خانه > فرهنگ و هنر > سینما ، تئاتر ، تلویزیون > سریال های رمضان ۱۴۰۰ از احضار تا بچه مهندس ۴

سریال های رمضان ۱۴۰۰ از احضار تا بچه مهندس ۴

سریال های تلویزیونی رمضان ۱۴۰۰

۴ سریال رمضان ۱۴۰۰ عبارتند از سریال های احضار از شبکه یک سیما , بچه مهندس ۴ شبکه دو , یاور شبکه سه , رعد و برق شبکه پنج که در ایام مبارک ماه رمضان پخش خواهد بود.

با شروع ماه پر خیر و برکت رمضان همچون ایام عید برنماه و ها و مجموعه های تلویزیونی جالب از شبکه های مختلف پخش خواهد شده که در این مطلب بیشتر در این بار می خوانید. در ادامه سریال های تلویزیونی رمضان ۱۴۰۰ از احضار با رعد و برق تا یاور و بچه مهندس را  مشاهده کنید.

سریال های تلویزیونی رمضان ۱۴۰۰

کاربلدهایی همچون علیرضا افخمی و بهروز افخمی با دو سریال متفاوت به تلویزیون برگشته‌اند و سعید سلطانی هم بعد از “ستایش” و “بوم و بانو”، با کاری معمایی و تِم جوانمردانه خودش را به ماراتن رمضانی رسانده و همچنین “بچه‌ مهندس” با کارگردانی جدید و بدونِ جواد جوادی فصل سوم، رنگارنگی از مجموعه‌ های تلویزیونی را در معرضِ نگاه مخاطب قرار خواهند داد. در ایامی که کرونا هنوز کوله‌ بار نبسته و هر روز تهدیدات جدیدی دارد اما کماکان نتوانسته به آنتن صداوسیما ضربه بزند.

اجرای متنوع و متفاوت نجم‌الدین شریعتی در برنامه سحرگاهی تلویزیون، توجه‌ ها را به این موضوع جلب کرد که مجری “سمت خدا” با پلاتوهای متعدد و فضای جدید هم می‌ تواند اجرا کند و این اتفاق دوباره در “ماه من” برای این مجری تلویزیون فراهم شد.

نکته قابل توجه حضور کاظم احمدزاده با “آدم‌ های خوب شهر” در زمان افطار و برنامه سحرِ شبکه دو مستقیم از کربلا و اتفاقات مختلف دیگری که باید منتظر بمانیم تا ببینیم برگِ برنده در دستِ کدام برنامه، سریال و کدام شبکه خواهد بود؟

حتی باید دید در کنارِ برندهایی که حفظ شده‌ اند همیشگی‌ هایی مثل “جشن رمضان” با این شکل و شمایل و نام در کنداکتور رمضان قرار می‌گیرند و یا اتفاقاتی دیگری می‌ افتد؟

معرفی سریال های رمضان ۱۴۰۰

«سریال احضار»/ شبکه یک

سریال جدید مرکز سیمافیلم با عنوان «احضار» به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه‌ کنندگی محمودرضا تخشید برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما آماده می‌شود.

با انجام ۸۰ درصد از تصویربردارى مجموعه تلویزیونى «احضار»، مراحل فنی همزمان در حال انجام است تا مجموعه برای پخش در ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما آماده شود.

با پایان تصویربرداری بخش‌ های شمال سریال، گروه فیلمبرداری هم‌ اکنون در تهران مشغول ادامه کار هستند. در این مجموعه آرش مجیدی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، مرتضی کاظمی، آدرینا صادقی، مینو آذرمگین، نازنین هاشمی، دینا هاشمی و میلاد میرزایی بازی می کنند و به گروه بازیگران افسانه چهره‌ آزاد، على دهکردى، خیام وقار کاشانى، درسا بختیار، غزال نظر و صالح میرزاآقایى نیز اضافه شده اند.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: مائده و زهره دختر عمه و دختر دایی یکدیگر هستند. آن‌ ها همراه با دو تن از دوستان خود، سوسن و شکیبا، برای یک سفر تفریحی عازم شمال شده‌ اند.

گر چه هر چهار نفر ظاهراً از دوستان صمیمی یکدیگر هستند، اما یکی از آن‌ ها نسبت به مائده حسادت مى‌ ورزد و دل خوشی از او ندارد. این سفر بهانه‌ ای مى‌ شود تا کینه‌ ورزی‌ های او برملا گردد. با پیوستن محسن -خواستگار قبلى مائده – به این جمع حوادثی رقم مى خورد که زندگی و سرنوشت مائده و زهره را دگرگون مى‌نماید.

علیرضا افخمى پیش‌تر مجموعه‌ هاى تلویزیونى پرمخاطب تب سرد، او یک فرشته بود، پنجمین خورشید و پنج کیلومتر تا بهشت را ساخته است.

«سریال بچه مهندس ۴»/ شبکه دو

سریال «بچه مهندس ۴» به کارگردانی احمد کاوری و تهیه‌ کنندگی سعید سعدی، برای پخش از شبکه دو در ماه رمضان آماده شده است. سال گذشته برای بار دوم فصل دیگری از “بچه‌ مهندس” روی آنتن رفت که بازتاب‌ های خوبی هم از خودش به جا گذاشت.

بازیگران بچه مهندس ۴

ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان، محمدرضا رهبری، مهشید جوادی، عبدالرضا اکبری، سهند جاهدی، عباس جمشیدی‌فر، سیاوش چراغی‌ پور، شیوا خسرومهر، عزت‌الله مهرآوران، کوروش سلیمانی، شهین تسلیمی، محمدرضا هدایتی، امید روحانی بازیگرانی‌اند که تا به امروز مقابل دوربین سریال جدید احمد کاوری رفته‌ اند.

«سریال یاور»/ شبکه سه

سریال «یاور» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی آرمان زرین کوب برای شبکه سه ساخته می‌ شود. مجموعه ۳۰ قسمتی «یاور» ملودرامی اجتماعی است که قسمت‌ های معمایی و تِم جوانمردی دارد.

بازیگران سریال یاور

در کنار داریوش ارجمند که نقش اصلی یعنی “یاور” را برعهده دارد، ارسلان قاسمی، محمد حاتمی، زهرا سعیدی، شبنم فرشادجو، امید علیمردانی، فقیهه سلطانی، مهوش افشارزاده، اسماعیل محرابی از جمله بازیگرانی‌ اند که در این سریال حضور دارند و همچنین امید علیمردانی در جریان گفت‌ و گو به این نکته اشاره کرد که امکان دارد فیلمبرداری کار تا ایام ماه مبارک رمضان هم ادامه پیدا کند.

سریال رعد و برق/ شبکه پنج

بهروز افخمی پس از هفت سال دوری از تلویزیون، سال گذشته مجموعه «رعد و برق» را در مناطق سیل‌زده جلوی دوربین برد. رعد و برق به تهیه‌ کنندگی داود هاشمی، قرار است گوشه‌ ای از زحمات و تلاشگران حادثه سیل و اتفاقاتی که افتاده را نشان دهد.

بازیگران سریال رعد و برق

«رعد و برق» سریال پُربازیگری است که تمام مناطق سیل‌ زده کشور در آن دیده می‌ شود. شهرام قائدی، محمد فیلی، مرتضی کاظمی، مهدی زمین‌پرداز، محمد مختاری، شهین تسلیمی، مزدک رستمی، حسن اسدی، ویدا موسوی، سپیده موسوى، امیر موسوی، ابراهیم یوسفی، پوریا منجزی، مجید درستی و ابراهیم امیرخانی بازیگرانی‌ اند که در این سریال تلویزیونی به ایفای نقش می‌ پردازند.

«رعد و برق» پنجمین سریال تلویزیونی است که بهروز افخمی آن را کارگردانی می‌ کند و روایتی از مناطق سیل زده‌ ای است که نوروز سال گذشته درگیر سیل شدند.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

بهترین فیلم های ضد افسردگی

بهترین فیلم های ضد افسردگی افسردگی شرایطی است که امکان دارد همه ما در بهترین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *