خانه > بیوگرافی > بیوگرافی هنرمندان > شکیلا سماواتی بازیگر نقش نیوشا در دراکولا

شکیلا سماواتی بازیگر نقش نیوشا در دراکولا

شکیلا سماواتی بازیگر نقش نیوشا کالفا در دراکولا

شکیلا سماواتی یکی از بازیگران سریال دراکولا مهران مدیری است . او بازیگر نقش نیوشا در دراکولا می باشد . در ادامه عکس های شکیلا سماواتی و بیوگرافی شکیلا سماواتی بازیگر جوان را مشاهده می کنید .

شکیلا سماواتی بازیگر نقش نیوشا در دراکولا

بیوگرافی شکیلا سماواتی 

شکیلا سماواتی متولد دهه هفتاد در تهران بازیگر است. هدف او از همان زمان نوجوانی، بازیگر شدن بود و از سن ۱۳ سالگی بازیگری را با تئاتر و نمایش آغاز کرد. او علاوه بر کار کردن در تئاتر در ورکشاپ‌ های متعدد نیز شرکت می‌ کرد

او بازیگری را از تئاتر شروع کرد سپس با فیلم راند چهارم وارد سینما شد و برای اولین بار در شبکه نمایش خانگی با سریال دراکولا مهران مدیری بیشتر شناخته شد .

 

شکیلا سماواتی بازیگر نقش نیوشا در دراکولا

شکیلا سماواتی در سریال دراکولا 

شکیلا سماواتی بازیگر نقش نیوشا در سریال دراکولا می باشد و در کنار بازیگرهای نام آشنایی چون سیما تیرانداز ، مهران مدیری و .. ایفای نقش می کند .

این سریال در واقع فصل دوم هیولا حساب می شود اما ادامه ای بر خانواده شرافت نیست و موضوع جدیدی را بر اساس ادامه پول‌شویی کامروا در قالب موسسه خیریه خلق می کند. ژاله کبیری همسر جدید کامران کامروا که سه سال است با او ازدواج کرده برای او جشن تولد گرفته و همه آشنایان و دوستان را دعوت کرده تا ثروت خود را برای دیگران به نمایش بگذارد. کامران کامروا هم موسسه خیریه جدیدی برای کودکان کار راه‌اندازی کرده و مانند گذشته به پولشویی مشغول است و مهیار مهرافزون را به استخدام خود درآورده.

از جمله بازیگران دراکولا می توان به ویشکا آسایش، احسان امانی، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، بهنام تشکر، گلاره دربندی، مرتضی زارع، شکیلا سماواتی، نیما شعبان نژاد، گلاره عباسی، اندیشه فولادوند، مهران مدیری، مرجان مومنی، فرنوش نیک اندیش , حامد وکیلی اشاره کرد

شکیلا سماواتی بازیگر نقش نیوشا در دراکولا

ورود به دنیای هنر 

شکیلا سماواتی درارتباط با تلاش های خود برای پیشرفت در بازیگری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد: “در این راه تلاش‌های فراوانی کردم و هیچ وقت نا امید نشدم و از پا ننشستم، چون هدفم مشخص بود و باید به آن می‌رسیدم. تئاتر کار می‌کردم، ورکشاپ‌های متعدد می‌رفتم، کتاب می‌خواندم، فیلم می‌دیدم، تمرین می‌کردم و … . از همه مهمتر به خودم ایمان داشتم و سعی می‌کردم با کیفیت کارم، اعتماد جلب کنم.”

ازدواج و همسر شکیلا سماواتی 

خانم سماواتی مجرد ست و تاکنون خبر و عکسی از شکیلا سماواتی و همسرش منتشر نشده است.

گردآوری: حیاط خلئوت

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

بیوگرافی رزا بیات بازیگر نقش پانته آ در نیسان آبی

بیوگرافی رزا بیات  رزا بیات بازیگر ۲۳ ساله ایرانی است که اولین بار با بازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *