خانه > دنیای مد و فشن > اخبار مد و ستاره ها > راز زیبایی جنیفر لوپز از زبان خودش

راز زیبایی جنیفر لوپز از زبان خودش

راز زیبایی جنیفر لوپز از زبان خودش

جنیفر لوپز ستاره موسیقی و یکی از آیکون ‌های مد می‌گوید زیبایی و جوان ماندن ظاهرش طبیعی است و فاش می‌کند که او به جای بوتاکس به وسیله روغن زیتون پوست خود را با طراوت نگه داشته است

جنیفر لوپز: زیبایی من طبیعی است! 

پیش از راه‌ اندازی خط تولید مراقبت از پوست JLo Beauty، جنیفر لوپز فاش کرد که او برای حفظ زیبایی چهره‌اش بدون چین و چروک هرگز از مواد تزریقی استفاده نکرده است.

جنیفر لوپز در صبح در تماس با برنامه hitmaker به سردبیران گفت:
من تا به امروز تزریق بوتاکس نکرده‌ام. من کاری ندارم که مردم این کار را انجام بدهند. من اینجوری نیستم، بیشتر دنبال روش طبیعی برای مراقبت از پوستم هستم… اما می‌خواهم روی محصولات خودم کار کنم. من اسید هیالورونیک را در آن می‌خواهم. من چیزهایی که به من کمک می‌کنند را می‌خواهم چون نمی خواهم گاهی وقتها از سوزن استفاده کنم. نمی‌گویم که یک روز این کار را نمی کنم اما هنوز اینکار را انجام نداده‌ام.

لوپز فاش کرد که در اوایل کارش نامزدش او را تشویق کرده که بوتاکس را امتحان کند. او به یاد آورد:
من وقتی ۲۰ سالم بود با این پسر رابطه داشتم. او به یک متخصص پوست مراجعه کرد و من هم به یک متخصص پوست دیگر. دکتر پوست من یک پاک‌کننده عالی و ضد آفتاب به من پیشنهاد داد و گفت: “اگر از این به بعد از اینها استفاده کنم، پوستم سالم می‌ماند، تو الان جوان هستی.”

ستاره موسیقی آمریکا افزود:
او گفت می دانی که این قسمت صورتت کمی خط داری؟ ما باید بوتاکس را شروع کنیم. اما من ۲۳ سالم بود، آیا درست است؟ من به هر حال سوزن را دوست نداشتم، اما نامزدم دوست داشت. اگر بوتاکس را در ۲۳ سالگی شروع می‌کردم حالا چه شکلی می‌شدم. چهره من امروز کاملاً متفاوت می‌بود.”

لوپز به جای انجام بوتاکس، چهره بی عیب و نقص خودش را بخاطر استفاده از روغن زیتون می‌داند. او می‌گوید:
“این یک راز است که من در طول این سال‌ها از آن استفاده کرده‌ام زیرا واقعاً کارساز است.”

او گفت:
یکی از مهمترین مواردی که من همه را از ۱۵ سالگی و حتی کوچکتر تشویق می‌کنم این است که هر روز از ضد آفتاب استفاده کنند. این یک راز بزرگ مراقبت از پوست است که مردم به نوعی انجام می‌دهند اما هر روز انجام نمی‌دهند. آنها از مرطوب کننده‌ها استفاده می‌کنند اما هر روز ضد آفتاب نمی‌زنند. این کاری است که من از همان ۲۲ سالگی انجام داده‌ام.

از تاریخ ۱ ژانویه JLo Beauty یک سرم ۷۹ دلاری با نام That JLo Glow همراه با کرم ضد آفتاب، مکمل غذایی، ماسک صورت، پاک کننده، “کرم شگفت انگیز” و موارد دیگر را به بازار عرضه می‌کند، همانطور که حدس زده اید در همه این‌ها روغن زیتون وجود دارد.

منبع: faramedia.co

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

عشق جدید تیلور سوئیفت کیست؟ + عکس

عشق جدید تیلور سوئیفت کیست؟ + عکس سوییفت که به روابط عاشقانه ی متعددش مشهور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *