خانه > نیازمندی ها > متن‌های تبلیغاتی خلاقانه؛ هنر جذب مشتریان از طریق پیامک

متن‌های تبلیغاتی خلاقانه؛ هنر جذب مشتریان از طریق پیامک

متن‌های تبلیغاتی خلاقانه؛ هنر جذب مشتریان از طریق پیامک

شرکت‌های مختلف برای تبلیغات خود باید از روش‌های متفاوتی استفاده کنند.  یکی از موثرترین تبلیغات در دنیای امروز، ارسال پیامک‌های تبلیغاتی است. به این شیوه از تبلیغات، بازاریابی پیامکی گفته می‌شود. در این روش شما باید بتوانید متن‌های تبلیغاتی خلاقانه بنویسید و برای مخاطبان خود ارسال کنید.

برای نوشتن یک متن خوب که بتواند روی مخاطب شما تاثیر بگذارد، باید نکات مهمی را در نظر بگیرید. این متن‌ها باید در عین حال که تمامی اطلاعات مورد نظر شما را در بر می‌گیرند، جذاب و زیبا باشند. با این کار مخاطب ترغیب خواهد شد که پیامک شما را بخواند و به آن توجه خواهد کرد. بیایید در ابتدا ببینیم پیامک‌های تبلیغاتی را از چه طریقی می‌توان ارسال کرد.

روش ارسال پیامک‌های تبلیغاتی

شاید بسیاری از افراد فکر کنند پیامک‌های تبلیغاتی که از ارگان‌های مختلف دریافت می‌کنند، از طریق سیمکارت‌های شخصی ارسال می‌شود و یا سیمکارت‌هایی مخصوص این کار وجود دارد. اما باید بگوییم تنها راه ارسال اس ام اس های تبلیغاتی، استفاده از پنل پیامکی است. اگر شما با سیمکارت‌های شخصی قصد ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشید، مخابرات خط شما را مسدود می‌کند. برای ارسال این پیامک ها لازم است که یک پنل پیامکی داشته باشید. برای تهیه یک پنل درجه یک می‌توانید به وبسایت melipayamak.com مراجعه کنید.

پنل اس ام اس در اصل یک نرم‌افزار تحت وب است که به شما کمک می‌کند تا پیامک‌های انبوه خدماتی، تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی خود را ارسال کنید. این پنل قابلیت ارسال پیامک به روش‌های مختلف را نیز برای شما فراهم می‌کند. برای مثال می‌توانید بر اساس کد پستی و منطقه مورد نظر خود اس ام اس بفرستید و یا به بانک شماره‌های به‌روز برای ارسال تبلیغات دسترسی داشته باشید.

چگونه یک متن تبلیغاتی خلاقانه بنویسیم؟

در بازاریابی پیامکی تنها راه ارتباطی شما با مخاطبان خود، متن اس ام اس شماست. در شبکه‌های مجازی شما می‌توانید با آپلود ویدئو، عکس و سایر محتواهای صوتی و تصویری با مشتری خود ارتباط برقرار کنید. در این نوع محتواها خلاقیت بیشتری در جریان است و به روش‌های متفاوت‌تری می‌توان با مخاطب ارتباط گرفت. شما در بازاریابی پیامکی صرفا می‌توانید با نوشتن یک متن با مشتری ارتباط بگیرید. البته این نکته مثبتی به حساب می‌آید. زیرا دیگر لازم نیست مدام به روش‌های مختلف فکر کنید و زمان زیادی را برای تولید محتوای صرف کنید. با نوشتن یک پیام تبلیغاتی استاندارد و خوب، مشتری را به کسب‌وکار خود جذب کنید.

شروع جذابی داشته باشید

وقتی پیامی روی گوشی افراد ارسال می‌شود، پیش از باز کردن پیام، چند کلمه اول آن دیده می‌شود. بهتر است این کلمات را جذاب و گیر انتخاب کنید تا مخاطب را به خواندن ادامه پیام شما ترغیب کند. مخاطب شما کنجکاو خواهد شد که دقیقا درباره چه موضوعی قرار است صحبت کنید.

نمونه متن:

روز تعطیل برنامه ات چیه؟
تور یک روزه به دریاچه شورمست پیشنهاد خوبیه برات
آژانس مسافرتی آسا

اطلاعات کافی را در متن پیامک خود قرار دهید

یک متن خوب، باید تمامی اطلاعات مورد نظر شما را در خود جای داده باشد. این اطلاعات می‌تواند هرچیزی باشد که برای شما مهم است و می‌خواهید مخاطب شما آن‌ها را بداند. برای مثال اگر قرار است محل فروشگاه خود را تغییر دهید، باید این موضوع را دقیقا به آن‌ها بگویید و آدرس محل جدید را نیز برایشان ذکر کنید. حتی می‌توانید لینک نقشه آن را نیز در متن اس ام اس خود قرار دهید.

نمونه پیامک:

شعبه جدید فروشگاه ما افتتاح شد
از فردا به مدت یک هفته با ۲۰% تخفیف از ما خرید کنید
آدرس: تهران، شریعتی،…

مخاطب خود را شناسایی کنید

برای اینکه بتوانید یک متن جذاب بنویسید، باید مخاطب هدف خود را مشخص کنید و متناسب با آن گروه متن خود را بنویسید. برای مثال متنی که قرار است برای تبلیغ لوازم آرایش نوشته شود، باید با متن یک اطلاع‌رسانی رسمی از نظر لحن و مخاطب هدف متفاوت باشد. پس با توجه به اینکه قرار است برای چه کسانی و با چه هدفی پیامک ارسال کنید، متن خود را بهینه کنید.

ارائه پیشنهادات ویژه و کوپن تخفیف را در متن خود فراموش نکنید

یکی از کارهایی که می‌تواند در تاثیر و جذابیت متن شما تاثیر زیادی داشته باشد، ارائه تخفیف‌های هیجان‌انگیز است. همه کسب‌وکارها در بازه‌های زمانی و به مناسبت‌های مختلف برای مخاطبان خود تخفیف در نظر می‌گیرند. بهتر است در مناسبت‌هایی مانند سال نو، روز زن، مرد و… برای مشتری‌های خود تخفیف‌های ویژه در نظر بگیرید و آن‌ها را با یک متن جذاب شگفت‌زده کنید. این کار به فروش بیشتر شما نیز کمک می‌کند.

نمونه متن اس ام اس:

سال نوت پیشاپیش مبارک
تا آخر اسفند هرچی بخری، یک هدیه از ما دریافت میکنی
همین حالا برو تو سایت و خریدت رو نهایی کن
آدرس سایت: shadli.com

ضرورت ایجاد کنید

سعی کنید متن خود را طوری بنویسید که مخاطب بعد از خواندن آن احساس کند که به کالا و خدمات شما نیاز دارد. حتی بهتر است برای خرید یک بازه زمانی تعیین کنید. با این کار آن‌ها حس می‌کنند اگر در این مدت از شما خرید نکنند، فرصت بزرگی را از دست داده‌اند.

نمونه اس ام اس:

زمستون رسید! لباس گرم نمیخوای؟
تا آخر هفته با ۲۰% تخفیف میتونی از ما خرید کنی
اینستاگرام ما: ………..

کلام آخر؛ از بازاریابی پیامکی غافل نشوید!

در بازاریابی پیامکی تنها راه ارتباطی شما با مخاطبان خود، متن اس‌ام‌اس شماست. شما در بازاریابی پیامکی صرفا می‌توانید با نوشتن یک متن با مشتری ارتباط بگیرید. البته این نکته مثبتی به حساب می‌آید. زیرا دیگر لازم نیست مدام به روش‌های مختلف فکر کنید و زمان زیادی را برای تولید محتوای صرف کنید. با نوشتن یک پیام تبلیغاتی استاندارد و خوب، مشتری را به کسب‌وکار خود جذب کنید.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

کاربرد دریچه‌های منهول کامپوزیتی در تأسیسات زیرزمینی

کاربرد دریچه‌های منهول کامپوزیتی در تأسیسات زیرزمینی همه ما به هنگام عبور از خیابان‌ها دریچه‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *