خانه > سرگرمی > مجموعه عکس ها > تغییر چهره دختر رئیس‌جمهور سابق تعجب برانگیز شد

تغییر چهره دختر رئیس‌جمهور سابق تعجب برانگیز شد

تغییر چهره دختر رئیس‌جمهور سابق تعجب برانگیز شد

شایعات مربوط به انجام عمل های زیبایی، سال‌ها گریبانگیر ایوانکا ترامپ بود و با حضور دوباره‌ جلوی دوربین‌ها در دادگاه کلاهبرداری ۲۵۰ میلیون دلاری پدرش، دونالد ترامپ، در هفته گذشته و نمایش تغییر چهره‌اش دوباره اوج گرفت.

مشاور ۴۲ ساله سابق کاخ سفید و دختر دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، روز چهارشنبه در نیویورک در جایگاه شهود حاضر شد و پنج ساعت به سوالات بیشماری در مورد وضعیت مالی پدرش، دارایی‌هایشان و کار خود با سازمان ترامپ پاسخ داد.

عمل زیبایی ایوانکا ترامپ

سمت چپ ایوانکا ترامپ در سال ۲۰۲۰ و سمت راست هفته گذشته

اما این تنها شهادت‌های او نبود که نامش را بار دیگر بر سر زبان‌ها انداخت.

عکس‌های او در خارج از دادگاه، چهره تغییرکرده دختر اول سابق را به تصویر کشیده و جراحان زیبایی و پلاستیک معتقدند تغییر ظاهر ایوانکا حاصل ترفند آرایشی یا نورپردازی هوشمندانه نبوده است. با این حال یک منبع نزدیک اصرار دارد که ادعاهای این پزشکان کاملا نادرست است.

دکتر الکساندر زی ریوکین، جراح پلاستیک، معتقد است که این مادر ۴۲ ساله که با جرد کوشنر ازدواج کرده، روی تعدادی از مشخصات صورت خود از جمله بینی و چانه‌اش کار کرده است.

او پس از مقایسه عکس‌های سال ۲۰۲۰ و چهارشنبه گذشته ایوانکا ترامپ گفت «به نظر می‌رسد او کاملا تغییر کرده است. روی هم رفته، اکنون چهره او متناسب‌تر اما کمتر طبیعی به نظر می‌رسد، زیرا عیوب طبیعی‌اش کاهش یافته است.»

عمل زیبایی ایوانکا ترامپ

سمت چپ سال ۲۰۲۰، سمت راست اکنون

او گفت: «لب‌های او به وضوح با فیلر تقویت شده است. در عکس‌هایی که از جلو گرفته شده، لب‌ها خوب به نظر می‌رسند، اما زمانی که از نیمرخ نگاه می‌کنی مرزها به طرزی غیرطبیعی برجسته به نظر می‌رسند.»

دکتر ریوکین همچنین گفت که ایوانکا قبلاً فک طبیعی باریک و چانه کوچکی داشت و این ویژگی‌ها که مشخصه او بود و ظاهری منحصربه‌فرد به او می‌داد، اکنون از بین رفته است: «به نظر می‌رسد که او با فیلر یا ایمپلنت حجم قابل توجهی به چانه و فک خود اضافه کرده است. در عکس‌ها به نظر می‌رسد که چانه‌اش بیش از حد برجسته شده است.»

این متخصص زیبایی شناسی اضافه کرد که نوک بینی او نیز برجسته‌تر و مشخص‌تر به نظر می‌رسد و گفت: «این را احتمالاً با رینوپلاستی غیرجراحی با فیلر به دست آورده است».

به نظر دکتر ریوکین، «گونه‌های او، به احتمال زیاد با فیلر و بیش از حد تقویت شده‌اند.» و پیشانی او «از نیمرخ شکل گردتری به خود گرفته است که این احتمالاً با فیلر اسید هیالورونیک انجام شده است.»

به گفته این پزشک «خطوط ظریفی که ایوانکا زیر چشمانش داشت اکنون از بین رفته است. ممکن است برای سفت کردن پوستش از درمان ‌های انرژی مانند لیزر یا فرکانس رادیویی استفاده کرده، شاید هم بلفاروپلاستی (جراحی پلک) انجام داده باشد.»

دکتر نورمن ام. رو، جراح پلاستیک دارای گواهی هیئت مدیره نیز موافق بود که تغییر شکل ایوانکا در طول سالیان «به دلیل آرایش و نور نبوده است».

او معتقد است که نوک بینی ایوانکا باریک‌تر شده و پل بینی اش با جراحی زیبایی بینی کوچک‌تر شده است.

دکتر رو افزود: «قسمت پایین صورت و گردن او خط فک بسیار مشخص‌تر و گردنی خوش فرم و بلندتر را نشان می‌دهد. این می‌تواند نتیجه لیفت صورت یا روش ساده‌تری مثل لیزر صورت و گردن باشد.»

در همین حال، دکتر دیوید شفر، جراح پلاستیک مشهور، معتقد است که ایوانکا همان‌طور که بود هم زیبا بود درنتیجه هر عمل که انجام داده یک کار غیرضروری بوده است. او با نگاه کردن به عکس‌های ایوانکا به این نتیجه رسید که دختر رئیس جمهور سابق آمریکا به لب‌هایش پرکننده یا بوتاکس تزریق می‌کند. او همچنین به خط گونه و فک برجسته ایوانکا اشاره کرد که به نظرش می‌تواند نتیجه لیپوساکشن گردن باشد.

دکتر شفر همچنین به پوست بی عیب و نقص ایوانکا اشاره می‌کند که به عقیده او می‌تواند با میکرونیدلینگ رادیوفرکانسی به دست آمده باشد که می‌تواند به سفت شدن پوست و صاف شدن بافت کمک کند.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

پروفایل عید فطر | تبریک عید سعید فطر جدید

پیام تبریک عید فطر ۱۴۰۲  در ادامه مجموعه ای از متن ادبی تبریک عید فطر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *