خانه > فرهنگ و هنر > سینما ، تئاتر ، تلویزیون > دانلود تیزر قسمت اول فصل دوم سریال شهرزاد

دانلود تیزر قسمت اول فصل دوم سریال شهرزاد

دانلود تیزر قسمت اول فصل دوم سریال شهرزاد

تیزر قسمت اول فصل دوم سریال شهرزاد / فردا پخش فصل دوم این سریال آغاز می شود.

دانلود تیزر رسمی قسمت اول فصل دوم سریال شهرزاد

دانلود و مشاهده فیلم های بیشتر

دانلود قسمت اول فصل دوم سریال شهرزاد

دوشنبه های شهرزاد از فردا دوباره شروع شود

قرار دوشنبه‌های شهرزاد از فردا دوباره شروع می‌شود. سری دوم سریال شهرزاد در حالی روانه شبکه نمایش خانگی خواهد شد که تهیه‌کننده‌اش از جزئیات پخش فصل جدید این سریال از شبکه‌های تلویزیونی خارجی خبر داده است. اتفاقی که در این سال‌ها برای سریال‌های ترکیه‌ای رخ داده، شاید در مورد شهرزاد هم قابل تکرار باشد؛ سریالی که حالا خیلی‌ها چشم ‌انتظار سری دومش هستند و نباید فراموش کرد که حفظ موفقیت از رسیدن به آن دشوارتر است. شهرزاد در سری اولش آنقدر توقع‌ها را بالا برده که بتوان گفت سازندگانش در سری دوم با کار بسیار دشواری مواجه بوده‌اند، به‌خصوص اینکه در فاصله شهرزاد ۱ و شهرزاد ۲، اتفاق‌های حاشیه‌ای و فرامتنی‌‌ هم رخ داد که می‌توانست پرونده این سریال را به شکلی نامناسب ببندد. شهرزاد اما با تمام حاشیه‌ها و مشکلات به راه خودش ادامه داد تا دوباره دوشنبه‌های ایرانی‌ها را با هیجانی دلچسب همراه کند؛ البته به‌شرطی که همه پیش‌بینی‌ها درباره کیفیت شهرزاد ۲ درست از کار درآید. اگر اینگونه شود مردم رفیق نیمه‌راه نخواهند بود.

دانلود قسمت اول فصل دوم سریال شهرزاد

با مرگ بزرگ‌آقا در انتهای سری اول، غیبت علی نصیریان در شهرزاد ۲ قطعی به‌نظر می‌رسید. با توجه به سهم پررنگ علی نصیریان در توفیق شهرزاد باید دید بدون حضور او، سریال چه سر و شکلی پیدا می‌کند. در مقاطعی گفته شد که نصیریان هم در شهرزاد۲ بازی خواهد کرد و تعدادی فلاش‌بک در سریال گنجانده شده که بزرگ‌آقا در آنها حضور دارد. کمی بعد اما خود نصیریان اعلام کرد ‌ با توجه به اینکه بزرگ‌آقا در سری اول از دنیا رفته، دلیلی برای حضورش در شهرزاد۲ وجود ندارد.
بقیه بازیگران اصلی شهرزاد اما در سری دوم حضور دارند. شهرزاد۲ فرصتی فراهم می‌کند تا همچنان سرنوشت فرهاد، شیرین، قباد و البته خود شهرزاد را پیگیری کنیم. در روزهای سخت تولید سری دوم، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی و پریناز ایزدیار پشت سریال ایستادند و از آن حمایت کردند. در سری دوم امیر جعفری، رضا کیانیان، رویا نونهالی و آتنه فقیه‌نصیری هم به جمع بازیگران اضافه شده‌اند.
خلاصه سریال شهرزاد ۲
سرنوشت شهرزاد۲ تا حد قابل‌توجهی به کار نغمه ثمینی بستگی دارد. اگر فیلمنامه سری اول و جادوی قصه‌گویی و نوشتن دیالوگ‌های شاعرانه و جذاب و درست درآوردن مایه عاشقانه اثر در کنار ارجاع‌های سیاسی- اجتماعی هوشمندانه، در سری تازه هم به چشم بخورد، می‌شود به سرنوشت شهرزاد۲ امیدوار بود. در یک کلام اگر فیلمنامه سری دوم شهرزاد به خوبی قسمت اول باشد، تکرار موفقیت سری اول، کمترین انتظاری است که می‌توان از این سریال داشت.

خلاصه سریال شهرزاد ۲

دانلود آنونس فصل دوم شهرزاد 

دانلود و مشاهده فیلم های بیشتر

دانلود تمام قسمت های شهرزاد 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

طرز تهیه موساکا غذایی خوشمزه با بادمجان

موساکا غذایی خوشمزه با بادمجان موساکا یک نوع گراتن است که با بادمجان درست می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *