خانه > بیوگرافی > بیوگرافی سیاسیون > بیوگرافی حسن آقامیری + دلیل خلع لباس شدن و لایو با احلام

بیوگرافی حسن آقامیری + دلیل خلع لباس شدن و لایو با احلام

بیوگرافی حسن آقامیری و همسرش 

در ادامه بیوگرافی حسن آقامیری روحانی خلع لباس شده و دلیل خلع لباس شدن حسن آقامیری و ماجرای لایو با احلام خواننده ایرانی را می خوانید .

عکس های حسن آقامیری

بیوگرافی حسن آقامیری

سید حسن آقامیری متولد ۱۷ اسفند ۱۳۵۸ در تهران است .

او فارغ التحصیل دروس حوزه تا پایان دوره لمعتین می باشد و روحانی بود

وی به دلیل سخنرانی های تند و فعالیت در شبکه های اجتماعی به شهرت رسید

مخالفان او اسمش را گذاشته‌اند: «روحانی تلگرامی»!

علاقه به حوزه

علاقه اش به حوزه از دوران کودکی با حضور در هیئت شروع شد و از آنجایی که به منبر و هئیت علاقمند بود در همان سال های اول تحصیل سال ۱۳۷۵ بعنوان مبلغ به روستاها می رفت

او سپس وارد یکی از هئیت های مذهبی قم و سخنران آن شد

شغل

درآمد سیدحسن آقامیری وابسته به روحانیت نیست.

او کار و کاسبی شخصی خودش را دارد. به گفته خودش مشاور یک شرکت خصوصی است و کار آزاد هم دارد.

او به مجله «همشهری جوان» گفته از حوزه علمیه شهریه نمی‌گیرد و تحت پوشش بیمه حوزه هم نیست. او همچنین گفته است که نه به منبر وابستگی دارد و نه به درآمد حاصل از آن.

اینستاگرام حسن آقامیری 

سیدحسن آقامیری یکی از روحانیون معروف چند سال اخیر بویژه در میان جوانان است و از تمام ظرفیت‌های رسانه‌های موبایلی امروز برای به اشتراک گذاشتن سخنرانی‌هایش استفاده می‌کند.

اینستاگرام حسن آقامیری یکی از راه های ارتباطی او با هوادارانش است .

منبر‌های او معمولا به صورت زنده از صفحه‌اش پخش می‌شوند و کلیپ‌هایی نیز توسط دوستداران او از سخنرانی‌هایش منتشر می‌شوند که معمولا بازدیدکننده‌های قابل توجهی دارند.

بیوگرافی حسن آقامیری

نیازی به تلویزیون رفتن ندارم

من حاضر نیستم بخاطر تلویزیون خود سانسوری کنم

الان پادکست هامون معمولا بالای یک میلیون بازدید می خورد، بسه دیگر، کدام برنامه مذهبی تلویزیونی یک میلیون نفر می روند می بینند؟ الان مردم از اینترنت دانلود می کنند و گوش می کنند

سخنرانی های متفاوت !

از آنجا که محوریت سخنرانی‌هایی آقامیری همیشه تکیه بر صفت «رحمانیت» خداوند دارد و کمتر از عذاب الهی و جهنم سخن می‌گوید باعث شده است که افراد زیادی مخالف او باشند. مخالفانش می‌گویند که او یک آخوند ولنگار است و برای لاکچری‌ها و بی‌قید و بند‌ها سخنرانی می‌کند. مخالفان آقامیری معتقدند او فقط بلد است خوب حرف بزند وگرنه اصلا حرف‌های خوبی نمی‌زند؛ برای همین هم هست که جوانان طرفدارش هستند.

طرفداران آقامیری، اما معتقدند که این روحانی نگاهشان را به مقوله دین و رحمانیت خداوند تغییر داده است و او را دوست دارند و سخنرانی‌هایش را دنبال می‌کنند. طرفداران آقامیری می‌گویند سخنرانی‌های او نسبت به سایر روحانیون متفاوت‌تر و دلنشین‌تر است.

آقامیری در سخنرانی گفته است: «یه خدایی براتون درست کردند که ایستاده آدما رو آویزون کنه، بسوزونه، آب جوش بهشون بده بخورن. اینا چرندیاته بهتون می‌گن. یه مشت دری وری بهتون میگن.»

او در سخنرانی دیگری درباره مساجد گفته است: «اگر مسجد به روش پیامبر اداره می‌شد، گنبد و بارگاه نداشت. گنبد می‌خواد چیکار مسجد؟ مناره می‌خواد چیکار؟ اینا یه زمانی تدابیری بود برای سرما و گرمای مسجد. الان که کولرگازی اومده. چند میلیارد خرج مناره‌های مساجد قم شده؟ با این پول چه‌کار‌هایی نمی‌شد کرد؟ چرا مسجد رو با فکر نمی‌سازید؟ مسجد می‌سازن با ظرفیت ۲ هزارنفر اونوقت پارکینگ نداره! بعد ماشینا میان پارک می‌کنن جلو زندگی مردم. اون وقت اونا هم هی لعن می‌کنن که مسجد براشون دردسر درست کرده. تحقیق بکنید راجع به آزار مساجد برای مردم. از دوتا املاکی بپرسید! هر محلی که تو کوچه‌ش مسجد باشه قیمتش پایین‌تره!»

اینها با برداشت های غیر منطقی و غیر انسانی از اسلام همه را به هم زدند

اهل بیت آمدند آینه خدا باشند، امام حسین (ع) حر رو تو کسری از ثانیه بخشیده، بعد خدای حسین (ع) میاد هزاران سال تو جهنم آدم ها رو شکنجه بده … !؟

فرزندان حسن آقامیری 

روحانیت شغل نیست !

آقامیری در یکی از سخنرانی‌هایش گفته است: «.. اهل بیت (ع) کار می‌کردند، اما برخی تصور می‌کنند که اهل بیت (ع) دست به خاک می‌زدند طلا می‌شد و کاری انجام نمی‌دادند؛ در حالی که این‌گونه نیست. همه آن‌ها شاغل بودند. در یکی از هیئت‌های قم سؤال کردم که شغل حضرت ابوالفضل (ع) چه بود؟ هیچ‌کس نمی‌دانست. به آن‌ها گفتم می‌دانید چرا نمی‌دانید؟ چون نمی‌دانید شغل من و امثال من چیست؛ چون اگر حضرت ابوالفضل (ع) شغل داشته باشد حاج آقا هم باید شغل داشته باشد؛ بنابراین ابوالفضلِ ذهن شما باید بیکار باشد تا بیکاری ما [روحانیون]توجیه شود.»

همسر حسن آقامیری / فرزندان حسن آقامیری 

حسن آقامیری سالها پیش ازدواج کرده است . تاکنون عکسی از حسن آقامیری و همسرش منتشر نشده است .

حاصل این ازدواج ۲ فرزند به نام هانی و حلما است .

او می گوید :من آدم راحتی هستم مثلا با فرزندانم هانی و حلما به پارک بازی، سینما، کنسرت، جنگل و دریا می روم و لباس شخصی هم می پوشم، توی خیابون امکان داره شلوار جین هم پام کنم !!

دلیل خلع لباس شدن حسن آقامیری

دلیل خلع لباس شدن حسن آقامیری

سید حسن آقامیری با شکایت دادستان ویژه روحانیت تهران و به حکم قاضی شعبه دوم دادگاه کیفری به خلع لباس دائم محکوم شده است.

روز شنبه ۲۲ دی از «خلع لباس دائم» خود خبر داد. او این خبر را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:

«بعد از ده پانزده سال بردن و آوردن و بازداشت‌کردن و ریختن تو محل کار و انفردای و… با شکایت دادستان ویژه تهران و به حکم قاضی شعبه دوم کیفری در دادگاه ویژه به ریاست دادستان کل کشور آقای منتظری بالاخره آقایون حکمشون رو صادر کردند. دو سال زندان که البته لطف کردند ۵ سال تعلیقش کردند؛ و خلع لباس دائم …»

پس از انتشار این مطلب از سوی آقامیری، سیداحمد خمینی بلافاصله به این موضوع واکنش نشان داد و خطاب به آقامیری نوشت: «تن آدمی شریف است به جان آدمیت، نه همین لباس زیباست نشان آدمیت … سیدجان عزیزتر می‌شی. خودت و خدای خودت قاضی اول و آخرین. نه اینکه هر کی محکوم بوده سالم بوده، اما اکثر آدمای سالم محکومند. عزت و ذلت خدا می‌ده و توی این دنیا همین محبت‌های مردمه که همیشه همراهته. خوش باش که ظالم نبرد راه به منزل … یاحق

براساس اطلاعیه روابط عمومی دادستانی کل ویژه روحانیت اتهامات منتسب به وی عبارتست از :

توهین به مقدسات از طریق تمسخر و ایجاد شبهه در احکام ضروری اسلام و تردید در اصالت قرآن کریم و اعتقاد به تحریف آن

نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی موجب تزلزل در اعتقادات مردم و جوانان

ارتکاب اعمال و رفتار خلاف شئون روحانیت و در نتیجه هتک حیثیت روحانیت

لایو حسن آقامیری و احلام خواننده ایرانی 

لایو حسن آقامیری و احلام خواننده ایرانی 

 لایو حسن آقا میری (روحانی فعال در شبکه‌های اجتماعی) با احلام خواننده ایرانی مقیم امارات در شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده‌ای داشته است.

حضور احلام با حجاب در لایو، و اجرای زنده احلام برای او و خوانندگی مشترک در لایو از نکات جالب این گفتگوی اینستاگرامی بود.

گردآوری: حیاط خلوت

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن زیبا تشکر از معلم | متن برای تبریک روز معلم

متن زیبا برای تشکر از معلم  در ادامه مجموعه ای از متن تشکر از معلم …

2 دیدگاه

  1. من نمیدونم خلع لباسش درست بوده یانه.
    ولی یه چیزی رو تو کتابهای تاریخ درسیمون می‌خواندیم.
    هر وقت به مردم و کشور از طرف حاکمیت وقت فشار وارد میشد.روحانیت آون زمان صدای مردم بودند و گاها به حضرت عبدالعظیم تحصن میکردن.یا خرید یا مصرف چیزی را تحریم میکردند.الان چرا خبری ازشون نیست ایکاش همشون خلع لباس کنند

    • فعلا دختران و زنان مملکت اسلامی بابت لجاجت با دین خود را خلع لباس کردند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *