خانه > زناشویی > دانستنی های جنسی > تفاوت واژن زن چاق و لاغر ! + انواع واژن

تفاوت واژن زن چاق و لاغر ! + انواع واژن

تفاوت واژن زن چاق و لاغر در چیست ؟

واژن یک لوله عضلانی است که از قسمت بیرونی بدن تا رحم ادامه دارد . شکل واژن در افراد مختلف ممکن است تا حدودی متفاوت باشد . در ادامه با انواع واژن و تفاوت واژن زن چاق و لاغر و تاثیر آن بر رابطه جنسی می خوانید .

تفاوت واژن زن چاق و لاغر

زنان لاغر ارگاسم بهتری دارند یا زنان چاق ؟ تفاوت اوج لذت جنسی در زنان چاق و لاغر در چیست ؟ آیا واژن زن چاق و لاغر با یکدیگر متفاوت است .

شکل، بافت، اندازه، رنگ و ظاهر کلی واژن و اندام تناسلی یک زن می تواند با زنان دیگر، متفاوت باشد و عامل وزن در این میان نیز می توان تا حدودی روی میل جنسی تاثیر گذار باشد .

متخصصان معتقدند که بسیاری از زنان به سختی می توانند به ارگاسم برسند حتی یکی از مطالعات نشان داده که فقط ۶۳ خانم ها در حین رابطه جنسی به ارگاسم می رسند  ولی این مسئله ارتباط مستقیمی با وزن آن ها ندارد .

اما هر چه وزن خانم ها بیشتر باشد ارگاسم شدن سخت تر می شود . زیرا وقتی خانم ها اضافه وزن داشته باشند پلاک هایی در رگ های خونی کوچک مربوط به اطراف ناحیه تناسلی شکل می گیرد که جریان خون را محدود می کند .

به همین دلیل است که کاهش وزن و لاغری می تواند به ارگاسم خانم ها کمک کند .در واقع وزن متناسب باعث می شود که جریان خون دوباره به حالت عادی بازگردد و حساسیت ناحیه واژن افزایش پیدا کند که در نهایت احتمال ارگاسم را بالا تر می برد .

ضمن اینکه کاهش وزن برای خانم ها این امکان را فراهم می کند که موقعیت های جنسی مختلف و بیشتری را تجربه کنند و وزن متناسب به خانم ها این امکان را می دهد که تحرک و انعطاف پذیری بیشتری داشته باشند و در وضعیت هایی قرار بگیرند که احتمال ارگاسم را افزایش می دهد .

واژن چیست؟

واژن یک لوله عضلانی و الاستیسیته و  است که از قسمت بیرون بدن تا رحم در داخل بدن ادامه دارد. واژن در حفره لگن خلفی مثانه و قدامی راست روده قرار دارد. طول واژن تا رحم به طور معمول هشت تا دوازده سانتی متر است که در طول رابطه جنسی و زایمان افزایش می‌یابد.

توجه: در زبان فارسی اندام تناسلی زن، واژن و مهبل مترادف هستند و معنی یکسانی دارند.

سطح داخلی مهبل (واژن) 

در طی مقاربت جنسی، انعطاف پذیری و افزایش اصطکاک دارد. پوشش داخلی لگن از بافت شکمی تشکیل شده و این بافت، باعث حفاظت از لایه های زیرین واژن می شود.

ترشحات تولید شده توسط واژن به وسیله واژن و PH اسیدی برای جلوگیری از رشد باکتری ها و مخمرها صورت می گیرد.

در طول رابطه جنسی، واژن مانند یک ظرف عمل می کند و اسپرم را به رحم و لوله‌های فالوپی انتقال می‌دهد. ساختار کششی مهبل (واژن) اجازه می‌دهد تا هنگام وارد شدن آلت تناسلی مرد، در طول و قطر به کشش لازم برسد.

در طی زایمان هم، واژن به عنوان کانال تولد جنین از رحم و خارج از بدن مادر عمل می کند. یک بار دیگر، کشش مهبل (واژن) اجازه می دهد تا به میزان قابل توجهی  باز شده و جنین از آن خارج شود.

واژن یک عضو ارگانیک الاستیک، عضلانی است که رحم را با اندام های بیرونی خارجی متصل می کند. توجه کنید که شکل، بافت، اندازه، رنگ و ظاهر کلی واژن و اندام تناسلی زن می تواند با زنان دیگر، متفاوت باشد.

انواع واژن

انواع مختلفی از واژن وجود دارد که رایج‌ترین آنها عبارتند از:

زائده داخلی لابیا

یکی از انواع واژن به صورتی است که لب های درونی (labia minora) به طور کامل توسط لب های بیرونی (labia majora) تحت پوشش دهی قرار گرفته است و برجستگی لابیا در بخش داخلی قرار داشته و مشخص نیست.

زائده خارجی لابیا

یکی دیگر از اشکال واژن به صورتی است که لب های درونی (لابیا) خارج از لب بیرونی بوده و به صورت برجستگی  آویزان است.

واژن پف‌دار

در این شکل، لب های درونی و بیرونی، پایین تر از استخوان لگن قرار دارد.

در نوع دیگر واژن، گستردگی واژن در بالا و لب های داخلی بیشتر بوده و به سمت پایین متمایل است.

واژن لاله شکل

در این شکل، واژن مانند جوانه شکوفا شده گل بوده و لب های داخلی از طریق لب های بیرونی احاطه شده است.

ممکن است شکل ظاهری یا اندازه واژن در هر زنی متفاوت باشد اما انعطاف پذیری بالا و عملکرد واژن در هر شکلی، یکسان بوده و همه آنها را منحصر به فرد و زیبا می کند.

اندازه واژن

اندازه های واژن در افراد مختلف بسیار متفاوت است و هر فردی ممکن است اندازه‌های متفاوتی داشته باشد اما به طور میانگین به ترتیب به صورت زیر است.

اندازه طول واژن

در حالت عادی، طول واژن به صورت زیر است: ۹ الی ۱۰ سانتی‌متر (۳.۵ تا ۴ اینچ)

اندازه قطر واژن

به طور میانگین در حالت عادی به صورت زیر است: ۲.۴ تا ۶.۵ سانتی‌متر (۰.۹۴ الی ۲.۵۶ اینچ است)

گردآوری: حیاط خلوت

منابع:

tanzimekhanevadeh.com

nabzema.com

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

غذاهایی که میل جنسی را از بین می برد

آنچه باید درباره کشنده های میل جنسی بدانید کافیست یک جستجوی کوچک در گوگل با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *