خانه > فرهنگ و هنر > سینما ، تئاتر ، تلویزیون > بازیگران سریال رهایم کن + داستان رهایم کن

بازیگران سریال رهایم کن + داستان رهایم کن

داستان سریال رهایم کن / سریال رهایم کن شهرام شاه حسینی

سریال رهایم کن جدیدترین اثر شهرام شاه حسینی است که بازی محسن تنابنده و هوتن شکیبا در شبکه نمایش خانگی به تازگی منتشر شد . در ادامه خلاصه داستان رهایم کن را می خوانید و با بازیگران رهایم کن آشنا می شوید .

بازیگران سریال رهایم کن + داستان رهایم کن

سریال رهایم کن را شهرام شاه‌حســینی کارگردانی کرده شاه ‌حسینی البته در تلویزیون کارگردان موفقی نبود اما می‌شود تجربه «می‌خواهم زنده بمانم» که در پلتفرم‌ها منتشر شده بود را تا حدی موفق دانست، گر چه که آن هم فضای خیلی تازه‌ای نداشت اما به هر حال توجه مخاطب را جلب کرده بود.

داستان سریال چیست؟ چرا بعضی‌ها دوستش دارند؟

در قسمت اول دیدیم حاتم با بازی محسن تنابنده در سیاه‌رود صاحب معدن است . او یک بچه مبتلا به ســندرم دان دارد و همسرش را در گذشته به دلایل ناموســی ترک کرده و حالا دلبسته پرستار بچه‌اش است. همزمان داستان کشته شدن یک کارگر معدن، عشق یک‌طرفه به یک خواننده معروف و… روایت شد. آنچه در شروع «رهایم کن» دیدیم، مجموعه اتفاقاتی هســتند که باعث می‌شــوند مخاطب چشم انتظار فرجام آن‌ها بماند. شاید طیفی از مخاطبان چنین داســتان‌هایی را نپســندند، چون به هر حال این شکل از داستان پردازی‌ها بسیار کلیشه‌ای حتی بعضا کهنه است، روند چنین قصه‌هایی هم قابل پیش‌بینی‌ست اما خب مخاطب عام، دوست دارد راحت بگیرد و همان کلیشه‌ها را با رنگ‌آمیزی متفاوت ببیند به هر حال «رهایم کن» هم به اندازه کافی «کاشت داســتانی» دارد و هم ذهن بیننده را برای پی بردن از ماجراها قلقک می‌دهد.

بازیگران سریال رهایم کن + داستان رهایم کن

بازیگران رهایم کن 

در تازه‌ترین اثر کارگردان سریال «می‌خواهم زنده بمانم»، بازیگرانی چون محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین‌العابدین، مهدی حسینی‌نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی و همچنین “آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری و سام نوری” به ایفای نقش پرداخته‌ اند.

محسن تنابنده نقش حاتم را بازی می کند، هوتن شکیبا برادر حاتم است و آزاده صمدی، یوسف تیموری، شهرام قائدی، سام نوری و… دیگر بازیگران سریال هستند. حضور این همه بازیگر نشان می دهد در کنار خط اصلی داستان، قرار است چند خرده داستان هم داشته باشیم.

حسن تنابنده در نقش حاتم

او متولد ۱۳۵۴ در تهران است. او فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه تهران است. شروع فعالیت هنری او با بازی در تئاتر در سال ۱۳۷۱ غاز شد. ورود او به سینما در سال ۱۳۸۰ با بازی در فیلم دانه های ریز برف بود.

هوتن شکیبا در نقش هاتف برادر حاتم

او متولد ۲۴ خرداد ۱۳۶۳ تهران است. او که با بازی در سریال «لیسانسه‌ها» شهرت پیدا کرد، در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر، برای بازی در فیلم «شبی که ماه کامل شد»، موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد گردید.

خلاصه داستان رهایم کن

«هاتف» و «حاتم» دو برادر از یک خانواده سرشناس ساکن سیاهرود هستند

حاتم پسر ارشد خانواده دلداده پرستار بچه‌ اش، «مارال» است در حالی که هنوز ابهامات زیادی در رابطه با سرنوشت زن سابقش در میان اهالی سیاهرود وجود دارد

مارال می‌ فهمد جان برادرش در خطر است. حاتم در پی کمک به مارال و پیگیری ماجرا متوجه می‌ شود داستان برادر او به برادر کوچک خودش هاتف که چند سالی است به تهران مهاجرت کرده، گره خورده است

با بازگشت هاتف به سیاهرود، دو برادر درگیر موقعیت پیچیده عاشقانه‌ ای می‌ شوند که خروج از آن ممکن است آنها را تا مرزهای غریبی از عشق و نفرت بکشاند…

چند نکته درباره قسمت اول

آن‌چه که از یک اپیزود آغازکننده انتظار می‌رفت روابط بین شخصیت‌ها بود و بیش از نیمی از شخصیت‌ها در شروع و پایان به یک‌مقدار برای‌مان آشنا به‌نظر رسیدند و تیپ از پرداخت جلوتر می‌زد؛ نکته مهم این که باید به‌ انتظار سیر تحول شخصیت‌ها بشینیم. مثلا افسانه در این اپیزود ویژگی متفاوتی از خود نشان نداد، مارال هم. قرار است به چه چیز فراتری تبدیل شوند؟ باید دید. درباره قسمت اول  به فصل ملاقات دانیال و افسانه  هم توجه کنید؛ کارگردان در اینجا نمی‌خواهد دکورش را به رخ مخاطب بکشد و صرفا، داستان‌ش را روایت می‌کند. هنوز اتفاق ویژه‌ای در اجرای او دیده نشده که متن را بالاتر ببرد، همان‌طور که آن را تنزل هم نمی‌دهد.

و اما درباره بازیگران «رهایم کن»

در مورد بازیگران نیز محسن تنابنده هربار که نقش جدیدی پذیرفته، یک تجربه جدید از خود به‌جا گذاشته است. او اینجا در اتمسفری متفاوت با همه نقش‌های پیشینش، کاراکتری خلق کرده که برخی دوستش داشتند. عین جمله قبلی درباره هوتن شکیبا هم صادق است؛ او نیز یکی از بازیگرانی است که تقریبا هر نقشی که می‌آفریند، توجه جلب می‌کند. .

نظر شما چیست؟ اگر شما هم این سریال‌ را تماشا کرده‌اید نظرات خود را با ما در میان بگذارید

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

بهترین فیلم های ضد افسردگی

بهترین فیلم های ضد افسردگی افسردگی شرایطی است که امکان دارد همه ما در بهترین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *