خانه > مجله سلامت > تغذیه سالم > بهترین تنقلات برای سفر و کمپ کردن در طبیعت

بهترین تنقلات برای سفر و کمپ کردن در طبیعت

بهترین تنقلات برای سفر و کمپ کردن در طبیعت

برای سفر و کمپ کردن در طبیعت، انتخاب تنقلات مناسب و مفید می‌تواند تجربه لذت‌بخش‌تری را برای شما و اعضای خانواده‌تان رقم بزند. هر چند خوردن تنقلات سالم در دل طبیعت نقش مهمی بر افزایش انرژی شما دارد، اما معمولا قوانین و مقررات غذا خوردن در کمپ کردن کم‌رنگ‌تر می‌شوند و چیزی که بیشتر اهمیت دارد، لذت بردن شما از این سفر جذاب است. در این مقاله می‌توانید با لیستی از خوشمزه‌ترین و جذاب‌ترین تنقلات برای سفر و کمپ کردن در طبیعت آشنا شوید.

۱- پاپ کورن

در لیست تنقلات برای سفر به طبیعت، پاپ کورن همیشه بهترین انتخاب است. پاپ کورن یکی از مفیدترین خوراکی‌هایی است که می‌توانید در دل طبیعت میل کنید و در کنار لذتی که می‌برید، بخش زیادی از ویتامین‌ها، مواد معدنی و انرژی مورد نیاز بدن را تامین کنید. پیشنهاد می‌شود پاپ کورن را خودتان با روغن و نمک کمتر در خانه درست کنید تا از سالم بودن آن مطمئن باشید.

۲- میوه‌های متنوع

بهترین تنقلات برای سفر و کمپ کردن در طبیعت

میوه‌ها بهترین و سالم‌ترین تنقلات برای تامین انرژی هستند و احساس شادابی و نشاط بیشتری به بدن می‌بخشند. می‌توانید در سفر به طبیعت از میوه‌های متنوع مثل هندوانه، خربزه، توت فرنگی، هویج، سیب، گیلاس و هر نوع میوه‌ای که در دسترس دارید، استفاده کنید و از طعم لذیذ و مزه شگفت‌انگیز میوه‌ها در کنار دوستان و اعضای خانواده لذت ببرید.

۳- چیپس و پفک

برای خیلی از ما طبیعت گردی و خوش گذرانی بدون چیپس و پفک معنایی ندارد. طعم دوست داشتنی انواع چیپس سیب زمینی، پفک و اسنک‌های شور و خوشمزه آماده می‌تواند خاطره‌ای به‌یادماندنی برای شما رقم بزند. این بار به طبیعت سفر کردید، حتما یک بسته پفک حلقه‌ای یا چیپس‌های طعم دار همراهتان داشته باشید که ببینید که خوردن این تنقلات در سفر چقدر لذت‌بخش است.

۴- ماست یونانی

اگر اهل تنقلات سالم هستید و ترجیح می‌دهید در هر مکان و هر زمانی، از یک رژیم غذایی سالم پیروی کنید، می‌توانید به عنوان تنقلات از ماست یونانی استفاده کنید. ترکیب ماست یونانی همراه با میوه‌های خرد شده فصل می‌تواند پروتئین و ویتامین‌های مورد نیاز بدن را تامین کند و تجربه‌ای لذت‌بخش از یک خوراکی سالم اما خوشمزه را برای شما رقم بزند. برای افزایش انرژی و تامین فیبر مورد نیاز بدن می‌توانید در کنار میوه‌های خرد شده کمی هم آجیل به ماست اضافه کنید.

۵- انواع آجیل و مغزها

آجیل‌ها همیشه پایه ثابت تنقلات در سفر هستند. ارزش غذایی آجیل‌ها آنقدر زیاد است که به جرات می‌توان گفت هیچ تنقلاتی نمی‌تواند به اندازه آجیل‌ها مغزی و مفید باشد. پیشنهاد می‌شود برای سفر به طبیعت حتما مقداری پسته، بادام، فندق، تخمه آفتابگردان و تخمه کدو همراه خود داشته باشید.

۶- خرما

بهترین تنقلات برای سفر و کمپ کردن در طبیعت

خرما انرژی فوق‌العاده‌ای به بدن می‌بخشد و یکی دیگر از سالم‌ترین و مفیدترین تنقلات در سفر به طبیعت است. اگر در فکر کپک کردن در طبیعت هستید و دوست دارید چند روز یا چند ساعتی را از دغدغه‌های شهری دور باشید، بهتر است مقداری خرما همراه خود داشته باشید. طعم شیرین خرما در کنار دمنوش و چای بسیار لذت‌بخش است و می‌تواند به افزایش انرژی شما نیز کمک کند.

۷- میوه خشک

میوه خشک برای خیلی از ما حتی از میوه‌های تازه جذاب‌تر هستند. از طرفی خوردن میوه خشک بسیار راحت است و می‌توانید انواع میوه خشک را در یک ظرف به صورت ترکیبی همراه خودتان داشته باشید و هر زمان که احساس کردید لازم است چیزی بخورید، مقداری میوه خشک میل کنید. فراموش نکنید که کالری میوه خشک زیاد است و در صورتی که به صورت آماده خریداری می‌کنید، ممکن است با شربت ذرت و شکر تهیه شده باشد و باید کمتر مصرف شود.

۸- کراکرهای شور

انواع کراکرهای شور، چوب شورها و بیسکویت‌های شور از جذاب‌ترین تنقلات برای سفر در طبیعت هستند. در صورت تمایل می‌توانید کراکرها را همراه با مقداری کره بادام زمینی میل کنید و از این طریق بخش زیادی از چربی‌های سالم و پروتئین مورد نیاز بدن را نیز تامین کنید.

۹- شکلات تلخ

بهترین تنقلات برای سفر و کمپ کردن در طبیعت

خوردن شکلات آن هم زمانی که زیر سایه یک درخت نشسته‌اید و از خنکای هوا لذت می‌برید، می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد. اگر عاشق طعم شکلات هستید می‌توانید در سفر به طبیعت مقداری شکلات تلخ همراه خود داشته باشید و از آن به عنوان یک خوراکی سالم استفاده کنید.

۱۰- آدامس

آدامس از آن تنقلاتی است که می‌تواند جلوی پرخوری شما را بگیرد و به خوش‌طعم شدن دهان کمک کند. اگر در رژیم هستید و یا دوست ندارید در سفر به طبیعت پرخوری کنید، بهتر است یک آدامس توت فرنگی در دهانتان بگذارید و شروع به جویدن آن کنید. آدامس جویدن می‌تواند اشتهای کاذب را از بین ببرد و مانع غذا خوردن بیش از حد شما شود.

سخن نهایی

خوردن تنقلات در دل طبیعت بسیار لذت‌بخش است و از طرفی می‌تواند لحظاتی به‌یادماندنی را برای شما رقم بزند. اگر قصد دارید به طبیعت سفر کنید، به همراه داشتن تنقلات و داشتن برنامه‌ریزی دقیق ضرورت زیادی دارد و می‌تواند به شما کمک کند تا انرژی مورد نیاز بدن را تامین کنید. در مورد انتخاب تنقلات سفر در طبیعت خیلی به خودتان سخت نگیرید، اما فراموش نکنید که تنقلات را به اندازه بخورید و از زیاده‌روی اجتناب کنید.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

این خوراکی ها را هرگز با معده خالی نخورید؟

این خوراکی ها را هرگز با معده خالی نخورید؟ خوردن بعضی از غذا ها با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *