خانه > نیازمندی ها > خرابی ترموستات ال ۹۰ +علائم خرابی ترموستات ال ۹۰

خرابی ترموستات ال ۹۰ +علائم خرابی ترموستات ال ۹۰

خرابی ترموستات ال ۹۰

خرابی ترموستات ال ۹۰ یکی از مشکلات رایج این اتومبیل‌ها می‌باشد. این قطعه که به صورت اتوماتیک دمای موتور را تنظیم می‌کند و اجازه نمی‌دهد که دمای خودرو دائماً در نوسان باشد. این قطعه معمولاً موتور را در دمای ۸۵ درجه نگه می‌دارد و زمانی که خراب شود، خودرو با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد. از این رو بهتر است که علائم خرابی این قطعه را بشناسید و در صورت مشاهده هر یک از این نشانه‌ها باید سریعاً به تعمیرگاه رنو مراجعه کنید و اقدامات لازم را برای تعویض این قطعه انجام دهید.

یکی از برترین نمونه از این تعمیرگاه‌ها، تعمیرگاه رنو وان می‌باشد که خدمات بی‌نظیر و بسیار مناسبی به مشتریان ارائه می‌دهد.

ترموستات ال ۹۰ و خرابی آن

خرابی ترموستات ال ۹۰ می‌تواند آسیب‌های مختلفی به موتور خودرو وارد کند و با گذشت زمان طول عمر موتور را کاهش دهد. زمانی که این قطعه خراب می‌شود دمای موتور متغیر می‌شود و این امر می‌تواند میزان غلظت روغن موتور را تغییر دهد. اگر دمای موتور افزایش یابد، غلظت روغن کم می‌شود و در نتیجه روغن خاصیت خود را از دست می‌دهد. همچنین اگر دمای موتور کاهش پیدا کند، غلظت روغن زیاد می‌شود و در نهایت روغن کاری به درستی انجام نمی‌گیرد.

از طرفی این قطعه در زمستان‌ها به موتور کمک می‌کند تا سریع‌تر گرم شود و از این طریق اجازه خراب شدن موتور را نمی‌دهد. معمولاً موتور خودرو باید بعد از گذشت ۱۵ دقیقه گرم شود و در شرایطی که موتور در مدت زمانی کم‌تر از آن گرم شود و یا این که بعد از گذشت ربع ساعت همچنان سرد باشد، قطعاً ترموستات خراب شده و باید برای تعویض آن‌ها اقدام کنید.

علائم خرابی ترموستات ال ۹۰

یکی از شایع‌ترین مشکلات خودرو‌ها، خرابی ترموستات آن‌ها می‌باشد. این قطعه که در تنظیم کردن دمای خودرو بسیار مؤثر هستند، زمانی که خراب می‌شوند به موتور آسیب رسانده و طول عمر آن را کوتاه‌تر می‌کنند. از این رو باید به محض خراب شدن این قطعه برای تعویض و یا تعمیر آن‌ها اقدام نمایید. شاید بپرسید که از کجا بفهمیم ترموستات خودرو خراب شده است؟ زمانی که ترموستات اتومبیل خراب می‌شود با نشانه‌ها و علائمی همراه هست که ادامه با مهم‌ترین نمونه از این نشانه‌ها آشنا خواهیم شد:

دمای عملیاتی نامنظم

یکی از شایع‌ترین علائم خرابی ترموستات ال ۹۰ که هنگام خرابی این قطعه از خودرو‌ها مشاهده می‌کنید، دمای نا منظم کار می‌باشد. زمانی که قطعه در حالت بسته گیر می‌کند، دمای موتور بیش از حد افزایش می‌یابد و زمانی که قطعه در حالت باز گیر کند، موتور بیش از حد خنک می‌شود.

کمبود گرمای کابین

خرابی این قطعه می‌تواند سبب با کمبود گرمای کابین همراه باشد.

علاوه بر دو مورد بالا مشکلات دیگری مانند جوش آوردن خودرو، کاهش دمای موتور و همچنین افزایش مصرف بنزین نیز از دیگر علائمی است که می‌توانند علائم خراب بودن این قطعه باشند.

مراحل تعویض ترموستات ال ۹۰

موقعی که یکی از علائم و نشانه‌های خرابی ترموستات را مشاهده کردید بهتر است به تعمیرگاه تخصصی ال ۹۰ مراجعه کنید و برای تعویض این قطعه اقدام نمایید. باید دقت داشته باشید که این قطعه یک وسیله مصرفی می‌باشد و پس از خراب شدن نمی‌توان آن را تعمیر کرد. از این رو هنگام خراب شدن این قطعه نمی‌توان برای تعمیر ترموستات ال ۹۰ اقدام کرد و باید آن را تعویض نمود.

برای انجام این کار ابتدا باید منتظر بمانید تا موتور خودرو به طور کامل خنک شود. سپس درب رادیاتور را باز کنید و مایع خنک‌کننده را تخلیه کنید. پس از آن جایگاه ترموستات را جدا کنید و ترموستات خراب را جدا کرده و یک نمونه جدید به جای آن جایگذاری کنید.

تعمیرکاران فعال در تعمیرگاه ال ۹۰ افرادی کارآزموده و خبره هستند و به راحتی می‌توانند زمان تعویض ترموستات ال ۹۰ را تشخیص دهند. در شرایطی که موقع تعویض قطعه باشد، ترموستات را برای شما عوض می‌کنند و از این طریق به موتور خودرو کمک می‌کنند تا طول عمر بالا‌تری داشته باشد.

تعمیرگاه تخصصی رنو وان

یکی از برترین تعمیرگاه‌های فعال در سراسر کشور که به تعمیر خودرو ال ۹۰مشغول می‌باشد، تعمیرگاه رنو وان است. این مجموعه تعمیرگاهی را می‌توان به عنوان برترین تعمیرگاه رنو معرفی کرد. این تعمیرگاه با استفاده از نیرو‌هایی مجرب و کارآزموده در تلاش است تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به عیب‌یابی خودرو شما بپردازد و آن را تعمیر می‌کند.

در شرایطی که حس کردید ترموستات خودرو شما خراب است و به درستی کار نمی‌کند، سریعاً به یکی از نمایندگی‌های رنو وان در شهر خود مراجعه کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن قطعه مورد نظر را برای شما تعویض نمایند. مبلغی که این مراکز به عنوان هزینه ترموستات ال ۹۰ و تعمیر آن دریافت می‌کنند بسیار مناسب و معقول می‌باشد و در مقابل خدمات بی‌نظیری از این نیرو‌ها دریافت خواهید کرد.

فیمت ترموستات ال ۹۰

قیمت ترموستات ال ۹۰ با توجه به میزان کیفیت آن تعیین می‌شود. در حالت کلی نمی‌توان قیمت ثابتی را برای این قطعه در نظر گرفت زیرا شرکت‌های زیادی در سراسر دنیا به تولید این محصولات می‌پردازند. همین امر سبب می‌شود تا کیفیت‌های مختلفی از این محصولات در بازار وجود داشته باشد و هر یک از آن‌ها قیمت‌های متفاوتی را تجربه کنند. علاوه بر آن داخلی یا خارجی بودن برند سازنده نیز می‌تواند بر روی قیمت آن‌ها تأثیر‌گذار باشد.

همچنین نوسانات قیمت دلار نیز مستقیماً بر روی قیمت این محصولات اثر می‌گذارد و اجازه ثابت ماندن قیمت‌ها را نمی‌دهد. بهترین تعمیرگاه رنو در تهران با نام رنو وان همواره در تلاش است تا این قطعه را در بالا‌ترین کیفیت و کم‌ترین قیمت‌ها در اختیار مشتریان قرار دهد. همچنین هزینه‌ای که برای تعویض این قطعه دریافت می‌کنند، بسیار کم و ناچیز می‌باشد.

کلام آخر

تعمیرگاه رنو وان را می‌توان به عنوان بهترین تعمیرگاه رنو در تهران معرفی کرد. این مجموعه به دستگاه‌های بسیار پیشرفته و مدپرنی مجهز می‌باشد و برای تعمیر خودرو‌ها از نیرو‌هایی بسیار با تجربه کمک می‌گیرد. از این رو زمانی که با خرابی ترموستات ال ۹۰ مواجه شدید، بهتر است که به یکی از این مراکز مراجعه کنید تا در مدت زمان کوتاه و با هزینه‌های بسیار مناسبی این قطعه را برای شما تعویض نمایند. شما با این کار می‌توانید دمای موتور را تنظیم کنید و از خراب شدن آن جلوگیری کنید.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متن‌های تبلیغاتی خلاقانه؛ هنر جذب مشتریان از طریق پیامک

متن‌های تبلیغاتی خلاقانه؛ هنر جذب مشتریان از طریق پیامک شرکت‌های مختلف برای تبلیغات خود باید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *