خانه > اخبار ایران و جهان > اخبار فرهنگی هنری > دلیل شکایت سیروان خسروی از بهاره رهنما و حکم شلاق بهاره رهنما چیست ؟

دلیل شکایت سیروان خسروی از بهاره رهنما و حکم شلاق بهاره رهنما چیست ؟

ماجرای بهاره رهنما و سیروان خسروی + علت شکایت سیروان خسروی از بهاره رهنما

دعوای سیروان خسروی و بهاره رهنما و شکایت سیروان خسروی از بهاره رهنما به نفع سیروان به پایان رسید . در ادامه علت شکایت سیروان از بهاره رهنما و حکم شلاق بهاره رهنما را می خوانید .

دلیل شکایت سیروان خسروی از بهاره رهنما

حکم شلاق بهاره رهنما / دلیل شکایت سیروان خسروی از بهاره رهنما

در پی شکایت سیروان خسروی از بهاره رهنما مبنی بر نشر اکاذیب، توهین و هتک حرمت، بهاره رهنما به تحمل ۵۰‌ ضربه شلاق محکوم شد.

حدود دو سال پیش بهاره رهنما در فضای مجازی (اینستاگرام) اقدام به بیان مطالبی کذب و همچنین بیان الفاظ رکیک از قبیل (ایشان مزدور چه کسانی بوده- بی ادب-ایشان برای گرفتن مجوز دولا و راست شده و…) علیه سیروان خسروی انجام داد که بعد از شکایت سیروان خسروی از بهاره رهنما، حکم دادگاه به نفع سیروان‌خسروی تمام شد و بهاره رهنما به تحمل ۵۰ ضربه شلاق تعزیزی محکوم شد.

گفتنی است؛ رای صادره به استناد ماده ۴۴۳ قانون آیین دادرسی کیفری در این مرحله قطعی است.

دلیل شکایت سیروان خسروی از بهاره رهنما

علت شکایت سیروان خسروی از بهاره رهنما

اما داستان دعوای سیروان خسروی و بهاره رهنما به دو سال پیش باز می‌گردد.

در فروردین ۹۷ سیروان خسروی در یک پست نسبت به وضعیت و مشکلات کشور انتقادات تندی را مطرح کرد.

سیروان خسروی گفته بود حامیان دیروز، معترضین امروز هستند و این سلبریتی‌های (بی سواد) در هر انتخابات به یک رنگی درمی‌آیند. این خواننده رفتار سلبریتی‌ها را مشمئزکننده دانسته بود.

نوک پیکان انتقادات او نسبت به سلبریتی‌هایی بود که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ فعالیت‌های تبلیغاتی داشتند.

سپس «امیرمهدی ژوله» نسبت به آن پست سیروان واکنش نشان داد ولی در اتفاقی عجیب اینستاگرام این بازیگر و نویسنده سینما و تلویزیون هک شد.

پس از هک صفحه امیرمهدی ژوله، بهاره رهنما در توئیتر ضمن حمایت از ژوله انتقادات تندی را علیه سیروان خسروی مطرح کرد.

او در چند توئیت نسبت به نظرات سیروان نقدهای جدی را بیان کرد و یکی از مهمترین نکات اشاره شده توسط رهنما هم این بود که سیروان را متهم به جلب توجه با بی ادبی کرده بود.

علت شکایت سیروان خسروی از بهاره رهنما

بهاره رهنما در پاسخ سیروان توییت‌های مختلفی را منتشر کرد که در ادامه می‌خوانید.

– یعنی خداییش با دو تا لیسانس و دو تا فوق لیسانس دلم میخواد در این حد جواب اقا رو فقط بدم چون حدش همینه: هرکی میگه نون و پنیر تو یکی؟ تو یکی چی؟ اهان همون پسر خوب افرین در حد ادب و سوادت حرف زدم که بفهمی!

– و جالبتر اینکه اگر از “در افشانی “اقای خواننده اسمش رو بردارین و زیرش بنویسین به نقل از روزنامه”کیهان “برا ادم کاملا قابل قبوله!

– اره خب معلومه این اقای خوش صدا [ایموجی خنده] هرگز دغدغه اجتماعی نداشته و الانم با بی ادبی به ادمای بزرگتر از خودش داره توجه جلب میکنه! بنده شاهدم که ایشون یک قدم هرگز در هیچ خیریه یا کار مردم پسندانه ای حضور نداشته و خب الانم که دغدغه اش عود کرده معلومه که بهش فرمایش شده که اینا رو بگه!

– هک شدن اینستاگرام امیر مهدی ژوله بعد از جواب دندان شکنش به این جوان جویای نام بخوبی نشون میده چه ادمایی پشت این افاضات فرمایشی ایشون بودن، قابل ذکر هست که امروز در تماسی از طرف خود ژوله متوجه هک شدنش شدم!

– به اونایی که جواب نداده بلاک میکنم : خیلی واقعا ریز میبینمتون و متاسفم که حتی ارزش یک جواب هم ندارین!

– یعنی فقط به این اکانت ها و ادم هایی که بخاطر افاضات سیروان به منتقدین این افاضات بی ادبی میکنن نگاه کنین کافیه تا شمام باور کنین ایشون مزدور چه کسایی بوده و از کجا بهش دیکته شده،من دیگه حرفی ندارم واقعا! خدا رو شکر طرفداراش دستشو رو کردن.

در نهایت دعوای بهاره رهنما و سیروان خسروی منجر به شکایت سیروان از بهاره رهنما شد و بهاره رهنما به تحمل ۵۰ ضربه شلاق تعزیزی محکوم شد.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

فال روزانه | فال امروز شما

فال روزانه | فال امروزت رو بخون فال روزانه، فال امروز، فال امروز من، فال …

یک دیدگاه

  1. احسنت من کار آقای خسروی را تایید می کنم به جای اینکه شروع به هتاکی به بهاره رهنما کند از او شکایت کرده و این باعث شده که هم شخصیت خودش را حفظ کند و هم دیگران بدانند که نمی توانند به شخصیت و جایگاه او بی احترامی کنند…. این نوع برخورد خیلی خوبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *