خانه > روانشناسی > مجله موفقیت > درآمد ماهانه ۱۵ میلیون تومانی از فروش سبزی پاک شده!

درآمد ماهانه ۱۵ میلیون تومانی از فروش سبزی پاک شده!

درآمد نجومی از فروش سبزی پاک شده

کسب درآمد و ایجاد شغل آرزو و دغدغه هر جوانی است. بسیار از افراد شبانه روز در فکر یک ایده موفق بازاریابی برای ایجاد کسب و کار خود هستند که بتوانند هم از بیکاری خلاص شوند و درآمد بالایی داشته باشند اما به دلیل اینکه به نتیجه ای نمیرسند خیلی زود به سراغ سایت های استخدام میروند تا یک شغل کارمندی ساده را پیدا کنند.

اما چرا افراد در راه رسیدن به موفقیت زود نا امید می شوند؟ باید این موضوع را در نظر گرفت همیشه یک ایده خوب الزاما ایده ای عجیب و غریب نیست. یک فروش در زمان مناسب و هوشمندی فروشنده کافیست تا درآمدها را روانه جیب شما کند.

به طور مثال یکی از راه های سنتی کسب درآمد فروش سبزی است. این شغل به ظاهر معمولی اگر در زمان و مکان مناسب خود باشد به راحتی تبدیل به یک شغل پردرآمد خواهد شد. شغلی که چند سالی می شود افراد باهوش و خوش فکر را به سمت خود کشانده است.

فروش سبزی خوردن‌ پاک شده به دلیل اینکه در ماه رمضان خانواده ها علاقه مند هستند سر سفره های افطار همیشه سبزی را داشته باشند بسیار پر رونق می شود. فروش سبزی در ماه مبارک رمضان تا جایی رونق گرفته است که کاسبان این شغل چرخ‌های دستی خود را برای فروش بیشتر در سطح شهر افزایش داده اند.

این اقدام به دلیل راحت‌تر کردن کار خانم‌های شاغل و خانه دار با استقبال ویژه‌ای روبرو بوده به طوریکه تمایل مردم برای خرید سبزی خوردن کیلویی کمتر شده و اغلب به دنبال چرخ دستی‌های سبزی فروش سطح شهر می‌گردنند.

درآمد 15 میلیون تومانی یک سبزی فروش با چرخ دستی!

در ماه مبارک رمضان این خوراکی پر خاصیت مهمان ویژه سفره‌های ایرانی در افطار محسوب می‌شود و کمتر سفره‌ای دیده می‌شود که با سبزی زینت داده نشود.

با این حال رونق فروش سبزی‌ها باعث شده است که سبزی فروش‌های دوره گرد وسعت کار خود را بیشتر کنند و با افزایش چرخ‌های دستی خود درآمد خوبی در این ماه کسب کنند.

سرمایه اندک به همراه درآمد بالا 

این شغل کم دردسر برای شروع به سرمایه بالایی نیاز ندارد به طوریکه با یک چرخ دستی یا فرغون ساده و پیدا کردن مکانی پر رفت و آمد و همچنین دسته کردن سبزی‌ها افراد کار خود را شروع می‌کنند.

در این میان سبزی فروش‌های دوره گرد تا حدی گسترش پیدا کردند که نارضایتی کاسب‌های میوه و سبزی فروش را به همراه داشته است و این افراد برای حفظ منافع خود ترجیحا در کنار مغازه فروش سبزی‌های دسته‌ای را پیش گرفته اند یا با خرید یک چر خ دستی یا فرغون فروش سبزی‌های خود را به دست افراد دیگر سپرده اند.

فروش سبزی خوردن در فضای مجازی 

از طرفی فروش سبزی های دسته ای به فضای مجازی هم رسیده به طوریکه برخی از افراد با انجام کار دسته بندی سبزی ها و فروش آن به طور عمده کار را برای سبزی فروش ها راحت کرده و افراد با یک تماس تلفنی می توانند سبزی مورد نیاز خود برای فروش را تحویل بگیرند.

در همین راستا بکی از دست فروشان سبزی که در حوالی نارمک بساط می‌کند در خصوص وضعیت کلی شغلش گفت: به طور کلی فصل تابستان و ایام ما مبارک رمضان فروش بهتری نسبت به دیگر فصول سال داریم و از طرفی در ماه مبارک رمضان شاید سودمان به ۴ یا ۵ برابر روز‌های عادی هم برسد.

این فرد در خصوص میزان درآمدش حرفی نزد، اما تعداد دسته‌های فروش روزانه خود را در ماه مبارک رمضان بیش از ۳۰۰ دسته اعلام کرد.

به عبارتی هر بسته ۳۰۰ تومان قیمت دارد و با حساب سرانگشتی می‌توان درآمد روزانه این فرد را حدود ۹۰۰ تومان محاسبه کرد که با درنظر گرفتن هزینه خرید سبزی حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان برای این فرد باقی می‌ماند.

این دستفروش با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان به دلیل استقبال مردم کار خود را گسترش داده است عنوان کرد: برای فروش بیشتر با تهیه فرغون دیگری به همراهی برادرم فروش خود را دو برابر کرده ام.

سخن پایانی:

همان طور که خواندید بدون داشتن سرمایه اولیه هم می توان کسب درآمد کرد و موفق شد. به شغل های دیگر هم فکرکنید، زمان و مکان مناسب آن را پیدا کنید و شانس خود را برای رسیدن به موفقیت و درآمد امتحان کنید.

اگر ایده ای دارید و دوست دارید آن را با سایر عزیزان خواننده این مطلب به اشتراک بگذارید و هم فکری کنید زیر همین مطلب بنویسید. موفق باشید.

گردآوری: مجله موفقیت

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

۹ راهکار برای آن که در نگاه اول به دل دیگران بنشینید

۹ راهکار برای آن که در نگاه اول به دل دیگران بنشینید کارهای زیادی وجود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *