در کالیفرنیا آمریکا

بهاره رهنما در آمریکا بهاره رهنما بازیگر پرحاشیه و جنجالی سینمای ایران است که مدتی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *