خانه > سرگرمی > خواندنی و دیدنی > رابطه جنسی این مرد با هزاران دختر زیبای جهان! + عکس

رابطه جنسی این مرد با هزاران دختر زیبای جهان! + عکس

رابطه جنسی هیو هفنر با هزاران دختر زیبای جهان

هیو هفنر اعتراف کرده در طول زندگی اش با هزاران زن زیبا رابطه جنسی داشته است. وی موسس مجله پلی بوی است که در زمان های گذشته با تیراژ بسیار بالا در تمام جهان فروش داشت و این مرد را ثروتمند کرد.

هیو هفنر بنیان گذار مجله پلی بوی است که در آن تصاویر برهنه زنان منتشر می شد ودر نخستین نسخه آن تصویر مرلین مونرو نمایش داده شد. وی در طول عمرش همیشه با تعداد زیادی زن در اطرافش رفت و آمد داشت و در خانه یا بهتر بگوییم قصر مجللش همیشه برای زنان زیبارو مهمانی ترتیب می داد. وی خودش عنوان کرده است که در طول عمرش با بیش از هزار زن همبستر شده و همخوابی نموده است.

هیو هفنر موسس مجله playboy و دختران زیبا عکس

رابطه جنسی این مرد با هزاران دختر زیبای جهان! + عکس

ثروت هیو هفنر

به گزارش حیاط خلوت، ثروت کلان هیو هفنر مثال زدنی است و به همین دلیل حرمسراهای زیادی برای خود در دنیا ساخته بود. وی هرروز صبح پس از این که از خواب بیدار می شده است درکنار صدها دختر کاملا لخت روزش رابه شب می رسانده است. سرانجام هیو هفنر در سن ۹۱سالگی فوت کرد.

هیو هفنر، صاحب ثروتمند مجله و کمپانی آمریکایی پلی بوی که پس از ۳۰ سال غیبت، سال گذشته کلاب بارهای پلی بوی رو به انگلستان بازگردوند. هیو مارستون هیفنر یا بطور محاورهای هف «HEF»، مؤسس و سردبیر مجله پلی بوی است.

وی همچنین بعنوان سمبل جنسیتگرایی آمریکایی و سخنران انقلاب جنسی و آزادی گرایی جنسی مطرح می شود. وی همیشه درکنار دختران لخت و عریان بودو از دانش آموختگان دانشگاه ایلینوی در اوربانا شامپاین است.

عکس مردی که با هزاران دختر زیبا رابطه جنسی داشت

رابطه جنسی این مرد با هزاران دختر زیبای جهان! + عکس

هیو هفنر، از طرفداران پویانمایی سیمپسونها است. شخصیت کارتونی او در یکی از اپیزودهای سیمپسونها، یک‌بار به نمایش درآمده است. هیو هفنر، همچنین قبر مجاور مریلین مونرو رابا پرداخت مبلغ ۷۵ هزار دلار خریده است.

او برای خوش گذرانی در عمارت شش هکتاری خود صدها دختر لخت را در اختیار داشت. این عمارت شامل ۲۲ اتاق، شراب دخمه، سینما و چند زمین تنیس است که تمامی این اتاق ها را دختران برده جنسی با هیو هفنر می گذراندند…

شروع فعالیت

وی درسال ۱۹۵۳ انتشار پلی بوی را در آشپزخانه خانه اش شروع کرد که بعداً به پرفروش ترین مجله ویژه مردان در جهان بدل شد.نخستین عدد مجله پلی بوی در دسامبر سال ۱۹۵۳ با قیمت پنجاه سنت و با عکس روی جلد مرلین مونرو منتشر شد.تیراژ پلی بوی در اوج موفقیت آن ۷ میلیون نسخه در ماه بود.کوپر هفنر، پسر او گفت که جای پدرش برای خیلی ها خالی خواهد بود.

تصاویر هیو هفنر و دختران زیبا

رابطه جنسی این مرد با هزاران دختر زیبای جهان! + عکس

او نسبت به زندگی استثنایی و تاثیر گذار پدرش بعنوان یک پیشتاز در عالم رسانه و فرهنگ” ادای احترام کرد و وی را حامی آزادی بیان، حقوق مدنی و آزادی های جنسی خواند.مجله آقای هفنر بعداً به یک مجموعه بزرگ از شرکت ها شامل کازینو و کلوپ بدل شد.

او با مدلهای مجلاتش دوست می شد و با آنها ازدواج می کرد و اواخر عمر مهمانی های بزرگ در ویلای عظیم خود در لس آنجلس ترتیب می داد.

وی ادعا می کرد با بیش از هزار زن همبستر شده است.او بارها به اتهام مستهجن بودن مجله به دادگاه احضار شده و برای دفاع از خود مبارزه کرده است.

آخرین همسر وی کریستال هریس خواننده جوان ۳۱ساله بود که تا آخر عمر هیو هفنر با وی زندگی کرد.

هیو هفنر و همسرش ، عکس هیو هفنر مدیر مجله پلی بوی

رابطه جنسی این مرد با هزاران دختر زیبای جهان! + عکس

رابطه جنسی این مرد با هزاران دختر زیبای جهان! + عکس

این بود ماجرای هیو هفنر  مدیر شرکت مجله پلی بوی که با هزاران دختر جذاب رابطه جنسی داشت

همسران هیو هفنر،هیو هفنر کیست،تصاویر هیو هفنر و دختران زیبا،مردی که با هزاران دختر زیبا رابطه جنسی داشت.

منبع: پارس ناز

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

فال روزانه | فال امروز شما

فال روزانه | فال امروزت رو بخون فال روزانه، فال امروز، فال امروز من، فال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *