خانه > بیوگرافی > بیوگرافی هنرمندان > بیوگرافی مروه چاییران بازیگر ترکیه ای زیبا

بیوگرافی مروه چاییران بازیگر ترکیه ای زیبا

بیوگرافی مروه چاییران و همسرش 

مروه چاییران بازیگر و خواننده ترکیه ای است . از سریال هایی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به عشق حرف حالیش نمیشه، ضربان قلب و بچه اشاره کرد. در ادامه بیوگرافی مروه چاییران و عکس های اینستاگرام مروه چاییران بازیگر نقش ایپک در ضربان قلب را مشاهده می کنید .

بیوگرافی مروه چاییران بازیگر

بیوگرافی مروه چاییران

مروه چاییران (به ترکی Merve Çağıran) متولد ۱۹ آبان ۱۳۷۱ در بالیکسیر است . او بازیگر زیبا و جوان ترک است .

خانواده مروه پس از به دنیا آمدن او به ازمیر مهاجرت کردند. پدر و مادر مروه چائیران  زمانی که وی ۴ ساله بوده از یکدیگر جدا شده اند.

مروه پس از تمام کردن دوران ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان، به استانبول و پیش مادرش آمده است. او در دوران دبیرستان به بازیگری علاقمند شد و پس از آمدن به استانبول، به یادگیری درس های بازیگری پرداخت.

عکس های اینستاگرام مروه چاییران ب

علاقه مندی ها 

او به موسیقی بسیار علاقمند است و در کنار بازیگری به کار موزیک و حتی ترانه سرایی نیز می پردازد. مروه به بچه ها نیز علاقه زیادی دارد. 

بازیگر مورد علاقه مروه، مریل استریپ است و بازی، زیبایی، رفتار و طرز نگاه مریل را بسیار دوست دارد. مروه سریعا به شرایط عادت می کند و غذای مورد علاقه او دلمه برگ مو است.

همسر و دوست پسر مروه چائیران 

همسر و دوست پسر مروه چائیران 

مروه چاییران مجرد است. او قبلا با رضا کوجا اوغلو (بازیگر) ، جم ییلماز ( کارگردان) و علی بوراک جیلان (بازیگر) رابطه داشته است.

اینستاگرام مروه چاییران 

سریال ها

مروه چائیران برای اولین بار با سریال تک ترکیه به دنیای بازیگری قدم گذاشت و پس از آن در سریال های معروفی همچون عروس های فراری (با بازی دنیز بایسال، سلین شکرجی، فورکان آندیچ، آچلیا توپال اوغلو)، دروغگو های کوچک شیرین( با بازی بنسو سورال، شوکرو اوزییلدیز، بوشرا دولی، ملیسا شنولسون، دیلان چیچک دنیز و بسته کوکدمیر) ، عشق حرف حالیش نمیشه، ضربان قلب و سریال بچه در سال ۲۰۱۹ به هنرنمایی پرداخته است.

ایپک بازیگر سریال ضربان قلب

اینستاگرام مروه چاییران 

اینستاگرام مروه یکی از راه های ارتباطی او با هوادارانش است و عکس های شخصی و فعالیت های هنری و علاقه مندی هایش را با طرفدارانش به اشتراک می گذارد .

ایپک بازیگر سریال ضربان قلب

وزن و قد مروه چاییران

قد مروه ۱.۷۴ سانتی متر و وزن او ۵۳ کیلوگرم است.

گردآوری: حیاط خلوت

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

بیوگرافی رزا بیات بازیگر نقش پانته آ در نیسان آبی

بیوگرافی رزا بیات  رزا بیات بازیگر ۲۳ ساله ایرانی است که اولین بار با بازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *