خانه > سرگرمی > خواندنی و دیدنی > بهترین کتاب های انتشارات میلکان

بهترین کتاب های انتشارات میلکان

بهترین کتاب های انتشارات میلکان

برای اینکه بتوانید کتابی مناسب بخوانید، باید این کتاب ها را از انتشاراتی خوب تهیه کنید. یک انتشارات کاربلد مانند انتشارات میلکان، کتابی روان، بدون غلط و خوانا را برای خوانندگان ارجمند خود فراهم می کند.

بهترین کتاب های انتشارات میلکان

انتشارات میلکان

هر چه سابقه یک انتشارات در زمینه چاپ انواع کتاب بیشتر باشد، بهتر می تواند لیستی از بهترین کتاب ها را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. انتشارات میلکان بیش از ۸ سال سابقه درخشان برای چاپ انواع کتاب در حوزه های کسب و کار، توسعه فردی، رمان، زندگی نامه و فلسفه دارد.

دسته بندی کتاب های انتشارات میلکان

یافتن کتاب مورد نظر زمانی آسان می شود که یک دسته بندی جامع برای انواع کتاب ایجاد شده باشد. در چنین حالتی با گشتن در دسته بندی مورد نظر خود می توانید انواع کتاب های آن حوزه را دیده و بررسی کنید.

·         مدیریت

برخی از توانایی های رهبران و مدیران ذاتی هستند ولی برخی دیگر باید با تجربه و مطالعه کسب شوند. کتاب های مدیریتی می توانند برای افراد شاغل در این حوزه نجات بخش باشند؛ همین طور برای افرادی که قصد دارند در زندگی شخصی و کاری خود با پیشرفت های قابل توجهی رو به رو شوند، کتاب های حوزه مدیریت معجزه می کنند.

·         کسب و کار

کتاب هایی در حوزه کسب و کار قرار می گیرند که راه اداره کردن کسب و کار را به صاحبان مشاغل نشان می دهند. این نوع کتاب ها برای اشخاصی که در قدم صفر راه اندازی شغل خود قرار دارند نیز مناسب هستند.

·         توسعه فردی

همه ما دوست داریم به شخصی تأثیر گذار تبدیل شویم. بیشتر ما تلاش می کنیم هر روز کمی از خود دیروزمان بهتر باشیم. کتاب های حوزه توسعه فردی حاصل تجربه، به کار بستن علم و آزمون و خطا هایی هستند که به جواب هایی مثبت و مؤثر رسیده اند.

·         فلسفه

کتاب های فلسفی برای افرادی علم دوست مناسب هستند. کتاب هایی درباره الهیات یا کتاب های متافیزیکی در این دسته قرار می گیرند. در این کتاب ها تا حد توان علم امروزی به سؤالات عمومی و تخصصی این علوم پرداخته اند.

·         رمان

داستان ها و افسانه ها همیشه طرفداران خاص خود را دارند. انواع داستان های عاشقانه، علمی – تخیلی، ماورائی، جنایی – پلیسی، معمایی یا دیگر ژانر های داستانی در دسته رمان ها قرار می گیرند. رمان ها می توانند ما را به دنیای خیال ببرند و اوقات خوشی را فراهم کنند.

۵ تا از بهترین کتاب های میلکان

همواره برخی کتاب ها از برخی دیگر بهتر و محبوب تر هستند. در ادامه ۵ مورد از بهترین کتاب ها در حوزه های مختلف را معرفی می کنیم.

·         تیز ذهن بمانید

کتاب «تیز ذهن بمانید» از کتاب های پر طرفدار در زمینه روانشناسی، توسعه فردی و پزشکی محسوب می شود. با خواندن این کتاب می توانید ذهنی زیرک را برای رسیدن به اهداف خود پرورش دهید.

خلاصه کتاب

در «تیز ذهن بمانید» تمامی داستان ها و افسانه های اشتباه در مورد پیری مغز و زوال عقل رد می شوند. با خواندن این کتاب می شود راهی برای داشتن ذهنی پویا و سالم در هر سن و سالی را در پیش گرفت.

در مورد نویسنده

دکتر «سانجی گوپتا» از پزشکان مغز و اعصاب آمریکایی است. سانجی گوپتا سال ها تجربه در زمینه تدریس و مشاوره در دانشگاه ها و محافل مطرح آمریکا دارد.

·         خرده عادت

اگر به دنبال یک کتاب موفقیت باشید، کتاب خرده عادت ها می تواند کمک کننده باشد. این کتاب برای نشان دادن مسیر های کوچک و قدم هایی کوتاه در راه رسیدن به هر هدفی نوشته شده است. خواندن این کتاب به همه علاقه مندان به پیشرفت و توسعه فردی توصیه می شود.

خلاصه کتاب

در کتاب خرده عادت ها به ریز ترین عادت های رفتاری پرداخته می شود. این رفتار ها هر چند کوچک هستند؛ ولی می توانند تأثیراتی مستمر روی رسیدن یا نرسیدن به اهداف داشته باشند. این کتاب با نشان دادن راه هایی برای ایجاد عادت های مثبت یا از بین بردن عادت های منفی راه را برای رشد فردی باز می کند.

در مورد نویسنده

از سخنرانان مشهور آمریکایی جیمز کلیر است. این نویسنده موفق کتاب هایی در حوزه توسعه فردی دارد که مشهور ترین آن ها کتاب خرده عادت ها می باشد.

·         اثر مرکب

کتاب اثر مرکب از دیگر کتاب های حوزه رشد فردی است. این کتاب به عواملی می پردازد که در طول زمان باعث شکست یا موفقیت فرد می شوند.

خلاصه کتاب

در کتاب اثر مرکب روش هایی عرضه می شوند تا به افرادی کمک کنند که می خواهند با داشتن برنامه ای کارآمد به موفقیت و پیشرفت برسند.

در مورد نویسنده

دارن هاردی پس از اتمام کار خود به عنوان ناشری در یک مجله موفقیت به فعالیت در حوزه های سخنرانی انگیزشی و نویسندگی کتاب های توسعه فردی رو آورد.

·         اطلس دل

اگر به شناختن بیشتر احساسات خود اهمیت می دهید، کتاب اطلس دل را از دست ندهید. این کتاب می تواند هیجانات و احساسات ناشناخته درونی را برای شما آشکار کند.

خلاصه کتاب

همه ما امکان دارد با شرایطی مواجه شویم و در آن نتوانیم احساس خود را تشخیص دهیم. در برخی موارد هم نمی توانیم احساس خود را بازگو کنیم. این کتاب برای شناخت بیشتر احساسات و یافتن مسیری برای ابزار آن ها راه حل هایی ارائه می کند.

درباره نویسنده

برنه براون از اساتید پژوهشی دانشگاه هوستون به شمار می رود. او در زمینه مواردی مانند آسیب پذیری، همدلی، شجاعت یا شرم مطالعه به پژوهش می پردازد.

·         چیز های کوچک زیبا

اگر به خواندن زندگی نامه علاقه داشته باشید، این کتاب انتخابی عالی خواهد بود. کتاب «چیز های کوچک زیبا» نوعی «خود زندگی نامه» محسوب می شود.

خلاصه کتاب

در این کتاب داستان هایی با پشت پرده های آن مطرح می شوند. مواردی که شاید هیچ گاه گمان نمی کنیم در یک ماجرا وجود داشته باشند. با خواندن این کتاب راهی برای پذیرش همه ابعاد زندگی خواهیم یافت.

در مورد نویسنده

شرل استرید یکی از نویسندگان آمریکایی فعال محسوب می شود. او با داشتن تحصیلات دانشگاهی در زمینه مطالعات زنان توانسته کتاب هایی خارق العاده را به رشته تحریر در آورد.

خرید اینترنتی از انتشارات میلکان

در دنیای پر مشغله امروزی، وقت از طلا نیز ارزشمند تر خواهد بود. اینترنت امکانات بسیاری برای زندگی راحت به وجود آورده. انتشارات میلکان همواره به فکر فراهم کردن شرایطی برای راحتی بیشتر مخاطبان خود بوده؛ به همین دلیل امکان خرید آنلاین کتاب را روی سایت انتشارات فراهم کرده است.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

فال روزانه | فال امروز شما

فال روزانه | فال امروزت رو بخون فال روزانه، فال امروز، فال امروز من، فال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *