خانه > آشپزی و تغذیه > شیرینی ، کیک ، دسر > طرز تهیه شیرینی نخودچی بازاری، شیرینی دانمارکی خانگی، شیرینی نارگیلی ساده

طرز تهیه شیرینی نخودچی بازاری، شیرینی دانمارکی خانگی، شیرینی نارگیلی ساده

طرز تهیه شیرینی نخودچی بازاری، شیرینی دانمارکی خانگی، شیرینی نارگیلی ساده

شیرینی ها یکی از میان وعده های بسیار خوشمزه است که تاریخ دقیقی از پیدایش آن وجود ندارد ولی می توان به جرات گفت ایران جزء اولین کشورها است زیرا شکر اولین بار در ایران کشف شد. ایران مهد شیرینی سنتی در ایران است . در شهرهای مختلف ایران شیرینی سنتی خاصی وجود دارد که بیشتر در ایام به خصوص عید نوروز این شیرینی ها را تهیه کنید. شیرینی های سنتی بیشتر از آرد و روغن یا کره تهیه می شوند و با قالب های مختلف و یا بدون قالب تهیه می شوند. شما می توانید شیرینی ها را در فر و یا بدون فر تهیه کنید. شما می توانید این شیرینی ها را برای دورهمی و یا مهمانی خود تهیه کنید. برای داشتن یک شیرینی با کیفیت بهتر است همه مواد خوب اندازه شود. امروز تصمیم گرفتیم سه نوع از بهترین شیرینی های عید را به شما آموزش دهیم که عبارت است از شیرینی نخودچی، شیرینی دانمارکی، شیرینی نارگیلی را یاد خواهیم داد همراه ما باشید.

طرز تهیه شیرینی نخودچی خانگی

طرز تهیه شیرینی نخودچی بازاری, شیرینی دانمارکی خانگی, شیرینی نارگیلی ساده

شیرینی نخودچی یکی از محبوب ترین شیرینی سنتی می باشد که بیشتر در عید نوروز تهیه می شود و طعم و مزه بسیار خوبی دارد. این شیرینی خوشمزه در بیشتر شهرها به خصوص قزوین تهیه می شود و پایه اصلی آن آردنخود است که بهتر است برای کیفیت بیشتر شیرینی آرد نخود را خود در خانه تهیه کنید. شما می توایند برای تزیین این شیرینی از خلال پسته یا زعفران استفاده کنید. اما برای مشاهده دستور کامل شیرینی نخودچی به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

طرز تهیه شیرینی دانمارکی

طرز تهیه شیرینی نخودچی بازاری, شیرینی دانمارکی خانگی, شیرینی نارگیلی ساده

شیرینی دانمارکی یکی از شیرینی ها بسیار خوشمزه و نرم است که با یک خمیر و کرم تهیه می شود. این شیرینی را می توانید به راحتی بدون خمیر هزارلا در خانه تهیه کنید فقط کافی کمی حوصله داشته باشید و خمیر را خوب ورز دهید تا نرم و لطیف شود. برای براق کردن روی شیرینی می توانید کمی عسل را با آب ولرم رقیق کنید و روی شیرینی دانمارکی بزنید. اما برای مشاهده دستور کامل شیرینی دانمارکی به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

 

طرز تهیه شیرینی نارگیلی بازاری

 

طرز تهیه شیرینی نخودچی بازاری, شیرینی دانمارکی خانگی, شیرینی نارگیلی ساده

شیرینی نارگیلی یکی از شیرینی های سنتی عید است که می توانید به راحتی به روش بسیار آسان و ساده در منزل تهیه کنید. شیرینی نارگیلی همان طور که از نام این شیرینی پیداست از پودر نارگیل تهیه می شود. اما تهیه شیرینی نارگیلی نیاز به دقت خاصی دارد و باید تمام مواد اندازه گیری شود تا به یک شیرینی خوب و با کیفیت برسید. شیرینی نارگیلی با سفیده تخم مرغ تهیه می شود و می توانید با زرده آن شیرینی ها دیگر را تهیه کنید. اما برای مشاهده شیرینی نارگیلی به سایت سلام دنیا مراجعه کنید.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

اینم ببین!

فال روزانه | فال امروز شما

فال روزانه | فال امروزت رو بخون فال روزانه، فال امروز، فال امروز من، فال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *