خانه > اخبار ایران و جهان > اخبار سیاسی > جمله‌ ای که رهبری را حین نماز به گریه انداخت

جمله‌ ای که رهبری را حین نماز به گریه انداخت

جمله‌ ای که رهبری را حین نماز به گریه انداخت

گریه رهبر برای سلیمانی هنگام نماز واکنش های زیادی به همراه داشت .رهبر معظم انقلاب سه بار در نماز بر پیکر شهید سلیمانی و سرداران مقاومت این جمله را خواندند و گریه کردند: «اللهم انا لا نعلم منهم الا خیرا، خدایا! ما جز خیر و خوبی از ایشان ندیده‌ایم»

جمله‌ ای که رهبری را حین نماز به گریه انداخت

در روز رستاخیز تهران و وداع تاریخی مردم مؤمن و قدرشناس آن با سردار بزرگ و پر افتخار اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دانشگاه تهران حضور یافتند و بر پیکر مطهر این شهید عالی‌مقام، مجاهد بزرگ ابومهدی المهندس و دیگر شهدای جنایت اخیر رژیم آمریکا، نماز اقامه کردند.

در این مراسم که با حضور چند میلیونی مردم و همچنین رؤسای قوای سه‌گانه، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، مسئولان لشکری و کشوری و همرزمان شهید در فضایی آکنده از حسرت آسمانی شدن حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، رهبر انقلاب اسلامی در نماز، خداوند را برای بزرگ داشتن مجاهدان راه خود به‌واسطه فوز و توفیق عظیم شهادت، حمد و سپاس گفتند و علوّ درجات آن شهدای عالی‌مقام را مسألت کردند.

همچنین رهبر معظم انقلاب سه بار در نماز بر پیکر شهید سلیمانی و سرداران مقاومت خواندند: «اللهم انا لا نعلم منهم الا خیرا، خدایا! ما جز خیر و خوبی از ایشان ندیده‌ایم».

منبع: isna.ir

*****************************

عکس نوشته درباره سردار سلیمانی | پروفایل شهادت قاسم سلیمانی

*****************************

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

اسرائیل به سیم آخر زد!

با این اقدامات ضد بشری و زیرپاگذاشتن همه قوانین بین المللی و ارزش های اخلاقی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *