خانه > دنیای مد و فشن > طلا و جواهرات > ترندهای حلقه ازدواج سال ۱۴۰۲

ترندهای حلقه ازدواج سال ۱۴۰۲

ترندهای حلقه ازدواج سال ۱۴۰۲

هیچ چیز به اندازه حلقه‌های ازدواج، جذابیت مراسم عروسی را به تصویر نمی‌کشد. انتخاب یک حلقه طلا مناسب که بتواند معانی عمیقی همچون تعهد و عشق را بیان کند، کار بسیار سختی است، اما همواره مسائل جانبی محیط پیرامون  همچون مد و فشن و ترندهای طلا و جواهر می‌توانند در این زمینه ما را یاری دهند، از آنجایی که انتخاب حلقه ازدواج به دلیل ماهیت خاصی که دارد، کار بسیار چالش‌برانگیزی است. زوج های جوان می‌توانند در کنار سلیقه شخصی خود، از جواهرات ترند سال هم کمک بگیرند تا در نهایت از خرید خود رضایت داشته باشند.

ترندهای حلقه ازدواج سال 1402

حلقه ازدواج ترند ۲۰۲۳

در هنگام خرید حلقه ازدواج یا نامزدی، به یاد داشته باشید که قرار است تا آخر عمر و هر روز این انگشتر طلا مردانه و زنانه را در دستان خود قراردهید. بنابراین در وهله اول باید آن را دوست داشته و همچنین در هنگام استفاده از آن راحت باشید. اغلب حلقه‌های ازدواجی که دیده‌ایم به رنگ طلای زرد و سفید هستند، اما از آنجایی که تخیل طراحان، حد و مرزی نمی‌شناسد، حلقه‌های ترند ۲۰۲۳ بیشتر از جواهرات  با نگین‌های درشت و به رنگ رزگلد ساخته شده‌اند. تنوع بی‌شمار و منحصر به فرد مدل‌ها، امکان انتخاب مطابق با هر سلیقه‌ای را برای زوج‌ها فراهم کرده است. در ادامه شما را با برخی مدل‌های حلقه و انگشتر طلا ترند ۲۰۲۳ آشنا می‌کنیم.

حلقه ازدواج با نگین بیضی

انواع حلقه ازدواج طلا با الماس‌های بیضی شکل در ترند حلقه‌های ۲۰۲۳ به زیبایی خودنمایی می‌کند، مدل خاص و متفاوت این سبک نگین‌ها آن‌ها را به محبوب‌ترین حلقه‌های ازدواج تبدیل کرده است.

حلقه ساده و مینیمال

بدون شک تنها مدل و طرحی که در تمام دوره‌ها جزو ترند جواهرات و اکسسوری‌ها بوده و هیچ وقت از چرخه مد خارج نشده، زیورآلات ساده و مینیمال هستند. علی رقم این که سبک جواهرات و اکسسوری‌های ۲۰۲۳، به سمت نگین‌های درشت و رنگی است، اما انواع حلقه طلا و جواهرات ظریف و سبک بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌اند.

ترندهای حلقه ازدواج سال 1402

انگشتر با نگین گلابی شکل

در بین جدیدترین مدل‌های حلقه ازدواج، انگشتر طلا با نگین گلابی، یکی از طرح‌هایی است که توانسته طرفداران زیادی را بدست آورد. برای افرادی که علاقمند به انگشترهای پر زرق و برق با نگین‌های درشت و چشم‌گیر هستند، بدون شک حلقه ازدواج با نگین گلابی بهترین گزینه خواهد بود.

حلقه‌های طلا مفهومی و سفارشی

حلقه طلامفهومی، مخصوص زوج‌هایی است که تمایل دارند خارج از عادت رفتار کرده و همواره منحصر به فرد باشند، این افراد اغلب اکسسوری هایی را انتخاب می‌نمایند که، کمترکسی از آن‌ها استفاده می‌کند و برای همین انتخاب حلقه‌های سفارشی که مطابق با خواسته‌شان باشد، بهترین گزینه برای این گروه از افراد می‌باشد.

حلقه سه سنگ

از ترندهای مطرح و خاص ۲۰۲۳، حلقه ازدواج سه سنگ با طراحی فوق العاده خاص و زیبا است. سنگ‌های این مدل انگشتر طلا بر اساس ماهیت سنگ و نوع تراشی که دارند، می‌توانند بسیار متنوع و دلربا باشند.

 سنگ‌های رنگی و حلقه‌های خاص

علی رقم این که هنوز هم بسیاری از عروس خانم‌ها در هنگام انتخاب حلقه ازدواج به سراغ برلیان و مدل‌های مختلف تراش الماس می‌روند، اما بانوان طرفدار سبک مینیمال و زیورآلات ظریف، حلقه طلا با نگین رنگی را ترجیح می‌دهند. تجربه نشان داده است که، علاقمندان به این مدل حلقه ازدواج، بیشتر تمایل به نگین‌های یاقوت کبود و زمرد دارند.

ترندهای حلقه ازدواج سال 1402

حلقه ازدواج Toi et Moi

برای کسانی که به سبک کلاسیک علاقمندند و در عین حال خاص بودن را دوست دارند، حلقه طلا Toi et Moi بهترین انتخاب می‌باشد. این مدل حلقه ازدواج در زمره مدل‌هایی است که هیچ‌گاه قدیمی نمی‌شوند و همواره زیبایی دو شکل متفاوت از نگین  و جواهر را به خوبی در یک قاب به نمایش می‌گذارند.

حلقه طلا ست

سال‌هاست که زوج‌های جوان برای نشان دادن همدلی، اتحاد و همچنین عشق و علاقه به یکدیگر، از حلقه‌های ست استفاده می‌کنند. در واقع می‌توان گفت طرفداران این سبک حلقه ازدواج خیلی با ترند روز دنیا و مد و فشن کاری ندارند و صرفا به دنبال مدل مورد علاقه خود هستند. تنوع این مدل حلقه‌ها از طرح‌های ساده تا نگین‌دار، می‌تواند گزینه‌های مناسبی برای انتخاب انگشتر طلا مردانه و زنانه را در اختیار زوجین قرار دهد.

کلام آخر

انگشتر طلا و جواهری که بین همسران به نشانه وفاداری، صمیمیت و محبت رد و بدل می‌شود، به خودی خود ارزشمند است، اما از آنجایی که زوج های جوان همواره تمایل دارد برای گرامی داشت این مناسبت‌ و مراسم خاص به گونه‌ای ویژه و متمایز عمل نمایند، قطعا برای انتخاب حلقه ازدواج نیز به سراغ خرید مدل‌های خاص و منحصر به فرد می‌روند. هر سال طراحان مد و فشن اقدام به رونمایی از طرح‌ها و مدل‌های ترند سال می‌نمایند، بدون شک افرادی که می‌خواهند متفاوت از بقیه باشند، می‌توانند از میان حلقه‌های ارائه شده، نمونه نزدیک به سلیقه خود را انتخاب نمایند.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

فال روزانه | فال امروز شما

فال روزانه | فال امروزت رو بخون فال روزانه، فال امروز، فال امروز من، فال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *