خانه > اخبار ایران و جهان > اخبار گوناگون > داماد سردار قاسم سلیمانی کیست؟ + عکس داماد قاسم سلیمانی

داماد سردار قاسم سلیمانی کیست؟ + عکس داماد قاسم سلیمانی

داماد سردار قاسم سلیمانی کیست؟

داماد سردار قاسم سلیمانی برادرزاده ایشان است . خبرهایی در مورد شهادت داماد سردار سلیمانی در شبکه های مجازی منتشر شده بود که تکذیب شد .

برخی رسانه ها این عکس را به عنوان عکس داماد سردار قاسم سلیمانی و پسرش منتشر کردند .اما این عکس فرزند سپهبد شهید قاسم سلیمانی در کنار فرزند شهید احمد کاظمی می باشد .

تاکنون عکسی از داماد قاسم سلیمانی منتشر نشده است .

داماد سردار قاسم سلیمانی کیست؟

فرزند سپهبد شهید قاسم سلیمانی در کنار فرزند شهید احمد کاظمی

در ابتدای انتشار خبر شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در خبرها عنوان شد داماد سردار قاسم سلیمانی هم در حملات صورت گرفته به کاروان فرمانده سپاه قدس در شهر بغداد، به شهادت رسیده است

اما بعد از انتشار اسامی شهیدان ، نامی از داماد سردار حاج قاسم سلیمانی نبود .

سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی به شهادت رسید. ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی و چند نفر از اعضای این سازمان نیز در این حمله به شهادت رسیدند.

خبر شهادت (ترور) سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی در حمله آمریکایی‌ها در نزدیکی فرودگاه بغداد به سرعت تبدیل به مهمترین خبر در سطح رسانه های جهانی شد!

شبکه العربیه نیز در گزارشی عنوان کرد: ” تلویزیون رسمی عراق از کشته شدن قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس شاخه برون‌ مرزی سپاه پاسداران ایران و دستیار او ابومهدی المهندس فرمانده یکی از فرماندهان حشد الشعبی عراق در حمله موشکی به فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد. ” این شبکه خبری افزود:

” از سویی حساب‌ های شبکه‌ اجتماعی تصویری از جسدی منتشر کرده‌ اند که گفته شده متعلق به قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس است. “

در این حمله تروریستی، جمعا ده نفر به شهادت رسیدند که پنج نفر از جمله سردار سپهبد پاسدار شهید قاسم سلیمانی, ایرانی و پنج نفر دیگر از جمله ابومهدی مهندس معاون نیروهای حشدالشعبی عراق، عراقی بودند.

دفتر فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اسامی شهدای عضو سپاه پاسداران­ را که در حمله تروریستی آمریکایی ها در بغداد به شهادت رسیدند اعلام کرد.

اسامی شهدای پاسدار همراه سردار شهید سلیمانی به این شرح است

۱-سردار سرتیپ پاسدار حسین جعفری نیا

۲-سرهنگ پاسدار شهرود مظفری نیا

۳- سرگرد پاسدار هادی طارمی

۴- سروان پاسدار وحید زمانیان

بر این اساس برخی شایعات مبنی بر حضور و شهادت داماد سردار سلیمانی در حمله تروریستی بامداد امروز آمریکایی‌ها تکذیب می‌شود.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

متهم اصلی قحطی باران و برف پیدا شد!

متهم اصلی قحطی باران و برف پیدا شد! از دو فصل سرد سال، «فقط اسامی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *